- Vastaanotettu kiitos 2
Presidenttipeli

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Itselleni on ihan sama kumpi presidentiksi pääsee.
Haavistoa voisin äänestää protestina Niinistöä ja nykyistä kokoomusta vastaan, mutta en kuitenkaan halua.
Rahat menee euromolokin kitaan siitä huolimatta kuka pressana on.
Paskahousu, PCDH22 ja asianajaja
Pekka Haavistoa vastaan minulla ei ole mitään ihmisenä, miehenä, eikä homona. Minä tiedän että jokainen nisäkäs on alkujaan naaras, ennenkuin se maskulinisoidaan. Naaras on ikään kuin toteutumaton sukupuoli [...]
Minua alkoi yksinkertaisesti viehättää tyhjän paperin kauneus, sekä ajatus äänestämisestä ilman kynää.
Systeeminsuunnittelussa tunnetaan käsite "straight paper path", suora paperinkuljetusreitti. Tyhjää äänestämällä oli mahdollista noutaa äänestyslippu, ja toimittaa se leimaajan kautta uurnaan sellaisenaan, ilman, että lippua välillä sotketaan musteella tai muuten vemputetaan millään lailla.
Jotain ylevää ja isänmaallista tuossa tyhjän äänestämisessä oli. Mutta toivoisin kuitenkin, että myös Peräsmies saisi näissä vaaleissa mahdollisimman paljon ääniä.
Narian kirjoitti: Systeeminsuunnittelussa tunnetaan käsite "straight paper path", suora paperinkuljetusreitti. Tyhjää äänestämällä oli mahdollista noutaa äänestyslippu, ja toimittaa se leimaajan kautta uurnaan sellaisenaan, ilman, että lippua välillä sotketaan tai muuten vemputetaan millään lailla.
Ei se vaalisalaisuus edes tällaisella 180+ pitkällä miehellä vyötärön alapuolelle ulotu, joten kyllä virkailijat ja jonottajat näkivät kun kaivoin liimapuikon housuntaskusta. Tiedä sitten oliko siinä mitään ylevää, mutta Peräsmiehessä kyllä on.