Konspiraatio-keskustelussa tutkitaan politiikkaa ja maailmanmenoa. Vilunkimeno joutuu koville.

Presidenttipeli

Lisää
11 vuotta 5 päivää sitten #11492 : finsailor
Vastaus käyttäjältä finsailor aiheessa Vs: Presidenttipeli
Kyllähän mielipiteitä saa toki sanoo niinkuin täällä, mutta joo mä oon kans sitä mieltä, että toisten asioihin ei pitäis kyllä puuttua, jos omat asiat ei oo kunnossa, paitsi tietysti jos niillä on öljyä tms :-)

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
11 vuotta 4 päivää sitten - 11 vuotta 4 päivää sitten #11498 : Johannes
Vastaus käyttäjältä Johannes aiheessa Vs: Presidenttipeli
Jaa. Itse en aio äänestää kumpaakaan tulevana sunnuntaina.
Itselleni on ihan sama kumpi presidentiksi pääsee.
Haavistoa voisin äänestää protestina Niinistöä ja nykyistä kokoomusta vastaan, mutta en kuitenkaan halua.
Rahat menee euromolokin kitaan siitä huolimatta kuka pressana on.
Viimeksi muokattu: 11 vuotta 4 päivää sitten Johannes.

Lisää
11 vuotta 4 päivää sitten - 11 vuotta 4 päivää sitten #11499 : Narian
Vastaus käyttäjältä Narian aiheessa Vs: Presidenttipeli
Parviainen ei kannata Homo-Pekkaa pressaksi.

Paskahousu, PCDH22 ja asianajaja

Pekka Haavistoa vastaan minulla ei ole mitään ihmisenä, miehenä, eikä homona. Minä tiedän että jokainen nisäkäs on alkujaan naaras, ennenkuin se maskulinisoidaan. Naaras on ikään kuin toteutumaton sukupuoli [...]

Viimeksi muokattu: 11 vuotta 4 päivää sitten Narian.

Lisää
11 vuotta 4 tuntia sitten #11530 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa Vs: Presidenttipeli
Peräsmiehellehän se ääni sitten loppupeleissä meni. Mitä enemmän mietin Haavistoa, sitä enemmän löytyi unohtumaan päässeitä huonoja puolia. Ihan yhtä paska tyyppi kuin Niinistö.
Liitetiedostot:

Lisää
11 vuotta 3 tuntia sitten - 11 vuotta 3 tuntia sitten #11531 : Narian
Vastaus käyttäjältä Narian aiheessa Vs: Presidenttipeli
Minä äänestin tyhjää. En ole varma teinkö oikein. Valinta tyhjän, Peräsmiehen ja Väyrysen välillä oli vaikea. Mietin asiaa pitkään jo ihan moraaliseltakin kannalta, sillä olin luvannut äänestää Väyrystä molemmilla kierroksilla. Nyt siis petin lupaukseni.

Minua alkoi yksinkertaisesti viehättää tyhjän paperin kauneus, sekä ajatus äänestämisestä ilman kynää.

Systeeminsuunnittelussa tunnetaan käsite "straight paper path", suora paperinkuljetusreitti. Tyhjää äänestämällä oli mahdollista noutaa äänestyslippu, ja toimittaa se leimaajan kautta uurnaan sellaisenaan, ilman, että lippua välillä sotketaan musteella tai muuten vemputetaan millään lailla.

Jotain ylevää ja isänmaallista tuossa tyhjän äänestämisessä oli. Mutta toivoisin kuitenkin, että myös Peräsmies saisi näissä vaaleissa mahdollisimman paljon ääniä.
Viimeksi muokattu: 11 vuotta 3 tuntia sitten Narian.

Lisää
11 vuotta 3 tuntia sitten - 11 vuotta 3 tuntia sitten #11532 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa Vs: Presidenttipeli

Narian kirjoitti: Systeeminsuunnittelussa tunnetaan käsite "straight paper path", suora paperinkuljetusreitti. Tyhjää äänestämällä oli mahdollista noutaa äänestyslippu, ja toimittaa se leimaajan kautta uurnaan sellaisenaan, ilman, että lippua välillä sotketaan tai muuten vemputetaan millään lailla.

Ei se vaalisalaisuus edes tällaisella 180+ pitkällä miehellä vyötärön alapuolelle ulotu, joten kyllä virkailijat ja jonottajat näkivät kun kaivoin liimapuikon housuntaskusta. Tiedä sitten oliko siinä mitään ylevää, mutta Peräsmiehessä kyllä on.
Viimeksi muokattu: 11 vuotta 3 tuntia sitten juppe.

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.228 sekuntia