- Vastaanotettu kiitos 171
Konspiraatio-keskustelussa tutkitaan politiikkaa ja maailmanmenoa. Vilunkimeno joutuu koville.
MediaWatch
6 vuotta 11 kuukautta sitten #34504
: juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa MediaWatch
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
6 vuotta 11 kuukautta sitten #34505
6 vuotta 11 kuukautta sitten #34506
Mä en nyt löydä karttoja maahanmuuttopolitiikan kannatuksesta eikä noikaan ihan tuoreita oo. Tsunami ei näy niissä ollenkaan.
Kummiskin punikeissa on se vittumainen piirre, että ne osaa tehä hyvän vaikutuksen taiteilijatyyppiin, joka elää aika omissa maailmoissaan, ja niistä tulee niille ilmanen propagandakoneisto.
Suomessakin näillä oli vielä just ennen sisällissotaa hirvee kannatus taiteilijapiireissä, mutta se katos kyllä nopeesti. Sitten tarvittiin sukupolvenvaihdos ennen kun hyväuskoisia hölmöjä oli taas niin paljon, että ne pääsi pois paarialuokasta.
Kummiskin punikeissa on se vittumainen piirre, että ne osaa tehä hyvän vaikutuksen taiteilijatyyppiin, joka elää aika omissa maailmoissaan, ja niistä tulee niille ilmanen propagandakoneisto.
Suomessakin näillä oli vielä just ennen sisällissotaa hirvee kannatus taiteilijapiireissä, mutta se katos kyllä nopeesti. Sitten tarvittiin sukupolvenvaihdos ennen kun hyväuskoisia hölmöjä oli taas niin paljon, että ne pääsi pois paarialuokasta.
- Super-Electric
-
- Poissa
- Platinajäsen
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 153
6 vuotta 11 kuukautta sitten - 6 vuotta 11 kuukautta sitten #34508
: Super-Electric
"Älä usko mitä luet tai kuulet puhuttavan, ellet itse koe sitä oikeaksi (Buddha)"
Vastaus käyttäjältä Super-Electric aiheessa MediaWatch
Laitan tänne kommenttia kun nykyään iltalehti ei anna kommentoida valheellisia tai manipulointiin tarkoitettuja uutisia
Ihan nopealla wikipedia tarkastuksella selviää, että CIAn johtaja John O Brennan toimii Obaman ja Hillaryn klaanissa. John McCainin nyt tietää kaikki, jotka vähänkin ulkomaan uutisia seuraa.. CIA ja McCain ovat kunnostautuneet luomaan kaaosta maailmaan viimeiset parikymmentä vuotta..
Taitaa pojilla olla pelko persiissä mitä paljastuu kun tunkiota aletaan kääntämään
Iltapaska kirjoittaa samasta asiasta saman aikaisesti samaa paskaa
Ihan nopealla wikipedia tarkastuksella selviää, että CIAn johtaja John O Brennan toimii Obaman ja Hillaryn klaanissa. John McCainin nyt tietää kaikki, jotka vähänkin ulkomaan uutisia seuraa.. CIA ja McCain ovat kunnostautuneet luomaan kaaosta maailmaan viimeiset parikymmentä vuotta..
Taitaa pojilla olla pelko persiissä mitä paljastuu kun tunkiota aletaan kääntämään
Iltapaska kirjoittaa samasta asiasta saman aikaisesti samaa paskaa
"Älä usko mitä luet tai kuulet puhuttavan, ellet itse koe sitä oikeaksi (Buddha)"
Viimeksi muokattu: 6 vuotta 11 kuukautta sitten Super-Electric.
- Super-Electric
-
- Poissa
- Platinajäsen
-
Less
Lisää
6 vuotta 11 kuukautta sitten - 6 vuotta 11 kuukautta sitten #34509
Iltapaska on huolissaan, että USAn tulevalla hallinnolla on liian hyvät suhteet Putiniin. Eikö pitäis olla iloinen, kun nyt on nähtävissä rauhan ja liennytyksen aika edessä.
Salaliittoteorioihin liittyen iltapaska puhuu tästä Pizzagatesta, mutta ei kerro asiasta sen enempää, jotta lukija voisi itse arvioida mistä on kyse
kummajuttu.fi/2016/12/11/pizzagate-media...lmansota/#more-15995
Salaliittoteorioihin liittyen iltapaska puhuu tästä Pizzagatesta, mutta ei kerro asiasta sen enempää, jotta lukija voisi itse arvioida mistä on kyse
kummajuttu.fi/2016/12/11/pizzagate-media...lmansota/#more-15995
Viimeksi muokattu: 6 vuotta 11 kuukautta sitten Super-Electric.
- Super-Electric
-
- Poissa
- Platinajäsen
-
Less
Lisää
6 vuotta 11 kuukautta sitten #34510
Iltakasojen tämänpäiväisiä valeuutisia venäjän vaikutuksesta USAn pressanvaalin tulokseen on analysoitu tarkemmin tässä
Ei kannata iltakasojen satuja ja tarinoita uskoa pureksimatta.
Niin odotellaan, että iltakasat uutisoi Clintonin Podesta-sähköposteista ja Pizzagatesta. Kertokaahan tarkemmin, että koko Suomen kansa saa lisätietoa asiasta.. Ei tule tapahtumaan.
Ei kannata iltakasojen satuja ja tarinoita uskoa pureksimatta.
Niin odotellaan, että iltakasat uutisoi Clintonin Podesta-sähköposteista ja Pizzagatesta. Kertokaahan tarkemmin, että koko Suomen kansa saa lisätietoa asiasta.. Ei tule tapahtumaan.

Sivu luotiin ajassa: 0.299 sekuntia