Geologinen tutkimuskeskus

Lisää
6 vuotta 1 kuukausi sitten #34319 : Morgan Moonchild
Vastaus käyttäjältä Morgan Moonchild aiheessa Geologinen tutkimuskeskus
Ymmärrän tunteesi. Kävin keräämäässä kiviä Malmilla olevassa puistossa ja sain siitä ihan törkeitä reaktioita. En tiedä oliko kyseessä allergia vai mikä muhun iski niistä kivistä. Koko kroppa kutisi ja oli vaikea hengittää ja olo oli niin kuuma. Olo oli kokoajan kuuma ja menin kylmään suihkuun ja tajusin että nyt pitää mennä jo lääkäriin. Kävelin talvivaaatteet päällä lääkäriin ja välillä riisuin takkia ja pipoa koska oli niin helvetin kuuma. Mua ei otettu tosissaan terveyskeskuksessa vaan suurin piirtein naurettiin ettei täällä muka ole mitään uraanikiivä tai radonia maapohjassa. Kuitenkin selviää ihan kirkkaasti että nekin jotka haluaa estää Malmin lentokentän tuhoamisen puhuvat siitä että siellä on radonia. Koska en päässyt terveyskeskukseen menin yksiityiselle lääkärille joka otti mut tosissaan ja kun kerroin oireista kysyi lääkäri että tuliko ensin kuuma olo. Sanoin että joo, johon lääkäri toteis että jos on joutunut uraanin kanssa tekemisiin siihen ei ole mitään hoitokonstia, kroppa hylkää ne uraanit ajan kanssa, niin että hiukset tippuu jne. Lähetin roppakaupalla kuvia Geologiseen tutkimuskeskukseen ja mulle soitettiin sieltä ja sanottiin että olen löytänyt henon korukiven. Se on tässä liitteenä. Mulle sanottiin että se on kuvan perustella sinikvartsia. En ollut aikaisemmin kinnittänyt huomiota tähän kiveen, mutta kun tuli puheeksi niin mun mielestä se on kylläkin safiiria. Joku aika sitten kävin myös Unio Mysticassa - siinä huuhaa kaupassa ja siellä katselin kiviä niin siellä kyllä näytti safiiri just sellaselta mitä olen löytänyt ja siellä oli myös sinikvartsia jotka ei näyttänyt yhtään siltä kuin tuo löytämäni kivi. Mutta tuollon kun tein tuon kivilöydöksen uraanimalmista kaikki oli hiljaa ja yritti vaientaa mut paitsi ei yksityislääkäri.

Liitetiedostot:

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
6 vuotta 1 kuukausi sitten #34331 : Amidontti
Vastaus käyttäjältä Amidontti aiheessa Geologinen tutkimuskeskus
Näyttää kyllä siniseltä kvartsilta, itsekin olen löytänyt samantapaista. Hinkkaa kvartsilla sitä kiveä, jos tulee naarmuja niin se on kvartsia.
Kvartsi ei taas naarmuta safiiria.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.238 sekuntia