- Vastaanotettu kiitos 1
Vaihtoehtoiset hoitomuodot
3 vuotta 10 kuukautta sitten #43352
: Hessu
Vastaus käyttäjältä Hessu aiheessa Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Tuli luettua tämän ketjun jutut ja monen sortin ongelmia tuntuu ihmisillä olevan. Itelläni oli vuosia suolisto ongelmia ja verta tuli semmosesta reiästä mistä sen ei kuulu tulla. Suoliston huono kunto tai osittainen tuhoutuminen vaikuttaa käytännössä kaikkiin elintoimintoihin. Niin fyysiseen kuin psyykkiseenkin puoleen. Itellä loppu suolisto-ongelmat ku lopetin kofeiinin käytön, mutta vierotusoireet helvetilliset vaikkakin hintansa arvoiset.
Laitan linkin kolmiosaiseen haastatteluun, joka löytyy youtubesta. Haastattelu alkaa eka videolla n. kohdasta minuutti kolmekymmentä.
Laitan linkin kolmiosaiseen haastatteluun, joka löytyy youtubesta. Haastattelu alkaa eka videolla n. kohdasta minuutti kolmekymmentä.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: tv
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
3 vuotta 10 kuukautta sitten #43370
: tv
Vastaus käyttäjältä tv aiheessa Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Siinähän on sangen mielenkiintoinen nauhoite kofeiinistä.
Haastateltava puhuu siinä muun muassa siitäkin että nikotiini nopeuttaa kofeiinin pilkkoutumista ja että tämä tieto oltaisiin poistettu Duodecimin lehdestä. Kirjoitin itse samasta asiasta tälle foorumille vuosia sitten ja Tarkistin Toimiiko vielä samainen linkki. Ei näyttänyt toimivan mutta se oli vain siirtynyt uuteen osoitteeseen:
www.duodecimlehti.fi/duo10280
Haastateltava puhuu siinä muun muassa siitäkin että nikotiini nopeuttaa kofeiinin pilkkoutumista ja että tämä tieto oltaisiin poistettu Duodecimin lehdestä. Kirjoitin itse samasta asiasta tälle foorumille vuosia sitten ja Tarkistin Toimiiko vielä samainen linkki. Ei näyttänyt toimivan mutta se oli vain siirtynyt uuteen osoitteeseen:
www.duodecimlehti.fi/duo10280
3 vuotta 10 kuukautta sitten #43371
: Antero
Vastaus käyttäjältä Antero aiheessa Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Kahvia päivittäin pannullisen verran lipittävänä, Anterolle tämähän oli loistava uutinen, että nikotiini poistaa kofeiinia elimistöstä. Se on vähän samanlainen peruste, kun aikoinaan luokkakaveri perusteli miksi hän polttaa norttia ja juo viinaa. Tupakka kun supistaa verisuonia ja viina laajentaa, niin tasapaino säilyy aina.
Tämän vapun ensimmäinen työ oli intiaani tupakan eli kessun siemenien kylväminen:
Tässä on viime kesän satoa, jonka olen maiustanut fermentoinnin yhteydessä lurauksella kossua, parilla tippaa karvas mantelia, kuninkaan tulikukalla.
Kossun lisäksi konjakki, viski, rommi käy mausteena ja alkoholi tunnetusti estää home ym. itiöitä joita saattaa kuivauksen yhteydessä muodostua:
Suosittelen itse kasvattamaan kessua, koko talven oon poltellut omaani ja se on mielestäni paljon parempaa kuin kaupan "syöpäkääryleet".
Tämän vapun ensimmäinen työ oli intiaani tupakan eli kessun siemenien kylväminen:
Tässä on viime kesän satoa, jonka olen maiustanut fermentoinnin yhteydessä lurauksella kossua, parilla tippaa karvas mantelia, kuninkaan tulikukalla.
Kossun lisäksi konjakki, viski, rommi käy mausteena ja alkoholi tunnetusti estää home ym. itiöitä joita saattaa kuivauksen yhteydessä muodostua:
Suosittelen itse kasvattamaan kessua, koko talven oon poltellut omaani ja se on mielestäni paljon parempaa kuin kaupan "syöpäkääryleet".
3 vuotta 10 kuukautta sitten #43372
: Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Mullakin on ... elokuvarekvisiitaks hankittu avaamaton aski Hudsonia. Tiettävästi sen myynti lakkasi suomessa vuonna 1961 joten sisältö lienee vuodelta 1959 tietämiltä. Ajalta jolloin tupakka oli vielä oikeaa tupakkaa. en sit tiiä viittiskö ton poltella pois kun avaaamaton aski on kummiski suht arvokas
Makuhan näissä vaan paranee vuosien saatossa eli on kun viinit. viimeks kun vedin sotasaaliina tuotua mahorkkaa, puna-armeijan annostupakoita, niin maku oli edelleen kohillaan.
Makuhan näissä vaan paranee vuosien saatossa eli on kun viinit. viimeks kun vedin sotasaaliina tuotua mahorkkaa, puna-armeijan annostupakoita, niin maku oli edelleen kohillaan.
3 vuotta 10 kuukautta sitten #43373
: picus
Mikä on yliluonnollista?
Se mitä ei vielä ymmärretä. Tai hyväksytä tai osata
Esim. Erään arvion mukaan naisista noin 2–3 prosentilla on tetrakromaattinen näkö, jolloin he saattavat voida nähdä jopa 100 miljoonaa eri väriä.
