Konspiraatio-keskustelussa tutkitaan politiikkaa ja maailmanmenoa. Vilunkimeno joutuu koville.

NWO - Uusi uljas maailma

Lisää
4 vuotta 11 kuukautta sitten - 4 vuotta 11 kuukautta sitten #39563 : Super-Electric
Vastaus käyttäjältä Super-Electric aiheessa NWO - Uusi uljas maailma

Super-Electric kirjoitti:

Darpan työkaluja..

Heh.. ja moni ihmettelee miksi mä en ole facessa..

Nämä Fuckembergin viime aikaiset paljastukset ovat vain jäävuoren huippu..

Jokainen omilla aivoilla ajatteleva voi päätellä, miten parikymppisten opiskelijoiden nörttiprojektista tulee globaali ilmiö.. omituisesti näiden norttien taustalla häärää aina tämä Darpa ja kälttäri-raha.

Nykyään on vain vaikea välttää tätä "isoveljen" valvontaa, mutta sitä täytyy kyllä hankaloittaa viimeiseen asti..

Vaikka FB kerääkin kaiken tiedon Android ja Apple sovelluksista (mm. puhelut ja tekstiviestit) ei sen FBn ym. sosialistisen median käyttämättä jättäminen estä näiden tietojen siirtymistä "pilveen"

arstechnica.com/information-technology/2...from-android-phones/

Sorry Twitter.. En salli teidän evästeitä.. ne haisee pahalle

Eli periaate on periaate.. en ole sosialistisessa meduusan verkossa.. kun olen vapaan yhteiskunnan kannattaja

"Älä usko mitä luet tai kuulet puhuttavan, ellet itse koe sitä oikeaksi (Buddha)"
Liitetiedostot:
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 11 kuukautta sitten Super-Electric.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 10 kuukautta sitten - 4 vuotta 10 kuukautta sitten #39824 : Super-Electric
Nykyään ei tarvitse enää piilotella luurankojaan kaapissa.. vaan voi rohkeasti tulla niiden kanssa kaapista ulos.

Jean Claude Drunker on nyt avoimesti oma itsensä

www.express.co.uk/news/world/952181/EU-n...rmany-European-Union

Kommunismillä on vain vasta 100 miljoonaa luurankoa kaapissa, mutta eiköhän niitä luurankoja vielä kaappeihin saada lisää mahtumaan.. kun näitä kommunisteja enemmänkin tulee ulos kaapista..

fi.m.wikipedia.org/wiki/Kommunismin_musta_kirja

"Älä usko mitä luet tai kuulet puhuttavan, ellet itse koe sitä oikeaksi (Buddha)"
Liitetiedostot:
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 10 kuukautta sitten Super-Electric.

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #40008 : Super-Electric
Heh

Sensuuri-asetus astui voimaan.

www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005695153.html

Tämä on niin DDR:ää.. back to USSR

Tarkoitushan on estää tiedon vapaa leviäminen.

Lisää tätä. DDR:ää.. sitähän toki hölmölän väki saa..

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #40027 : Super-Electric

Onhan tämä länsimaisen yhteiskunnan alasajo kummallista katsottavaa.. varmaankin 30-luvun Saksassa ihmiset katselivat silmät pyöreinä sitä meininkiä, jolla fasistista yhteiskuntaa rakennettiin.

Nythän ei ole enää kysymys siitä, että milloin se fasistinen yhteiskunta tulee.. sehän on jo täällä. Oikeuslaitoksemme on suuri vitsi.. kun esim. tarkastelee tätä Ilja Janitskinin casen etenemistä.. mutta samaa meininkiä se on muuallakin. Kehitysmaa Isobritanniassa lentää suoraan vankilaan.. kulkematta lähtöruudun kautta.

www.gatestoneinstitute.org/12378/tommy-robinson-injustice

Liitetiedostot:

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #40074 : Super-Electric

Super-Electric kirjoitti:

Ihmettelinkin kun tällaisia lapsia on näkynyt enemmän ja enemmän. Sehän onkin käynnissä olevaa aivopesua.. perinteisiä perhearvoja vastaan. Jokin tarkoitus tällä kodin, uskonnon ja isänmaan nakertamisella näyttäs olevan.

Kyllähän tämä lasten harhauttaminen ja päiden sekoittaminen on systemaattista.. kaikki perinteiset arvot heitetään romukoppaan ja lapsista kasvatetaan itsekkäitä sekopäitä narsisteja. Ei ihmekkään kun jo pienestä pitäen ovat teinit moniongelmaisia ja kieroon kasvaneita.

Tarkoitushan tällä kaikella on kodin hajoittaminen, yhteisöjen hajoittaminen, kunnat ja kaupungit ajetaan alas ja kansallisvaltiot tuhotaan kun omaa kulttuuria ei enää ole. Tässähän on käynnissä tämä perinteinen hajoita ja hallitse zydeemi.. jolla maat ryöstetään ja raiskataan ja ihmiset orjuutetaan.

Lapsilta varastetaan identiteetti ja luodaan uusi, joka on vähintäänkin jakomielinen, kun ei ole mitään arvoja tms periaatteita muuta kuin itsekkyys ja tunneköyhyys.

Liitetiedostot:

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #40098 : Antero
Vastaus käyttäjältä Antero aiheessa NWO - Uusi uljas maailma
Sorosta vituttaa kun kaikki ei mee putkeen kuten on ajatellut, änkyrävaltiot Puola ja Unkari panoo hanttiin ja Eu on näiden takia romahduspisteessä:

Jopa valtamedian ”hyväntekijäksi” maalaama miljardööri George Soros kommentoi tilannetta katkeran makuisesti:

-Ei ole enää mitään mieltä kieltää sitä tosiasiaa, että useat EU:n jäsenvaltiot ovat yksiselitteisesti hylänneet EU:n tavoitteen yhä tiiviimmästä unionista.”

Lähde: Express

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.308 sekuntia