- Vastaanotettu kiitos 171
sikapiikin jälkipeli
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Turha kuvitella, että heillä olisi sellaista integriteettiä. Silmäilin äkkiä heidän keskustelufoorumiaan ja konsensus tuntui olevan jotain sen tapaista, että Rokotusinfo on kuitenkin huuhaa-organisaatio, koska ”he vastustavat rokottamista ylipäätään, periaatteellisella tasolla”. Eivät siis vain tätä rokotetta ja vain 4–19 vuotialle, tai jotain.juppe kirjoitti: Jospa Skepsis nyt ottaisi rokotus.infolle väärin perustein antamansa Huuhaapalkinnon takaisin ja antaisi sen itselleen?
Narian kirjoitti: Turha kuvitella, että heillä olisi sellaista integriteettiä. Silmäilin äkkiä heidän keskustelufoorumiaan ja konsensus tuntui olevan jotain sen tapaista, että Rokotusinfo on kuitenkin huuhaa-organisaatio, koska ”he vastustavat rokottamista ylipäätään, periaatteellisella tasolla”. Eivät siis vain tätä rokotetta ja vain 4–19 vuotialle, tai jotain.
Noin tyhmäksi ei synnytä vaan sen eteen on tehtävä töitä.
Jukkis kirjoitti: Olen todella hämmästynyt - suorastaan klapul päähä lyäty - että THL suoraan, avoimesti ja kaartelematta tunnusti että rokote nimenomaan aiheutti narkolepsian. Melkoinen veto kun ajattelee kaikkea sitä kiemurtelua ja muunneltua totuutta jota tässä on viime kuukausina kuultu.
Puskan jengi teki ison virheen pelotellessaan kansaa ottamaan rokotteen ja vakuuttaessaan sen olevan turvallista. Moni heitä paljon isompi kiho otti sen todesta ja rokotutti omat lapsensa. Nyt asian varmistuttua ei sitten kiemurtelu enää auta vaan on yritettävä minimoida vahingot ottamalla vastuuta, mutta eiköhän päitä putoilee kuitenkin.
ja se että ne vielä puolustelee, kertoo yksinomaan säälittävästä jästipäisyydestä.
mutta mitä tulee itse Rokotusinfoon, olen edelleen sitä mieltä että heidän tarjoamansa asiallinen tieto pelasti tästä maasta lukemattomia tragedioita.
- samuliloov
- Poissa
- Kultajäsen
-
- Vastaanotettu kiitos 21
www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/0...san-rokotuspaatoksia