- Vastaanotettu kiitos 493
NWO - Uusi uljas maailma
Mulla on itsellä ollu jo pidemmän aikaa mielessä, että jossakin Bilderberg etc kokouksessa on tehty sopimus rahan tarkoituksen lakkauttamisesta.
Tää oli aika hyvin kiteytetty, en olisi itse osannut ilmaista tätä niin selkeästi. Mulla on yksi tuttu joka on omistanut paljon aikaa ja tarmoa maailman valtakoneiston tutkimiselle, vaikka sanookin että sen tutkiminen on kun kaksi sokeaa tunnustelisi norsua, toinen kärsästä ja toinen kyljestä, eli siitä ei saa koskaan oikeaa kuvaa.
Anyway, se on opettanut mulle miten rikkaat - siis todella rikkaat - ajattelee. Sitä luulisi että ne on ahneita tyyppejä mutta kun rahaa on miljarditolkulla, ei se todellisuudessa enää merkkaa mitään. Raha on menettänyt merkityksensä sellaisten ihmisten silmissä, eikä ne sitä enää himoa, hamua ja toivo. se on yksi ja sama onko sitä sata vai kymmenen vai tuhat miljardia. Raha merkkaa meille kuolevaisille joille se edustaa ostovoimaa ja joille siitä on konkreettista etua. Tuolla yläkerrassa se on ihan sama paljonko sitä painetaan vai edes painetaanko vai pannaan vaan digitaaliset numerot juoksemaan. Ei se merkitse enää mitään. Ei merkitse yli- tai alijäämät, kurssiheilahtelut tai lamat tai nousukaudet. Tämä on vaan se ajattelu joka alkaa nyt näkyä meille arkisillekin ihmisille. Ei me vaan tajuta sitä ajattelua koska meille raha edustaa vielä jotain konkreettista hyödykettä.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Aika harva kuitenkaan ratkaisee ongelmaa luopumalla omaisuudestaan.
Glyphosate’s Suppression of Cytochrome P450 Enzymes and Amino Acid Biosynthesis by the Gut Microbiome: Pathways to Modern Diseases
Consequences are most of the diseases and conditions associated with a Western diet, which include gastrointestinal disorders, obesity, diabetes, heart disease, depression, autism, infertility, cancer and Alzheimer’s disease. We explain the documented effects of glyphosate and its ability to induce disease, and we show that glyphosate is the “textbook example” of exogenous semiotic entropy: the disruption of homeostasis by environmental toxins.
www.mdpi.com/1099-4300/15/4/1416
Tietäjä ja teknoshamaani
www.satanismi.fi
aamutähti kirjoitti: NWO aiheesta artikkeli SK:ssa
suomenkuvalehti.fi/jutut/ulkomaat/salali...svaltalaisten-mielia
Minä kaipaisin aamutähdeltä taas enemmän infoa. Esittelisitkö videoita omin sanoin sen sijaat että vain annat linkkejä? Linkkien heitto ei ole keskustelua. Lisäksi linkin esittely on kohteliasta: se säästää aikaa muilta. Itse jätän nykyään klikkaamatta esittelemättömät linkit, jotten turhaan myöhemmin harmistu hukkaan menneestä ajasta.
Pahoittelut. Oli huono päivä.Veda kirjoitti:
aamutähti kirjoitti: NWO aiheesta artikkeli SK:ssa
suomenkuvalehti.fi/jutut/ulkomaat/salali...svaltalaisten-mielia
Minä kaipaisin aamutähdeltä taas enemmän infoa. Esittelisitkö videoita omin sanoin sen sijaat että vain annat linkkejä? Linkkien heitto ei ole keskustelua. Lisäksi linkin esittely on kohteliasta: se säästää aikaa muilta. Itse jätän nykyään klikkaamatta esittelemättömät linkit, jotten turhaan myöhemmin harmistu hukkaan menneestä ajasta.
Tietäjä ja teknoshamaani
www.satanismi.fi