- Vastaanotettu kiitos 32
Ukraina, Syyria, Irak ja muut vastaavat kriisit
AuNat kirjoitti: Sain vinkin tähän "tuoreeseen" ISIS-pomon päiviltä ottamiseen. Näkyy olevan kyseinen piilopaikka olleen maan tasalla jo kotvan, kuten Googlen sateliittikuvasta näkyy. Nehän ei kuitenkaan taida olla erityisen tuoreita, enkä usko että sattumalta juuri osuvasti on Googleen päivittynyt iskun jälkeinen kuva. Pääseekö noita enää mitenkään kelaamaan taaksepäin, ainakaan mun mapsissani se ei enää onnistu.
www.google.fi/maps/@36.1658284,36.6275601,185m/data=!3m1!1e3
Sateliittikuva on tältä vuodelta. Kuvan koodista löytyi ainakin päivämäärä 01.10.2019, en ole varma onko tuo ajankohta kuvan ottopäivä mutta jotain kuvalle on tapahtunut tuolloin.
Tieto lisää tuskaa
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Lisäksi nyt 26...27.10 aikoihin.
Punaiset merkinnät on minun.
Tarkempi:
drive.google.com/file/d/1S_R0PflxgqnKLwqu6wG6bs2eHqdhzCUX/view
Päivämäärät ihmetytti, joten koetin katella lisää.
Ilmeisesti tontille on rakennettu viimevuonna uusia rakennuksia.
[strike]Mutta anyway, mielestäni nyt ei ollut eka isku tontille.[/strike]
Tontilla olevia jäänteitä on ikäänkuin raivattu läjiin, eikä sitä kait nyt parissa päivässä ole tehty... ellei "puskutraktorit" käyneet heti iskun jälkeen tai jotain.
Laadukas yleiskuva:
graphics.reuters.com/MIDEAST-CRISIS-BAGH...00B2KV1YJ/index.html
Kiinteistön arvo on selkeästi alentunut.
"Voi olla jopa ettei vakuusmaksua palauteta vuokralaiselle." <- joku vitsaili
*** MH17 tutkimusta harrastava ammattimainen tekninen asiantuntija. ***
Jos mielestäsi kirjoitan asiaa MH17 tapauksesta, sano se tai anna kiitos:
www.sinikivi.com/foorumi/konspiraatio/18...hjus?start=495#40866
Tieto lisää tuskaa
Mv-lehden mukaan syynä olisi:
. Presidentti Trump ilmoitti USA:n armeijan tappaneen ISIS-johtajan täsmälleen samaan aikaan kun huomattava kohu Yhdysvaltojen joukkojen ja panssarivoimien lisäkeskityksistä Syyrian öljykenttien ryöväämiseksi ja pitämiseksi USA:n hallinnassa alkoi.
USA:n joukot ovat valmiita avaamaan tulen mm. Venäjän ja Turkin armeijaa vastaan ”puolustaessaan” nyt omaksi katsomiaan Syyrian öljytuotannon lähteitä. USA siis uhkaa koko maailmaa sodalla.
Näin keskitettiin länsimedian huomio myyttisen ISIS-johtajan täysin todisteettomasti tapahtuneeseen surmaamiseen. Kaiken lisäksi kerrotaan, että al-Baghdadin ”ruumis on haudattu merelle”, siis aivan kuten väitettiin tapahtuneen Osama bin Ladenin ruumiille – hävittäen todisteet.
Seuraavaks Itä-Ukrainassa äänestetään muitten häirittemättä siitä, että mitä siellä meinataan tehä. Mitä mä oon vähemmän luotettavia ukrainalaisia julkasuja vilkassu, niin ei pitäis olla mitään pelkoo Venäjään liittymisestä, koska sillä ei pelottele ees Euromaidan Press, mutta itsenäistyminen näkyis olevan mahdollisuuksien rajoissa.