- Vastaanotettu kiitos 153
Vaihtoehtoiset hoitomuodot
- Super-Electric
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Platinajäsen
-
Tilasin tosiaan ebaysta tuon Don Croftin zapperin, kun tilanne oli hieman epätoivoinen ja olin päättänyt laittaa vatsani kuntoon keinolla millä hyvänsä. Toimitus kesti yli kuukauden ja sinä aikana kerkesin ottaa tuon em kuurin. Siksi vaikea arvioida zapperin tehoa, kun jo ennen sen käyttöön ottoa vatsa oli kunnossa.
Zapperihan toimii.. hmm. super-sähköisesti

Eli käytännössä laite syöttää elektroneja kehoon, joka nyt periaatteessa kuullostaa järkevältä, sillä se saattaa lisätä elimistön emäksisyyttä (OH- ioneja). Sen nyt huomasin että aluksi zapperi poltteli ihoa, mutta ajan myötä keho tottuu siihen.. teorian mukaan muuttuessa emäksisemmäksi.
www.therawfoodworld.com/m/terminatorzapp...bydoncroft-pi1002459
Kohtalon ivaa taas.. kun Don Croft menehtyi vain 69 vuotiaana.. liitovarjo-onnettomuudessa.
"Älä usko mitä luet tai kuulet puhuttavan, ellet itse koe sitä oikeaksi (Buddha)"
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- kirjatoukka
- Poissa
- Täysjäsen
-
- Vastaanotettu kiitos 18
Hammastahnoissa muuten on myöskin yksi aine, jota kannattaa välttää kuin ruttoa: natriumlauryylisulfaatti. Tekee aftoja suoleen ja monille suuhunkin. Jostain syystä sitäkin on monissa lääkkeissä, kun se saa aineen vaahtoamaan! Tsiisus näitä lääketehtaiden virityksiä, ei voi muuta sanoa.
- Super-Electric
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Platinajäsen
-
Paljon olen pohtinut just tuota faunaa, mikä olisi ideaali mikroobi/bakteerikanta ja nämä maitohappobakteerit/probiootit ovat avainasemassa terveeseen ruuansulatukseen. Olen kokeillut Asidofilusta ja Gefilusta ja G ei ainakaan toimi.. hapankaali on mielestäni paras probiootti-lähde. Eikös jotkin maitohappobakteerit pysty tuottamaan laktaasi-entsyymiä.. en tiedä onko niitä hapankaalissa vai missä..
SLS:tä sen verran, että olen myös jättänyt sen pois.. suihkussa käydessä. Hiukan vaikea oli löytää SLS vapaata shampoota.. ostin Disney-lasten shampoota aluksi, mutta nyt käytän ihan palasaippuaa.. palmuöljy-pohjaista.. sekä hiukset että kroppa samalla saippualla. Kutinat loppuivat.. Vähän on hiukset tuuheentuneet.. vai olisko se vain toiveajattelua..
Hammastahnassa vielä SLS:ää mutta fluoritonta tai vähäfluorista (lasten tahnaa) suosin. Käsittämätöntä, että NaF:a saa käyttää. Jos nyt lähtisi hakemaan kosmetiikka-hyväksyntää vastaavalle pääkallopulverille (LD50 90 mg/kg), ei tulisi EU aikana ikinä onnistumaan..
"Älä usko mitä luet tai kuulet puhuttavan, ellet itse koe sitä oikeaksi (Buddha)"
Super-Electric kirjoitti:
Paljon olen pohtinut just tuota faunaa, mikä olisi ideaali mikroobi/bakteerikanta ja nämä maitohappobakteerit/probiootit ovat avainasemassa terveeseen ruuansulatukseen. Olen kokeillut Asidofilusta ja Gefilusta ja G ei ainakaan toimi.. hapankaali on mielestäni paras probiootti-lähde. Eikös jotkin maitohappobakteerit pysty tuottamaan laktaasi-entsyymiä.. en tiedä onko niitä hapankaalissa vai missä..
Täällä on kokeilemisen arvoisia tuotteita mahavaivaisille ja varsinkin siitepölyallergikoille:
www.kerimesi.net
"Sisältää vähintään kuutta luontaista mehiläisten käyttämää elävää maitohappobakteerikantaa."
- Super-Electric
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Platinajäsen
-
www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006062203.html
Candida Auris sieni on kohtalokas sillä se on multiresistentti ja sen havaitseminen on hankalaa. Sitten kun se on tarttunut on jo myöhäistä. Sille ei oikein tahdo olla lääkettä.. Amfoterisiini B taitaa olla ainoa joka toimii.
Candida Auris on vastustuskykyinen flukonatsolille, mutta ei täysin, sillä ko. sienikantoja on useita. Tämä voisi olla hyvä henkivakuutus ottaa kuiteskin flukonatsolia (7-8 € esim orion tai ratiopharm) silloin tällöin, kun siihen ei tarvitse reseptiä. Ja joissain tutkimuksissa on havaittu, että asperiini ja ibuprofeiini yhdessä flukonatsolin kanssa toimii hiivaan paremmin..
www.frontiersin.org/articles/10.3389/fmicb.2019.00041/full
- Super-Electric
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Platinajäsen
-
Mikä siis neuvoksi?
Vetyperoksidi ja hypokloriitti kyllä toimii, mutta käsille liian kovia aineita.. Sen sijaan.. Suolavesi on yllättävän hyvä desifiointiaine.. sitä pulloon lavuaarin viereen ja sillä hinkkaa käsiä niin auttaa tappamaan monta mikroobia. Etikka toimii salmonellaan ja e-kolibakteeriin.. Ruokasooda tappaa noroviruksen..
Jos sitten on saanut jo väärää faunaa sisäänsä niin valkosipuli, kaneli, oregano ja timjami tepsii antibiooteille vastustuskykyisiin bakteereihin. Myös kolloidaaliseen hopeaan uskoo moni.