Liittyykö tämä Jukkiksen sarjamurhaajatapaukseen ?

Lisää
6 vuotta 8 kuukautta sitten #31289 : kirjatoukka
Oletteko muuten huomanneet, että tämä vesistöihin hukkuvien miesten sarja katkesi siihen, kun siitä alettiin kirjoittelemaan potentiaalisena sarjamurhaajatapauksena? :huh:

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
6 vuotta 8 kuukautta sitten #31299 : Jukkis
Minä ainakin olen huomannut kun kerran asiaa (ainoana?) olen seuraillutkin. Voisi mainita senkin että juttuhan myös alkoi ihan tyhjästä. Sitten mentiin vuositolkulla niin, että keskimäärin 5-15 nuortamiestä hukkui kapakkaillan päätteeksi ja sitten loppui kuin seinään - eikä ole ollut ensimmäistäkään tapausta. Mulla on ollu koko ajan tunne että ne oli pesunkestäviä murhia. Sitä en sit tiedä liittyykö sarjamurhaajaan vai onko takana joku huume- tai nettipelivelkojen torpedo joka on kehittänyt ns. oman tyylin. Tyyli kumminkin on, et se väijy jätkiä kapakan ulkopuolella, tyrmännyt jollain sähkötaserilla, heittänyt autoon (tai houkutellut siihen) ja sit ajanut rantaan. Antanut vielä varoiksi toisen tällin ennen kun heitti veteen.
Juttuhan on niin että jos itte pääsee omin jaloin kapakasta rantaan, on vielä melko vetreessä kunnossa ja on oikeestaan mahdoton hukuttaa iitteensä. Ihminen kun luonnostaan pyrkii kohti pintaa viimeistään siinä vaiheessa kun happi alkaa loppumaan. Sen takia nää itsemurhaajatkin joutuu aina käyttään noita myllynkiviä kaulassaan.

Kun asia aikanaan kiinnosti niin kirjoitin siitä tänne etusivulle, hermeetikkoon ja sit vielä Suomen Mysteerit -kirjaan. Sekin oli vähän siinä ja tässä. Jouduin miettiin sitä kauan eettiseltä puolelta. Kuitenkin näillä kaikilla on äidit ja muut sukulaiset olemassa ja jotenkin tuntu väärältä repiä veistä haavassa heittämällä jotain murhaepäilyjä siihen surun päälle. Nyt kun tätä aattelee niin oli hyvä että heitti. Sillä kun tää juttu tuli mun kauttani julkiseksi, olen pirskatin varma et se kuka näitä teki, luki niitä juttuja ja että sen päällä on jo epäilyksen siemen. Se tiesi että seuraavaa tapausta syynättäis sit jo paljon yksityiskohtaisemmin ja jo lähtökohtaisesti murha-epäilynä enemmän kun onnettomuutena. Otan ihan omaan piikkiini sen että jos jotain olen tässä maailmassa saanut aikaan, niin ainaski pysäytettyä murha-aallon ja sitä kautta säästettyä ihmishenkiä. Ikinä en tuu saamaan selville niiden nuortenmiesten nimiä joiden hengen olen pelastanut mutta tuskin nekään koskaan tulee tietään olleensa listalla.

Lisää
6 vuotta 8 kuukautta sitten #31311 : Antero
Tämä juttu tulee aina mieleen kun esimerkiksi Seinäjoella on viimeaikoina alkanut naisia kadota mystisesti ja niitä ettitään aina väärästä suunnasta, kun lopulta kuukausien kuluttua löytyvät saate sanoilla "ei epäillä rikosta". Olisiko tekijä vaihtanut paikkaa ja taktiikkaa...

Lisää
6 vuotta 8 kuukautta sitten #31312 : Jukkis
Mä kans kattoin noi jutut ja toisessa on oltu hyvässä kännissä ja tiputtu sillankaiteelta alas muttei veteen. epäilyttävää tietenkin. Toisessa tapauksessa löytynyt maastosta ja ilmeisesti ollu vähän henkisesti heikoilla. Eiköhän nää mee vielä ihan normielämän piikkiin?

Lisää
6 vuotta 8 kuukautta sitten #31427 : juppe
Jotain ne on tainneet löytää, mutta mä en usko, että joku tyyppi on tappanu jotain 5 - 15 vuodessa.

Se toimis, että yks alkais harrastaa ja monta muuta tappais samalla tavalla ihan vaan kokeillakseen, kun asiaa aletaan ihmetellä ja näyttää siltä, ettei näitä tällaisia saada selvitettyä.

Meikein kuka tahansa paitti rollaattorimummo pystyy heittämään kännikalan sillalta alas ja niitä hakataankin sen verran usein, että ihailijakerho on varmasti laaja.

m.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/poliisi...at-tutkinnan/5910224

Lisää
6 vuotta 8 kuukautta sitten #31428 : juppe
Tää yleisön aktiivisuus on mielenkiintoinen asia, ja mitä mä Bostonin kuristajasta viimeksi jostain luin niin se kiinni otettu tyyppi ei välttämättä tappanutkaan ketään vaan sarjamurhaaja saattoi olla pelkkä mediakohu, jonka piikkiin puuhapetterit tekivät omia murhiaan.

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.390 sekuntia