Elokuvapäiväkirja

Lisää
25.04.2018 21:12 #39807 : Jukkis
Jukkis vastasi aiheeseen: Elokuvapäiväkirja
No nii ... nyt ollaan sit ensi-illan kynnyksellä. Honasin ton vanhan hylätyn elokuvateatterin hervannassa joka maksaa vaan joku kympin tunti...hyvältä näyttää. Ja sit mä aattelin sen pyörittää videotykillä ja näyttivielä paremmalta kunnes yllättäin muistin et tarttis kai olla jotain äänentoistookin. ...

Ja sit ei auttanu kun ottaa yhteyttä siihen jnka ne elokuvakoneet siellä on pölypussien sisässä ja se sanoo et niihin käy vaan joku elokuvakoneiden oma formaatti DPS josta en oo kuullutkaan. Sitä sitten eilen koetettiin ulos premierestä ja se sano heti et tiedostokoko on vaatimattomat 1.2 teraa... johon tää koneenkäyttäjä sano heti ei koska mikään ei pyöritä tollasta.

Joten nyt on tehtävä valinta. Koska vappukin on välissä täytys tiedosto viedä kylmiltään sinne ja toivoo et premiere ei ole sekoittanut kohtauksia tai et kun sen pitää olla 24 kuvaa sekunnissa joka on muutettu 25 fps joka tietää että leffa voi alkaa nykiin kesken kaiken. Sitä ei enskariin kaipais.
Tai sit on suosiolla luovutettava ja kysyttävä onko niagara vapaa... sehän on sikakallis paikka mut ehkä sen vois maksaa jo siitä et pääsis stressistä ja vois keskittyä elokuvaan eikä tartte pelätä et se kaatuu kesken kaiken...

Kyllä tässä on sit joka mahdollinen vaihe läpikäyty

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
17.11.2018 01:00 #42253 : Jukkis
Se kai alko siitä kun mun piti käydä ostaan gigantista halvin mahdollinen videokamera...sonyn handycam. mun tuloilla sekin on jo melkoinen sijoitus ja sit joku facebookissa sano et se voi myydä sellasen viidelläkympillä. vanhastaan kyllä tiedän tyypin sellaseks taivaanrannanmaalariks ja koheliks ja oma periaatteeni on ollu et älä tee bisnestä honkkelin kanssa tai joudut katumaan... ja sitähän se on kun syö ahneuttaan periaatteensa sillä kuukauden se on sitä ollu jo mukamas lähettämässä ja aika selvää ettei sitä ikinä näy. rahatkin ehdin jo tuhlaan.

ja sit mä sanon mun näyttelijättärelle et taitaa mennä kuvaus tablettiosastolle ja lopputulos voi olla vähän suttu ja sehän peruu - jonka kyllä ymmärrän - ja sen myötä mun pitää ettiä hesan suunnasta uus näyttelijätär ja vapauttaa täkäläiset avustajat takas luontoon. enkä mä sit millään meinaa saada hesasta yhtä miesavustajaa. Kolmelta tutulta kysyn, yks ei vastaa ja kaks valittaa kiireitä ja sit mä paan sen julkiseen hakuun ja joku ilmottautuu mut kun kuulee ettei lähellä oo juna-asemaa, peruu pahoittelujen kera. sit yks tuttu onneks pelastaa tilanteen ja huomenna olis tarkotus lähtee sinne heti aamusta ja suoraan yövuorosta joka tietää 24h ilman unta - ja pahaks just huomenna tulee se aurinkoinen päivä joka tekee kuvasta suttua.

Kun oliskin tässä mut luottomies sano lopulta pitkän hiljasuuden jälkeen ettei sillä oo aikaa leikata mun kesällä tehtyä lyhäriä loppuun ja mun on kai pakko nakittaa varsinainen leikkaaja asialle joka tietää keikkaa hesaan. silläkin sillain vittumaisesti se koneensa sellasessa ahtaassa nurkassa jossa joutuu seisoon toisen selän takana. eikä se äänitöitä osaa tehdä mut kun on pakkorako, on osattava. tai toivotaan et tekee, muuten on pakko vetää äijä jo rahalla. kysyin toiveikkaasti serkultakin joka opiskelee premieree mut sillä on se koulunkone ja mä en sinne pääse. ja sit mä oon kysyny muusikkoa joka sekin sano ei. Vielä on onneks yks jemmassa jolta en oo kysyny. Yhteenvetona siis et mulle on viikon aikana seittemän tyyppiä sanonu ei pikkujeesistä ja olis näemmä pitäny lukee vaan horoskooppinsa ajoissa ennen kun lähtee palveluksia pummaileen.

ja jotenkin on pettämässä usko tulevaan suurhankkeeseenkin. Liian vaikee, liian kallis...liian monta kuvauspäivää eri puolilla. Ehkä pitäs vaan siirtää se tai tehdä tilalle joku saatanan murhamysteeri....niitähän ne ihmiset töllää.

Lisää
21.11.2018 17:33 #42285 : Jukkis
Se miten komiikkaa tehdään... siitä mulla ei ole mitään hajua koska mun huumorintaju on aina vähän erilainen kun muilla. mut kokeilin ny miten minimalisista lähtökohdista sitä voi yrittää. Jos tää ei naurata niin eihän sille mitään maha. äänet pitää vaan laittaa vähän lujemmalle ... kai

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.120 sekuntia