-Yliluonnollinen asia vai nykypäivän tiedettä?
Vastaus käyttäjältä picus aiheessa Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Johan on roikale! Lähes koko aikuis ikäni olen kärsinyt vatsavaivoista. Maitotuotteet jätin lähes kokonaan pois jo tyyliin kymmenen vuotta sitten. Kahvilakko on pitänyt jo yli kaksi vuotta. Nyt olen viljattomalla. Ruokavalio on aika suppea...
Kofeiini pitoista teetä tulee juotua kaksi-kolme kuppia päivässä
-Eilen en juonut yhtään ja tänään vain kupillisen
Tuntuu hyvältä. Kokeilut jatkukoon
Mulla on aina kaapissa hapansuolakurkkuja. Syön yhden kurkun päivässä ja juon lientä parin kulauksen päivävauhtia. Se on vain hapanta vettä. Luonnontuote, ei pitäisi olla vaarallista ihmisen vatsalle. Market tuote, alle 2€ purkki. Unohtakaa kaikki maitohappobakteeri-joutavat-yugurtit
esim. jos närästää nin ruokasooda auttaa hetkellisesti. Se emästä.
Koettakaa hapansuolakurkkuja tai pelkkää lientä. Se maitohappobbakteeria
Kofeiini pitoista teetä tulee juotua kaksi-kolme kuppia päivässä
-Eilen en juonut yhtään ja tänään vain kupillisen
Tuntuu hyvältä. Kokeilut jatkukoon
Mulla on aina kaapissa hapansuolakurkkuja. Syön yhden kurkun päivässä ja juon lientä parin kulauksen päivävauhtia. Se on vain hapanta vettä. Luonnontuote, ei pitäisi olla vaarallista ihmisen vatsalle. Market tuote, alle 2€ purkki. Unohtakaa kaikki maitohappobakteeri-joutavat-yugurtit
esim. jos närästää nin ruokasooda auttaa hetkellisesti. Se emästä.
Mikä on yliluonnollista?
Se mitä ei vielä ymmärretä. Tai hyväksytä tai osata
Esim. Erään arvion mukaan naisista noin 2–3 prosentilla on tetrakromaattinen näkö, jolloin he saattavat voida nähdä jopa 100 miljoonaa eri väriä.
-Yliluonnollinen asia vai nykypäivän tiedettä?
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Super-Electric
- Super-Electric
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Platinajäsen
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 153
3 vuotta 10 kuukautta sitten - 3 vuotta 10 kuukautta sitten #43375
: Super-Electric
Täytyypä kokeilla.. itsellä säännöllinen hapankaalin (Rasilaisen hapankaali miedoimman makuista)) nauttiminen toiminut hyvin sen jälkeen kun tapoin matomyrkyillä ym (kts ed) haitalliset mikroobit.
Nämä hapansuolatut vihannekset ym fermentoidut tuntuisi toimivan.. näinhän monissa vanhoissa kulttuureissa vatsat pidetään kunnossa.
Ruotsissa on se hapansilakka, Venäjällä ja Saksassa hapankaali, Koreassa kimchi, arabimaissa jugurtit..
fi.m.wikipedia.org/wiki/Hapansilakka
en.m.wikipedia.org/wiki/Sauerkraut
fi.m.wikipedia.org/wiki/Kimchi
en.m.wikipedia.org/wiki/Yogurt
en.m.wikipedia.org/wiki/Soy_sauce
Tuo kaukoidän soijaliemikin on fermentoitua tavaraa.. Ja Kiinassa syövät tuhatvuotisia munia (sic)
"Älä usko mitä luet tai kuulet puhuttavan, ellet itse koe sitä oikeaksi (Buddha)"
Vastaus käyttäjältä Super-Electric aiheessa Vaihtoehtoiset hoitomuodot
picus kirjoitti:
Mulla on aina kaapissa hapansuolakurkkuja. Syön yhden kurkun päivässä ja juon lientä parin kulauksen päivävauhtia.
Täytyypä kokeilla.. itsellä säännöllinen hapankaalin (Rasilaisen hapankaali miedoimman makuista)) nauttiminen toiminut hyvin sen jälkeen kun tapoin matomyrkyillä ym (kts ed) haitalliset mikroobit.
Nämä hapansuolatut vihannekset ym fermentoidut tuntuisi toimivan.. näinhän monissa vanhoissa kulttuureissa vatsat pidetään kunnossa.
Ruotsissa on se hapansilakka, Venäjällä ja Saksassa hapankaali, Koreassa kimchi, arabimaissa jugurtit..
fi.m.wikipedia.org/wiki/Hapansilakka
en.m.wikipedia.org/wiki/Sauerkraut
fi.m.wikipedia.org/wiki/Kimchi
en.m.wikipedia.org/wiki/Yogurt
en.m.wikipedia.org/wiki/Soy_sauce
Tuo kaukoidän soijaliemikin on fermentoitua tavaraa.. Ja Kiinassa syövät tuhatvuotisia munia (sic)
"Älä usko mitä luet tai kuulet puhuttavan, ellet itse koe sitä oikeaksi (Buddha)"
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 10 kuukautta sitten Super-Electric.

Sivu luotiin ajassa: 0.249 sekuntia