Konspiraatio-keskustelussa tutkitaan politiikkaa ja maailmanmenoa. Vilunkimeno joutuu koville.

NWO - Uusi uljas maailma

Lisää
5 vuotta 7 kuukautta sitten - 5 vuotta 7 kuukautta sitten #37579 : Super-Electric
Vastaus käyttäjältä Super-Electric aiheessa NWO - Uusi uljas maailma

koizilla kirjoitti:

Itsellä ei vatsa oikein kestä tuota nykyaikaista viljaa kun se sisältää useita ppm:iä glyfosaattia

Itsellä täysin sama homma. Oon vähä ihmetelly et miten vain joideki tiettyjen valmistajien viljan kohdalla vatsa menee sekas, mut taas toisten ei. Vaikka samaa viljaa pitäs olla. Venäjälläki kun ostaa jotai halvinta leipää, ihan ok voi syödä. Ne varmaa sit kyntäneet itse pellot. Sit ku valitsee sielt hyllyst näitte ulkomaiste suuryhtiöide, jopa fazerin kamaa, ni johan alkaa tapahtua. Toi glyfosaatti taitaakin olla se syy tähän kaikkee. Hyvä et selvis tämäkin.

Tässä tämä ulkolinjan dokumentti glyfosaatista

Epämuodostuneiden porsaiden jälkeen 18-19 min kohdalla tuosta glyfosaatin vaikutuksesta suolistofaunaan.. näyttää olevan monsantonkin tiedossa sen tuhoisa vaikutus, muuta so what.

www.naturalnews.com/2017-03-22-coinciden...iller-medicine.html#

Kyllä tämä kannustaa enenevässä määrin kasvattamaan oma ruoka ihan itse. Kokeilinpa kasvattaa perunaa 15 litran astioissa.. hyvä sato tulee (15-20 pottua per ämpäri) ja helppo poimia kun kumoaa ämpärin seulan päälle ja noukkii siitä.

"Älä usko mitä luet tai kuulet puhuttavan, ellet itse koe sitä oikeaksi (Buddha)"
Liitetiedostot:
Viimeksi muokattu: 5 vuotta 7 kuukautta sitten Super-Electric.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
5 vuotta 6 päivää sitten #39423 : Super-Electric

Ei tarvitse olla mikään ruudinkeksijä, kun näkee mihin tämä nykyinen sensuuri, propaganda ja mielipidevaino johtaa. Sananvapautta rajoitetaan fasistisissa totalitaristisissa yhteisöissä, kuten USAssa ja EUssa. Tämä on vasta alkua nämä nettipoliisien "kirjaroviot".

"Siellä missä poltetaan kirjoja.. kohta siellä poltetaan ihmisiä."

"Älä usko mitä luet tai kuulet puhuttavan, ellet itse koe sitä oikeaksi (Buddha)"
Liitetiedostot:

Lisää
5 vuotta 6 päivää sitten #39425 : Super-Electric

Darpan työkaluja..

Liitetiedostot:

Lisää
5 vuotta 5 päivää sitten #39426 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa NWO - Uusi uljas maailma
Toi korvaushoitohan tuli tampereelle joskus 90-luvulla, ensin a-klinikkasäätiön kautta mutta jolle avattiin sitten kokonaan oma puljunsa. Vanhat päihdetyöntekijät huomas aikas nopeesti ettei se niitten juttu toimi mutta ilmeisesti sen tarkoitus olikin vaan rauhoittaa katukuvaa, kun kullekin annetaan ns. sairaalapiikki wanhaan malliin. ja tottahan se on, että katuryöstöjä eikä asuntomurtoja ole sanottavasti nähty mutta hintana on ollut sit tän asiakaskunnan entistä huonompi kunto kun mitä ne hoitoon mennessä olikaan.

