Elokuvapäiväkirja

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #44631 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa Elokuvapäiväkirja
Mikkis Officen tilalle voi asentaa Microsoft Storesta vaikka Libra Officen. Se on LibreOffice, minkä logookaan ei oo viittitty vaihtaa, ja jos se ei kelpaa, niin sitten löytyy näitä maksullisia vaihtoehtoja, joita saa aina ilmaseks kun porukka ei vaan oo ihan niin hölmöä, että se alkaa maksaa LibreOfficesta.

Tietty voi ottaa sellasekin asenteen, ettei tarvii Microsoft Storea mihinkään, koska sitä ei oikeestaan tarvii mihinkään ja se vaatii rahaa siitä, että mainosten näyttäminen loppuis ja ohjelmien lataamiseen tulis vähän vauhtia. Mulla se oli yli vuoden korjauskelvottomasti hajalla ennen kun viittin asentaa Wintoosan uudelleen eikä sitä päässy ikävä olemaan.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #44632 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Elokuvapäiväkirja
Joo, mä rupeen huomenna tosta sun listastas katteleen mikä olis mieleinen. Turha se on alusta asti ottaa jotain maksullista ammattikäyttöön viritettyä ohjelmaa ennen kun on vähän rookie-puoli hanskassa.

ja tartte kattoo kirjoitusohjelmaa. Tän päivän bloggaus muistiolla oli kiistatta vähän haastava.

ja meitin sivustokin pitäs olla korjattu.

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten - 3 vuotta 10 kuukautta sitten #44633 : juppe
Jos sulla on vanha Mikkis Office niin sen voi asentaa Kympillekin. Mulla on 2007 ja se toimii paremmin kun Seiskalla, vaikka LibreOfficea mä oon kyllä käyttäny.

Tossa on kokeilemisen arvonen epub-editori. Se on valmiiks rekisteröity, niin että sen pitäis pelittää vieläkin, kunhan ei vaan päivitä sitä tuoreempaan versioon, vaikka se on ollu jaossa melkein vuos sitten.

downloads.sharewareonsale.com/files/Shar...e_Giveaway_Jutoh.exe
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 10 kuukautta sitten juppe.

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten - 3 vuotta 10 kuukautta sitten #44638 : Jukkis
Laitoin ton Libre-officen ja hyvin asentu ja avaa vanhat wordtiedostostot. Siis jää hyvästi office-paketti.

Ihan taistelutta en luovuttanut. Kävin nolaamassa itteni Giga-Antissa ja turhaan. Koetin hakkeroida erilaisia kombinaatioita sillä urakka ei ollut mahdoton. On tuntematon merkki, sit 8H ja ilmeisesti joko 8 tai 9. ja viimeisenä muistan et siinä oli viiva eli se on joko 7 tai T. Vaan sivusto alko hidastuun sadan ekan yrityksen jälkeen joten annoin olla

Viimeisenä koetin soittaa microsoftin tukeen. Eilenhän jouduin jutteleen tästä on-linena robotin kanssa joka vastas aina ettei ymmärrä kysymystä. Lopuks kyselin siltä mikä päivä huomenna on tai koska käytiin Tannenbergin taistelu mut ei se ymmärtäny kysymystä edelleenkään. Mut se puhelu juu... paina kakkosta ja paina ykköstä kone sano ja tossa älypuhelimessa ei näkyny kun soittokuva mut pääsin numerovalintaan jota painelin ja toisessa päässä kone vaan jankkas et paina kakkosta. En minä osaa noita älypuhelimia käyttää näemmä. Ja mitään perinteistä sähköpostiosoitetta ei siis ollut. Se paikkahan on kun joku linnotus joka on suojannu ittensä koneälyllä ettei vaan ihmiset ottele yhteyksiä.

Librenkin otin netistä. Microsoft storessa olis maksanu 0.99e.
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 10 kuukautta sitten Jukkis.

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #44643 : Jukkis
Mä oon ny läpikäyny useimpia ilmaisohjelmia editoinnin saralla ja valitettavasti valtaosa on suunniteltu yksinomaan kännyvideoiden häntien leikkaamiseen. Useista puuttuu audioraita kokonaan ja jos se jossain ohjelmassa oli, niin sit siihen ei saanu toista videoraitaa (tai ne olis pitäny valita jostain ominaisuuksista, kaverin joka ei osaa englantiakaan kunnolla). Openshotia suositan välttään ja käyttään win videoeditoria koska jälkimmäinen on parempi mut kummastakaan ei tietty ole millään muotoa vakavaan editointiin. Shotcut oli ja se oli liian vaikeatajuinen ja hankala.

Toivo on nyt Da Vinci Resolvessa jonka pitäis olla pähee ohjelma mut sen opetteluun menee tietty tovi jos toinenkin. Sillä pitäis saada tehtyä ihan kunnon efektejäkin jahka joskus opinnoissani pääsen sinne asti.

Mullahan on kyllä serkkutyttö opetellu ton (maksullisen) Sony Vegasin ja on luvannu opettaa sen mulle, mut kuinka ollakaan et se lähti vuodeks johonkin Kyprokselle tai jonnekin niille main. jahka se palaa joskus tai jouluna tai ens vuosikymmenellä, niin sit päästään opettajan johdolla eteenpäin mut sitä ootellessa täytyy harjotella näillä.

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #44644 : juppe
Shortcutiin pantu aika ei mee hukkaan, koska kaikki hyvät editorit on nykyään aika samanlaisia. Niissä on se aikajana, mihkä videot ja ääniraidat pannaan, koska se on näissä asioissa selkein ratkasu.

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.265 sekuntia