Venäjän uhka

Lisää
8 vuotta 6 päivää sitten #27288 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa Venäjän uhka
Nää muotiin tulleet överiksi vedetyt natsijutut voi varmaan luokitella Venäjän uhaksi.

Venäjän uhassa on kanssa se piirre, että se vaikuttaa suunnilleen kaikkeen paitti itärajan puolustamiseen. Melkein vois luulla, että tän kohkaamisen jälkeen siellä tehtäisiin jotain linnotustöitä tai joukkoja olisi siirretty siihen suuntaan, mutta jotenkin joku venäläisen ostama tontti jossain länsirannikolla on isompi juttu. Sen takia pitää liittyä Natoon ja ostaa jotain mikä on perillä muutaman vuoden päästä.

Ihan kuin tässä toivottaisiin että ne hyökkää, että päästäisiin toteemaan, että eihän me uskalletakaan panna hantiin.

Kannattais varmaan opetella vähän venäjää siltä varalta jos Pietariin pääsee kohta ilman passia.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
8 vuotta 5 päivää sitten #27306 : juppe
Venäläisien tontti- ja kiinteistökaupat kanssa jaksaa ihmetyttää, vaikka niitä ostelee moni muukin. Nyt saa Euroopasta semmoiseen lainaa melkein nollakorolla ja ostos riittää pantiksi, koska näin saadaan hinnat pysymään ylhäällä keinotekoisesti ja kupla puhkeaa vasta myöhemmin. Ostaja ei ota kovin kummoista riskiä, mutta voi saada ostoksen myytyä eteenpäin voitolla.

Elikkä tässä viritellään ihan toisenlaista pommia kuin laskun maksajat luulee.

mvlehti.net/2015/06/02/isanmaanpetturit-...enossa-venalaisille/

Lisää
8 vuotta 5 päivää sitten #27308 : Antero
Vastaus käyttäjältä Antero aiheessa Venäjän uhka

Kirjeiden täsmällistä sisältöä ei tiedetä, mutta siinä sanotaan “tästä kirjeestä löydät tiedon, mikä on tehtäväsi mahdollisen sodan syttyessä”.

"Mahdollisen" kuullostaa siltä että se on varmaa jo, että sota syttyy ja sitä on jo verta kaivettu nenästä. Miten tuon sitten olisi pitänyt muotoilla... "tästä kirjeestä löydät tiedon, mikä on sota-ajan tehtäväsi" tai "tästä kirjeestä löydät tiedon, mikä on sodan aikana tehtäväsi"... hm... "tästä kirjeestä löydät tiedon, minne sinut haudataan saappaat jalasta riisuttuna sodan syttyessä"... Tai voisihan se olla näinkin: "tässä kirjeessä kiitos urhot veriuhristanne, maa on aina vapaa haudallanne.”

Lisää
8 vuotta 4 päivää sitten #27313 : juppe
Mä taidan lopettaa tällä foorumilla pyörimisen tähän kun ei tää kumminkaan mihinkään johda. Rupeen vaikka tuijottaan urheilua.

Lisää
7 vuotta 11 kuukautta sitten #27399 : Victoria
Vastaus käyttäjältä Victoria aiheessa Venäjän uhka
Venäjä ei ole tällä hetkellä uhka Suomelle, siis minun mielestäni. Toki se on tekijä joka tulee aina huomioida tavalla tai toisella. Suurin uhka tällä hetkellä , taas minun miestäni, on turvapaikkabisnes ja maahan saapuvat muslimimiehet.

Lisää
7 vuotta 11 kuukautta sitten #27400 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Venäjän uhka
Venäjä lienee tekemällä tehty uhkakuva jonka natottajat loivat ja jolla he kuvittelivat ratsastavansa Suomen Natoon. Mitään tolkkuahan noissa jutuissa ei muuten ole ollutkaan. Itse olen vähän tällä palstalla jättänyt politikoinnit pienemmälle ja toteuttanut itseäni lähinnä toisilla foorumeilla. Tässä yksi kirjoitukseni joka antaa ilmi, että venäjäuhan lietsonnassa kaivetaan itselle kuoppaa - ja syvää.
vastavalkea.fi/2015/06/12/syokseeko-eun-...iikka-suomen-lamaan/

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.350 sekuntia