Uusi ja laadukkaampi koronaketju

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #49457 : Hart
Vastaus käyttäjältä Hart aiheessa Uusi ja laadukkaampi koronaketju
cancelointi on woke piireissa tuttu taktiikka ja tommoset rodun jalostus unelmat ja pahalle kostaminen ei ole mitenkaan uutta.

toivotan hyvaa ja jaksamisia sulle. ei tassa olla tekemassa kenellekkaan pahaa vaan vapautta ja ihmisen oikeutta maarata omasta ruumiistaan ajetaan takaa. 
toivottavasti meidankin ajatukset kohtaa joskus ettei aivan liusuta sinne historian kirjojen huonoille sivuille. 

“If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face—for ever.” So said Orwell in 1984
War is peace; Freedom is slavery; Ignorance is strength.

www.monbiot.com/2011/12/19/how-freedom-became-tyranny/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten - 1 vuosi 8 kuukautta sitten #49458 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Uusi ja laadukkaampi koronaketju
Ainoo mikä ehkä vähän jää harmittaan on Trumpin uudelleenvalinta. Kun on ameriikoissa tehty koronakuolleista listaa poliitttisen kannan mukaan, niin valtaosa kuolleista on ollut miehiä ja republikaaneja. Niistä aivan huippuprosentti sit Trumpin kannattajia. Nyt kun me päästään seuraaviin ameriikan pressanvaaleihin, lienee selvää että Trump ne häviää koska sen fanaattisimmat äänestäjät meni tappaan ittensä koronaan. Paljonko niitä ny siellä päivässä meneekään, joku tuhannenkunta? Se vähän jää harmittaan, oisin mielelläni nähny Trumpin siellä uudelleen.
mutta ei sille mitään voi, evoluutio toimii näin... se raivaa tieltään tyhmät ja elinkelvottomat ja siihen luonnonlakiin meitin on tyytyminen. Siitä täytyy tietenkin pitää peukut pystyssä että kevääseen mennessä suomesta olis mahdollisimman moni siirtyny manan majoille tästä porukasta. Tiedä vaikka me jäljellejääneet, joiden pitäisi jo tilastollisestikin olla piirun verran älykkäämpiä. löydettäs sivistys uudelleen kun tyhmät on karsiutunu darwinistisessa hengessä?
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 8 kuukautta sitten Jukkis.

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #49459 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa Uusi ja laadukkaampi koronaketju
Mansesteri on siirtymässä kotitestiaikaan ja karanteenit jää junttien oman tunnollisuuden varaan. Mä veikkaan, että se on vaan tavallinen flunssa jos tekee mieli vaikka baariin kun siellä on kummiskin vähän eri mieninki kun rannikolla.

www.tays.fi/fi-FI/Karanteenin_asettamise...ovutaan__jal(144065)

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten - 1 vuosi 8 kuukautta sitten #49460 : Heinonen
Vastaus käyttäjältä Heinonen aiheessa Uusi ja laadukkaampi koronaketju
”Niin, siis sehän on kaikille ollu ilmiselvää jo pitkään että sairaalaan joutuu yksinomaan ja vain rokottamattomia. ja jottei jäisi epäselväksi ylläoleva virke niin toistetaan: vain rokottamattomat joutuu koronan takia sairaalaan!”

Lyhyesti sanottuna: tämä on valehtelua. Sitä en tiedä onko kirjoittaja tosissaan, olen sitä kysynyt, mutta vastausta en saanut.

Euroopan lääkevirastokin tuossa ehti jo myöntämään, että rokotteiden tehosteannokset voivat heikentää ihmisen immuunijärjestelmää. Tästähän me rokotteisiin kriittisesti suhtautuneet olemme varoitelleet jo alusta alkaen.

Nyt aletaan olla tilanteessa, jossa viranomaisten absoluuttinen suhtautuminen rokotteisiin, että ne olisivat ainoa tie ulos pandemiasta, alkaa kostautua pahanpäiväisesti.

