Operaatio Rautaristi

Lisää
28.12.2017 12:26 - 28.12.2017 13:09 #38812 : juppe
juppe vastasi aiheeseen: Operaatio Rautaristi
Tää menee silleen, että saksalaisien tyyli sotia on kotosin hunneilta, jotka oli kanssa kovia hyökkäämään, mutta ei onnitunu tekeen mitään pysyvää.

Ensin ne tuijottaa karttaa, haaveilee vallotuksista ja vetää hanskaan, ja sitten ne jossain vaiheessa lähtee sotimaan. Sillon ne etenee niin pitkälle kun suinkin pääsee aika rasita aivoja vallattujen alueiden pitämisellä.

Ne olis voittanu ensmäisen maailmansodan jos ne osais sotia, mutta niitten piti yrittää liikaa ja sen takia se meni vituiks. Siitä ne oppi sen verran, että toisessa maailmansodassa ne pääsi kauemmaks ennen kuin hommat meni vituiks. Sillon ne olis voinu pitää tämmöiset maat kun Puola ja Ranska ja näin päin pois, jotka päästi ne tuleen ilman kunnon vastarintaa, koska ne joutuis kuitenkin jossain vaiheessa lähteen pois, mutta järki ei taaskaan toiminu ollenkaan ja sen takia ne joutu jossain vaiheessa lähteen pois näitäkin maista.

Mikään ei riitä vaan aina pitäis päästä vielä kauemmaksi. Suurvallat ei toimi ollenkaan tällä tavalla ja sen takia ne sitten pystyy hoitelemaan tällaset roskavaltiot.

Ei ne oikeesti osaa pitää kun suunnilleen nykysen Saksan alueen ja senkin vaan sen takia, että siellä on niin paljon saksalaisia, ettei muut halua sitä. Koko maa on ihan pilalla sen helvetin paskasakin takia.

Venäläisetkin on sukua hunneille, mutta Venäjä on paljon isompi kun venäläiset, niin että siellä osataan ajatella näitä asioita. Venäläiset haluais sotia samalla tyylillä kun saksalaisetkin, mutta muut ei anna vaan ne joutuu tyydyttään tarpeita kontrolloiduissa lihamyllyissä, jotka ei vaaranna Venäjän olemassaoloa.

Sen ihmismassan sä vedit hatusta, koska ei siellä ollu sellasta vaan se kalusto oli sielä ilman käyttäjiä. Myöhemmin on selvitelty, että parin viikon päästä piti tulla sotilaat niitä varten, mutta se on varmaan vaan jotain paskaa, mitä venäläisiä varten piti keksiä, ettei kontrolloidun lihamyllyn rakenteleminen olis näkyny liian selvästi.

Stalin on näille tällasille roskakansoille mysteeri, koska se ei ollu sitä, minkä ne kokee johtajaks, elikkä joku mielenterveysongelmainen runkkari, joka luulee psykoosissa olevansa joku suunnilleen jumalan tasolle päässy valistunu yksinvaltias, vaan perinteinen kuningas, joka on kattellu niin paljon ympärilleen, että varmasti tietää, mitä on hallitsemassa. Sen takia se osas järkätä venäläisille sitä, mitä ne oli vailla, ilman että Venäjä lakkas olemasta.

Kirja, joka mullistaa käsityksesi Suomesta ja suomalaisuudesta. Lataa omasi jo tänään.

pohjolangalapagos.wordpress.com/

goo.gl/Y36JMZ
Viimeksi muokattu: 28.12.2017 13:09 : juppe.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
03.01.2018 18:35 #38851 : Jukkis
Jukkis vastasi aiheeseen: Operaatio Rautaristi
Mä oon tässä saanu jo ekoja rivejä lyötyä ja esitystapa ja näkökulma alkaa hissuksiin hioutua. Tästä tulee suuri hanke myös kuvituksen puolesta koska aattelin kuvittaa tosiaan pääosin itte mallikuvauksen avulla. Pilailukaupasta löytyy ainakin yks saksalaisunivormu suhteellisen naurettavaan hintaan, mikä varmaan onkin se isoin ongelma. Sillä niitä ei näillä näkymin tunnu löytyvän oikeen mistään.
Mun järkeen ei vaan käy et kun noita suomalaisia M-36 -univormuja revitään käsistä ja saksalaisvormuja ei saa oikeen mistään kun ne on aina loppu, niin miks joku nerokas ompelijatar ei ala niitä väsään teollisessa mittakaavassa? Siinä on liikeidea jota vaan kukaan ei tunnu tajuavan vaikka liikeidea on ihan nenän eessä.

Mulla on muuten pohjana alun kolmattakymmentä kirjaa ja sitkeästi oon hakenu Inga Leyn juttua jonka muistin olleen Speerin muistelmissa mutta nyt kolme neljä kertaa kirjan kahlanneena ei vaan tuu vastaan.Siinä oli juttua juopon Leyn kuvankauniista vaimosta joka oli ihan kauhuissaan miehensä juoppohulluudesta ja tämä pelkäsi et se ampuu sen vielä joku kerta. Kun sitten tuli tieto että "vaimo oli ampunut ittensä" niin Hitler vaan kohautti olkiaan, mutta itse kertomusta en vaan tunnu löytävän mistään teoksesta.

Lisää
03.01.2018 19:43 - 03.01.2018 19:48 #38853 : juppe
juppe vastasi aiheeseen: Operaatio Rautaristi
Käytä niitä muovisia sotaukkoja ja pienoismalleja. Niillä saa lavastettua tollaset jutut halvalla, ja jos tarvii jonkun merkkihenkilön eikä sopivan kokosta figuuria löydy, niin tekee sen vaan jostain toisesta ukosta.

Kirja, joka mullistaa käsityksesi Suomesta ja suomalaisuudesta. Lataa omasi jo tänään.

pohjolangalapagos.wordpress.com/

goo.gl/Y36JMZ
Viimeksi muokattu: 03.01.2018 19:48 : juppe.

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.261 sekuntia