- Vastaanotettu kiitos 19
Q Anon
Minä olen myös hyvin henkinen ihminen ja jos en olisi tietoinen Maapallon energiatason muutoksista ym. olisi poltiikan seuraaminen paljon pelottavampaa.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Silmät auki, ei pelkoa . Melkoinen haaste monille.
Susibelle kirjoitti: Ihanaa Kuutar että olit jo maininnut! Yritin vilkaista sitä päivän puheenaiheet-ketjua mutta en huomannut sun postausta, muuten olisinkin varmaan jatkanut sinne.
Mutta kun mä olen "se esoteerinen" tyyppi, niin olen lähestynyt asiaa toista kautta. Jo pitkään on kanavoinneissa sanottu, että Muutos on tapahtunut, Valon määrä ylittänyt pimeyden määrän ja että näissä uusissa (2012 jälkeisissä) energioissa ei mikään negatiivinen enää toimi.
Valon lisääntyessä pimeys väistyy ja näkyviin tulee kaikkea sellaista, mikä on ennen pysynyt pimeydessä ja poissa ihmisten tietoisuudesta.
No nyt on sitten tietoisuuteen tullut niin hirveitä asioita etten oikeastaan edes haluaisi uskoa että sellaista on olemassa. Joten kerron niistä heti eteenpäin, sillä mitä useampi tietää, sitä pikemmin pahuus loppuu. Kärjistäen voisi sanoa että kenestäkään ei tule Hollywoodissa -tai Losissa ylipäätään- näyttelijää, laulajaa tai ainakaan supertähteä ilman että heitä on ensin hyväksikäytetty lapsena ja että he ovat itse tehneet saman lapselle aikuisena. Senaattorit ja virkamiehet saadaan tottelevaiseksi kiristyksellä ja lapsia käytetään siinäkin apuna. Yhdysvaltain presidentiksi ei varmaan pääse ellei ensin uhraa vauvaa pahuuden altarilla. :dry:
Paitsi Donald Trump joka ei ole vapaamuurari. Hän tuli ulkopuolelta ja on sotkenut koko kuvion, sillä Hillaryn piti voittaa ja kaiken jatkua ennallaan. Valtamedia, joka on pahisten puolella, luo Trumpista kuvaa maailman hölmöimpänä ihmisenä tai ainakin hölmöimpänä presidenttinä.
Tämä Q antaa Trumpista toisenlaisen kuvan.
Palatakseni vielä kanavointeihin. Lempihenkiolentoni, Magneettimestari Kryon sanoi taannoin että ensimmäisenä kaatuu Big Pharma.
"Kun saadaan selville että lääkeyhtiöt ovat sairastuttaneet ihmisiä tahallaan, koko uskottavuus menee. Lääkeyhtiöiden sisäpiiristä tulee ihmisiä, jotka eivät enää pelkää henkensä puolesta vaan kertovat totuuden."
Liittyköhän tämä? "Rod Rosenstein's sister is a top position at the CDC in Georgia - head of vaccines. Strange how mercury and other bad things are put into them now including the flu vaccine."
Tunnen henkilökohtaisesti henkilöitä, jotka ovat olleet lapsista lähtien näissä satanistisissa järjestöissä. He ovat nimenneet kaikki näyttelijät, senaattorit, kirkonmiehet, korkeat virkamiehet, yliopistojen rehtorit, lääkärit jne., sekä missä maissa 'haarakonttorit' sijaitsevat ja mitä ne tekivät. Hollywoodin näyttelijöitä ei mainittu, ei myöskään Q'n väittämiä Clintoneita tai demokraatteja. Amerikkalaiset olivat liikemiehiä ja miljardöörejä.
Et edes kestäisi kuulla mitä kerrottavaa heillä on. Miten heitä toistuvasti raiskattiin lapsina rituaalimenoissa, pakotettiin mukaan kun lapsia kidnapattiin kaduilta, paikoista minne heidät vietiin, kuten esim. pormestarin tai toisen viranomaisen koteihin raiskattaviksi, "ihmismetsästykseen" missä kerättiin joukko lapsia ja vietiin syrjäiselle maaseudulle, paikalle tuli useita miehiä kiväärien kanssa, lapset päästettiin 'pakoon' ja lopun voit kuvitella.
Tämä jo aikuinen nainen kertoi, että hän oli pieni tyttö kun hän pakeni vanhempiensa kanssa, jotka olivat puolalais-venäläisiä Auschwitzsin vartijoita. Natsit pakenivat Australiaan, koska Australian hallitus oli salaa sopinut asiasta natsien kanssa. Siellä hän joutui heti natsien salaseuraan ja syy miksi hän on elossa on se, että hänen isoisänsä oli "Grandmaster" Australiassa. Anthony Kidman oli yksi jäsenistä ja hän toi tyttärensä Nicolen rituaaleihin.
