× Sekalaisissa puhutaan... no sekalaisia.

Perttu Häkkinen R.I.P

Lisää
12.08.2018 15:24 - 12.08.2018 15:25 #41102 : Jukkis
Jukkis loi aiheen: Perttu Häkkinen R.I.P
Kuuleman mukaan YLEn toimittaja Perttu Häkkinen on kuollut. Nettihuhun mukaan kaatunu fillarilla kohtalokkaasti. Tietyllä tavalla järkytti joten aattelin pienen nekrologin kirjoittaa.

yle.fi/uutiset/3-10349146?utm_source=facebook-share&utm_medium=social

Sehän otti aikanaan muhun itte yhteyttä ja pyysi radio-ohjelmaansa ns. vaihtoehtohistorian saralla. Mun kanssa siellä oli tää professori Markku Jokisipilä.
areena.yle.fi/1-2238391
En sit yhtään muistele tätä hyvällä kun olin ihan puissa. Sen sijaan Jokisipilä joka on tollanen tunnettu verbaali-akrobaatti joka pelasti shown kun sehän osaa puhua toista tuntia kepeesti toistamatta itteensä kertaakaan. En yhtään ihmettele et toimittajat soittaa aina sille kun haluaa lausunnon jostain. Mä muuten heitin sen Jokisipilän fiatillani toiselle puolen hesaa kun sillä oli toinen puhujajuttu siellä joten on tullu oltua tärkeessä seurassa. Näin mä siellä YLEllä sillon sen parrakkaamman madventures tyypin ja Jutta Urpilaisenkin.

Mut väliin tuli tavattua Häkkinen jossain tapahtumissa, yleensä mis mä pidin pöytää. Käteltiin ja juteltiin. Sit mä olin pitkään sen facekaveri ja siinä se kunnioitus sit nousi. Sehän toi paljon näitä mun ja muun kaltasia underground -tyyppejä ohjelmiinsa ja osas käsitellä sellasia tyyppejä joita normi toimittaja ei koskis tikullakaan, tai joita pidetään yleisesti vähän hulluina - kuten ny vaikka mua. Mut siinä ei ollu kaikki. Häkkisen musamaku liikku paljon tuolla 77-punkissa ja se tiesi paljon näitä bändejä; buzzcocksit ja the Saintsit joista vain harva on kuullu ja sekin vähä - kuten minä - ei oo kuullu noita nimiä vuosikymmeniin ja unohtanutkin jo.

Se oli sillain niinku hieno ja tyylitajuinen mies ja jotenkin vaan luulen ettei sen saappaisiin oo astujia. Joitakin juttuja vaan ohjataan persoonalla ja sillä oli ote tollasiin. Oikeestaan Häkkinen oli ainoo syy miksen minäkään koskaan YLEä alkanu kunnolla haukkuun koska tiesin et sen sisuksissa on kummiskin häkkisen kaltaista hienoa porukkaa ja jos siellä joku dirika nyt on mediaaliseen korruptioon kallellaan, niin eihän se muitten syy o. Jotenkin luulen et nyt lähti kotimaisesta kulttuuritarjonnasta hemmetin iso palanen poies.

Sori vaan ettet saanu nekrologia kun tälle palstalle ekkä etusivulle.
Liitetiedostot:
Viimeksi muokattu: 12.08.2018 15:25 : Jukkis.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
12.08.2018 15:49 #41103 : Jukkis
Jukkis vastasi aiheeseen: Perttu Häkkinen R.I.P
Olihan tossa kunnon kuvakin YLEn sivuilla. Minen kyllä yhtään muista tällästä otetun..?

Liitetiedostot:

Lisää
12.08.2018 16:43 #41105 : juppe
juppe vastasi aiheeseen: Perttu Häkkinen R.I.P
Tää vois tarkottaa sitä, että suuri yleisö on kiinnostumassa näistä aiheista, koska tollanen aukko on hyvä tsänssi ilma-aivolle, kenellä ei oo mitään oikeeta sanottavaa. Formaatti tulee valmiina niin että ei tarvii kun kehitellä omat vuorosanat.

Sellanen kun alkaa lähestyä asioita jostain feministisestä ilmastonmuutosnäkökulmasta, niin kansan valittemat kiinnostuu ja niitten perässä tulee kansakin. Älyllinen taso putoo kauas new agenkin alapuolelle, mutta messut vetää väkeä.

Luettuasi tämän pienen kirjaston, kykenet taatusti ällistyttämään ystäväsi tiedoillasi.
goo.gl/5cicCo
goo.gl/GhVR1Y
goo.gl/owH1GR
goo.gl/PS5cM2
goo.gl/jqhdLG
goo.gl/Y36JMZ

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.127 sekuntia