Päättäjille pillereiden jakelu on paljon halvempaa kun kallishintaiset katkot. Lisäksi se tekee lääkeyhtiöt maireiksi kun niillä on kokonaan uus asiakasryhmä. Asiaa voi perustella niin että vanhat katkaisuasemat ja sitä seuraava kuntoutus oli kallista, myös tuloksiltaan epävarmaa ja raitistumisprosentti oli se masentavan sama 5%.
Toisaalta, mitä ehdin itte nähdä nähdä näitä korvaushoitolaisia niin ei niiden prossat sen kauniimpia ole. Jonkinlaista syyniä korvausasemilla pidetään ettei vedä hoito-ohjelman ulkopuolista kamaa, mutta käytännössä jokainen retkahtaa jossain kohtaa ja juttu pannaan katkolle.

Ainakin mitä mä näin rällässä näitä niin heti kun ne pääsi korvaushoidon piiriin ne tuli hakeen huonetta koska oli hoito-ohjelmassa. Heti kun ne sai sinne roinansa, ne lähti kadulle vetään kamaa, ei puhunu mitään että lopettivat hoidonkin, ja oli ihan pää jumissa pitkin päivää. Lopuks ne sit alko luoda sinne omaa myyntiverkostoa.

Mainitaan muuten että ns. työtoverina oli tässä haastateltu Minkkinen joka silloin 18-kesäisen innolla omas hirveet suunnitelmat ja jota nää narkkarit vei kun litran mittaa. Haastattelusta päätellen sen silmät on tässä välissä auenneet, mikä on tietenkin hyvä juttu. Mä taisin sen kanssa ottaa yhteen parikin kertaa sen politiikasta tunkee sinne kaupungin pahimpia nistejä ja vaik se niitä päivisin hyysäs ja taputteli päähän, mä pistin saman sakin yövuorossa ovesta mäelle niska-perse -otteella. Mutta mitä sitä toisia haukkuu nyt jälestäpäin, se oli sillon vihree näissä kuvioissa.

Mainita voi että mulla tosiaan on takana 15 vuotta päihdetyötä ja jonka lopetin just ton pilleritehtailun takia. Kokemus sanoo että pilleri johtaa aina ryyppyyn ja subu takas ruiskuhuumeeseen niin olihan se turhauttavaa kun terveyskeskuslääkärit ja korvaushoitoasemat on yhtä vihollisia kun katujen diilerit. Käytännössä jos siinä viittis oikeesti pelastaa jonkun, pitäs asettua napit vastakkain koko hoitojärjestelmän kautta ja neuvoo pysytteleen niistä kaukana.

Parhaan ja tehokkaimman hoitomuodon olen nähny sekä Mikkelissä että Helsingin Kiskossa. Niitä johtaa ja ylläpitää vanhat narkkarit ja ne osaa sen homman ja vanhat käyttäjät ei katto mitään sormien läpi.

Lisää
5 vuotta 5 päivää sitten #39428 : Super-Electric
Globaali huumeongelma pystyttäisiin ratkaisemaan nopeasti ja helposti.. mutta se on liian tuottoisa business

Jotenkin tämä Suomen rikospoliisin ja oikeuslaitoksen puhdistukset viittaisi siihen että nyt on latu auki ja huumeongelma tulee räjähtämään käsiin. Tämä taitaa kuulua tähän vallitsevaan poliittiseen järjestykseen.. hajoita ja hallitse. Täytyy tämä yhteiskunta saada sekasorron valtaan, jotta fasistinen totalitarismi otetaan avosylin vastaan.

Afganistanista heroiini tulee Eurooppaan mm. Ugandan kautta. Sen tuominen sieltä Sekoomus-Suomeen onkin tehty lapsellisen helpoksi.

Liitetiedostot:

Lisää
5 vuotta 1 päivä sitten - 5 vuotta 1 päivä sitten #39477 : Antero
Vastaus käyttäjältä Antero aiheessa NWO - Uusi uljas maailma
No jopas, aatun tytär merkkeli, brittien teresa may ja lietuan pressa olivat samaan aikaan koulutuksessa nykyisiin tehtäviinsä...

Viimeksi muokattu: 5 vuotta 1 päivä sitten Antero. Syy: kuvalinkki

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.309 sekuntia