USA:ssa ja Euroopassa on samanlaisia 'haarakonttoreita' ja ne ovat tiiviisti yhteydessä toisiinsa. Pääkonttori sijaitsee Australiassa ja se on natsien perustama. Se ei todellakaan ole mikään 'varjohallitus', se on oma verkostonsa joka kattaa kaikki alat ja niistäkin vain muutamia ihmisiä.
Q ärsyttää heitä siksi, että se kohdistaa huomion vääriin ihmisiin, ns. omiin vihollisiinsa. Sillä aikaa kun tuntemani henkilöt taistelevat oikeudessa ja pelkäävät henkensä edestä, Q kääntää ihmisten huomion väärään suuntaan. On jopa esitetty, että Q olisi yksi salaseuran jäsenistä.
Ihmisten kannattaisi nostaa metakka näistä lapsiseksiringeistä, koska jos lasten puolesta ei taistella vaan lähdetään järjettömään Q:n järjestämään ajojahtiin väärien ihmisten perään, silloin vaarana on se, että ykskaks lapsia ei uhrata kirkkojen kellareissa alttareilla, vaan ne uhrataan itse kirkon alttareilla.
Kertoisin mielelläni enemmän asiasta, mutta en voi tehdä sitä. Suljetulla foorumilla käydyt keskustelut ovat luottamuksellisia. Ystäväni sai asian etenemään Australian oikeudessa kun häne sitti tuomarille uhkavaatimuksen; Jos hänelle tapahtuu jotakin, silloin kaikki dokumentit julkaistaan joka puolella maailmaa. Odotan kauhulla sitä päivää, että avainhenkilö ottaa yhteyttä minuun koska se tarkoittaisi sitä että ystäväni on kuollut epämääräisissä olosuhteissa. Silloin me kokoamme yhteen kaikki dokumentit, joita säilytetään eri puolilla maailmaa, toteuttaaksemme ystävämme uhkavaatimuksen. Ystäväni ei ole vielä valmis siihen, koska oikeusjutun käsittely on vielä kesken (se on kestänyt vuosikausia).
Kiinnittäisitte mielummin huomionne itse aiheeseen, koska näillä salaseurojen anastamilla lapsilla ei ole ketään puolustamassa heitä. Ystäväni, joka on kokenut karmeimpia asioita ja nähnyt sellaista pahuutta ettei mieli kykene sitä edes ymmärtämään, hän itkee muiden lasten puolesta ja kokee syyllisyyttä siitä, että hän oli 'etuoikeutettu. Ja hän taistelee paljastaakseen nämä salaseurat ja vapauttaakseen elossaolevat lapset, sekä suree sitä ettei hän tiedä kidnapattujen uhrattujen lasten nimiä jotta hän voisi kertoa lasten vanhemmille niiden kohtalosta.
Q johtaa ihmisiä harhaan ja osoittelee sormellaan syyttömiä ihmisiä. Kannattaisi pistää mieleen kaikki ne henkilöt, joita hän pitää 'sankareina'. He ovat luultavasti niitä pahimpia pahiksia.
Hollywoodin julkkikset ovat satanismin uhreja ja varmasti pakenisivat jos voisivat. Osa voi olla kloonejakin, mm. nykyinen Britney. He ovat tod. näk. myös mk-ultran uhreja.
Se on totta, että q keskittyy tällä hetkellä vain tiettyihin aiheisiin. Q ei ole (vielä) esim. käsitellyt lääketeollisuuden korruptiota ollenkaan. Ja siksi pitää itse seurata asioita laajemmin.
Ystäväsi tarina on karmiva. Hänelle jaksamista taisteluun.
Sitten on vielä nämä ufo-jutut. Natsit menivät Kuuhun ja löysivät sieltä vanhoja hylättyjä tukikohtia ja ihmisiä on ollut siellä siitä lähtien. Kuin myös koko Aurinkokunta kuhisee ihmiselämää ja on täynnä erilaisia aluksia ja tutkimuskeskuksia. Suuri osa heistä on syntynyt siellä eivätkä ole koskaan käyneet Maassa. Olen myös kuullut galaksin laajuisista orjamarkkinoista joita jotkin Maan ulkopuoliset rodut harjoittavat.
Nämähän ovat jo niin paksuja juttuja, että ei teidän mua tarvi heti uskoa.
Pääpointtina ehkä se, että ihmiskunnan pitää alkaa kasvamaan henkisesti ja pidettävä yhtä. Tällä hetkellä on Maassa kurjaimellisesti hyvä vs. paha taistelu menossa, ja hyvä voittaa vain sillä että jokainen pyrkii olemaan parempi ihminen, tekee hyviä tekoja ja työstää oman varjopuolensa pois. Se auttaa meitä pääsemään myös varjohallinnoista eroon.