Tässä vaiheessa pitäisi alkaa etsiä keinoja, joilla piikin aiheuttamia vahinkoja saataisiin minimoitua. Se on toki vaikeaa, koska samalla olisi myönnettävä, että olemme toimineet väärin. Kun rokotteen on kerran ottanut, sitä ei voi peruuttaa ja ihmismieli suojelee psyykettä kieltämällä kaikki haitat. Hyvä kuitenkin olisi miettiä vaihtoehtoja, koska kieltäminen vain pitkittää väistämätöntä. 

Minä en ole vahingoniloinen. Päinvastoin, olen pahoillani niiden puolesta, jotka luottivat sokeasti viranomaisiin ja joutuivat testausvaiheessa olevan lääkkeen uhriksi. 

Viimeksi muokattu: 1 vuosi 8 kuukautta sitten Heinonen.

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #49461 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Uusi ja laadukkaampi koronaketju
Tota...kattoikko ollenkaan niitä linkkejä jota listasin parisen sivua takaperin. Niissä tehtiin kyllä hyvin selväksi että sairaalaan joutuu koronan takia vain rokottamattomat (tai sellaiset joiden rokoteteho on jo hiipunut mikä on tietenkin sama asia).
Sairaaloita kuormittaa rokottamattomat muhkealla 80% ylivoimalla joka on aika suoritus kun väestöstä niitä on kummiski vaan 8-10%. Rokottamattoman suhdeluku on hirmuinen päätyä teholle. Mutta toki voin kaivella ja linkitellä ne kaikki uudelleenkin jos tosiaan on asia epäselvä?

Siitä olen kyllä samaa mieltä että immuniteetti kärsii jos loputtomiin pistellään tehosterokotteita muutaman kuukauden välein vuosien ajan. Aspiriinikin on hyvää päänsärkyyn mutta jos sitä kiskoo laatallisen päivässä vuosien ajan, sydänkohtaus on satavarma. Ei se tietenkään tarkoita että yhdestä aspiriinista voisi sydänkohtausta saada. Eikä immuniteettikaan kärsi vielä 3-4 rokotteesta mutta siitä ylöspäin aletaan olla riskirajoilla immuniteetin suhteen.
Sekin on totta että kriitikot on varoitelleet immuniteetin seurauksista mutta kylläkin kokonaan toisista syistä ja seurauksista. heidän mukaansahan rokote itsessään on sen tason myrkky että immuniteetti katoaa, alkaa synnyttämään kaksipäisiä lapsia ja seuraa mutaatioita jotka saa hamuaan ihmislihaa.

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten - 1 vuosi 8 kuukautta sitten #49462 : Heinonen
Vastaus käyttäjältä Heinonen aiheessa Uusi ja laadukkaampi koronaketju
Kyllähän minä nuo tilastot katsoin. Nyt kerron miksi ne eivät ole luotettavia.

Koronapotilaaksi lasketaan kaikki potilaat, jotka ovat sairaalassa ja ovat antaneet positiivisen pcr-testituloksen. Esimerkiksi: jos ajan kolarin ja päädyn teholle, niin mikäli minulle tehdään testi, joka näyttää positiivista, olen minä koronapotilas siitä huolimatta, että olen sairaalassa kolarin takia, en koronan. HUS:n ja Tyksin toimesta on sanottu, että viidesosa koronapotilaista ovat sairaalassa muusta syystä. 

Toinen tilastoja vääristävä seikka on se, että henkilö on rokottamaton 21 päivää ensimmäisen rokotuksen jälkeen ja yhden kerran rokotettu 7 päivää toisen rokotuksen jälkeen. Näin ollen mikäli koronapositiivinen henkilö joutuu sairaalaan alle 3 viikkoa ekan piikin jälkeen, on hän silloin rokottamaton, vaikka sehän ei faktisesti pidä paikkaansa. Jos joutuu osastolle alle viikko toisen piikin jälkeen, on silloin virallisesti vajaa rokotesuoja, vaikka sekään ei ole totta.

Nuo 21-7 päivää on myös se aikaikkuna, jolloin suuri osa rokotehaitoista ilmenee, joten ei ihme, että rokotetut halutaan luokitella rokottamattomiksi. Näin saadaan peiteltyä haittoja. 

Joka tapauksesss tämä on turhaa. Haittoja ei voida enää kauaa peittää.

Viimeksi muokattu: 1 vuosi 8 kuukautta sitten Heinonen.

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.243 sekuntia