- Vastaanotettu kiitos 171
Elokuvapäiväkirja
2 vuotta 9 kuukautta sitten #47272
: juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa Elokuvapäiväkirja
Noita voi käyttää leffan taustojen tekemiseen Unreal Enginellä.
net-load.com/giveaway-unreal-engine-free...s-dec-2020-for-free/
net-load.com/giveaway-unreal-engine-free...s-dec-2020-for-free/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
2 vuotta 9 kuukautta sitten - 2 vuotta 9 kuukautta sitten #47284
: Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Elokuvapäiväkirja
Mun tarttis varmaan tutustua tarkemmin noihin taustanteko-ohjelmiin. Kesällä kun valokuvasin ihmisten ruusu- ja kukkapenkeissä tätä mun pienoismallimaailmaani, niin ei sillon osannu aavistakaan mihin niitä tarttis, ja millä tavalla. Nyt on vähän myöhästä korjailla ja tehdä uusiks mitään mut jotenkuten on pärjätty. Itse asiassa kehittyny aikas paljon sillä niinhän se on että vaan tekemällä oppii. Tällä viikolla opin noista valoista, ja taustahämärryksestä aikas paljon ja lopputulos alkaa olla jo... taidetta.
Tän kuvakaappauksen nimi olkoon iltarusko ruttometsässä. Kyllä kannatti kontata ruttojuuripuskassa... näkymä on todella makee.
No ihan vahingossa kylläkin. Piti peitellä kaikenlaisia mokia joihin ei ole vastauksia. Kun jonkun pää on läpinäkyvä, keksin lopulta miten sen saa paremmaksi lisäämällä väriä mutta sitten alko koko kuva värisemään. Sain lopulta vähennettyä että lisättyä väriä kun vaan väänteli ja sitten joka jannun ympärille alko muodostuun vihreä raita. Lisää hanikoita ja arvatkaa mitä... lopputulos oli muuten kaunis mutta pää oli vaan läpinäkyvä. Yhtä kohtausta tein ainaski 14 kertaa ja sitten kun oikeen luovuus kukkii niin keksii tehdä yökohtauksia salamaniskuineen ja rakuuroineen. Sen verran mekkalaa että yhdet läpinäkyvät solmiot ei paljon seassa näy.
Tän kuvakaappauksen nimi olkoon iltarusko ruttometsässä. Kyllä kannatti kontata ruttojuuripuskassa... näkymä on todella makee.
No ihan vahingossa kylläkin. Piti peitellä kaikenlaisia mokia joihin ei ole vastauksia. Kun jonkun pää on läpinäkyvä, keksin lopulta miten sen saa paremmaksi lisäämällä väriä mutta sitten alko koko kuva värisemään. Sain lopulta vähennettyä että lisättyä väriä kun vaan väänteli ja sitten joka jannun ympärille alko muodostuun vihreä raita. Lisää hanikoita ja arvatkaa mitä... lopputulos oli muuten kaunis mutta pää oli vaan läpinäkyvä. Yhtä kohtausta tein ainaski 14 kertaa ja sitten kun oikeen luovuus kukkii niin keksii tehdä yökohtauksia salamaniskuineen ja rakuuroineen. Sen verran mekkalaa että yhdet läpinäkyvät solmiot ei paljon seassa näy.
Liitetiedostot:
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 9 kuukautta sitten Jukkis.
1 vuosi 9 kuukautta sitten #49311
: Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Elokuvapäiväkirja
Loppu on lähellä. Vuosia kestänyt elokuvantekijän ura päättyy heti kun saan tubeen viimeisimpäni. tarkoitus oli alkujaankin saada se esille itsenäisyyspäivän tietämillä.
Nyt vois kokeilla jotain muutakin kun haalia sille se 27 katsojaa eli tekstittää se englanniksi josko se mitään auttaisi.
Olenkin tässä tutustunut youtuben editoripuolella miten se teksittäminen toimii. Hitaasti tietenkin. Eka versio ei näemmä tallentunut mihinkään ja nyt kun sitä oon syynänny, siinä ei tunnu olevan välitallennusta ensinkään. Mikä tarkoittaa että se kaikki on vaan teksitettävä yhdellä vedolla. No huh, se on neljän viiden tunnin keskeytymyksetön työrupeama.
Huominen siihen vissiin menee kokonaan.
Äkkiäkös ne siihen tietty copypastaa ja sit siirtelee kohilleen mut kuten opin kun tein mallia, ei se sit niin yksinkertasta olekaan. Itse asiassa saakutin hidasta.
Mut onpahan sit tehty ja sit kuvauspuolella iha toisenlaisten prosessien pariin
Nyt vois kokeilla jotain muutakin kun haalia sille se 27 katsojaa eli tekstittää se englanniksi josko se mitään auttaisi.
Olenkin tässä tutustunut youtuben editoripuolella miten se teksittäminen toimii. Hitaasti tietenkin. Eka versio ei näemmä tallentunut mihinkään ja nyt kun sitä oon syynänny, siinä ei tunnu olevan välitallennusta ensinkään. Mikä tarkoittaa että se kaikki on vaan teksitettävä yhdellä vedolla. No huh, se on neljän viiden tunnin keskeytymyksetön työrupeama.
Huominen siihen vissiin menee kokonaan.
Äkkiäkös ne siihen tietty copypastaa ja sit siirtelee kohilleen mut kuten opin kun tein mallia, ei se sit niin yksinkertasta olekaan. Itse asiassa saakutin hidasta.
Mut onpahan sit tehty ja sit kuvauspuolella iha toisenlaisten prosessien pariin
1 vuosi 9 kuukautta sitten #49387
: juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa Elokuvapäiväkirja
3D Themed Actors and Scanned PeopleGet these 6 fully-rigged, facial animation ready, and light weight 3D scanned people and themed actors for the best crowd rendering quality. Simply import these animation-ready characters with application-specific download formats and get the optimal rendering quality.FREE DOWNLOAD ( VALUE $180)
actorcore.reallusion.com/campaign/Giveaw...0l42733&x-vehicle=pz

Sivu luotiin ajassa: 0.316 sekuntia