Elokuvapäiväkirja

Lisää
3 vuotta 4 kuukautta sitten #44752 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa Elokuvapäiväkirja

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 vuotta 4 kuukautta sitten #44753 : juppe

Lisää
3 vuotta 4 kuukautta sitten #44754 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Elokuvapäiväkirja
Joo, mulla oli tossa viimeinen oleellinen oppitunti joka tunnetaan nimellä träkkäys. siinähän taustakuva sidotaan etukuvaan jotta ne kulkee synkassa eikä kumpikin elä omaa elämäänsä. En ole sitä vielä harjoitellu mutta panin hetkeks tän projektin jäihin kun rupesin naputtaan tota muinaiskunkku -kirjaa. Hyvin etenee jos kriteerinä pitää kolmea sivua.

Mun piti kuvatkin hakee tosta vanhasta myllystä mut se tais tiltata lopullisesti. Siinä on ny pyöriny käynnistyksen korjaus alun toista tuntia ja näyttää vähän siltä ettei se käynnisty välttämättä enää koskaan. Onni onnettomuudessa että ehdin siitä hääkuvat pelastaan ennen kun se kaatu - muuten olis tiedossa lautassadetta kun akka tulee iltavuorosta.

Mulla on nyt tota tulevaa sci-fiä varten suht hyvä käsitys mitä siinä voi tehdä efekteinä ja mitkä pitää jättää poies liian monimutkaisina juttuina. Yks mikä jää pois on vieraan planeetan lajin hyökkäys jotka hyökkää vaan perheittäin mut huono uutinen et niillä on yli 40 sukupuolta. Sen voi toki kuvata vaan yhdellä oliolla jotka sit tiputtelee maastokuvaan mut on tunne ettei tuu onnistuun. jalat joko leijuu ilmassa tai sit ne näkyy etualan heinien läpi ja manuaalisesti - eli 40 tyyppiä gorillapuvuissa - on vielä surkeempi ajatus.

Lisää
3 vuotta 4 kuukautta sitten #44755 : juppe
Noi sun visios olis helpointa toteuttaa kököllä animaatiolla. Ei sen tarvii olla kun joku South Parkin tasonen räpellys jos juonessa vaan on jotain ideaa.

Lisää
3 vuotta 4 kuukautta sitten #44756 : Jukkis
Juonenmuutoksilla selvittäneen. Sen sijaan autiomaan ylitys tulee oleen helppo homma jopa mun taidoillani. Riittänee kun menee keväällä uimarannalle jossa on valkoista hiekkaa, tekee vähän kammalla tuulenuurteita ja ottaa kännyllä lähikuvaa ja liimaa siihen sit ihmisiä mukaan.

Myöskin kaivosrobotit jota tartten tietenkin sadoittain järjestyy sillä että kuvaa vaan yhtä robottia vihreetä taustaa vasten ja sitten vaan efektoi niitä mielinmäärin. Kaivoskuviahan mulla on kun yks tuttu harrastaa suljettuihin kaivoksiin murtautumista. Oli käyny norjassakin jossain jossa oli seinillä vanhoja hakaristejä muistona saksalaismiehityksestä ja oli kuvien perusteella aikas pelottavan oloinen paikka.

keväällä täytyy tosiaan ostaa ensin pieni greenscreen ja tehdä tieteellisiä kokeita ja jos ne onnaa, niin sit vaan lisää vihreetä. Paljon vihreetä.

Lisää
3 vuotta 4 kuukautta sitten #44757 : Jukkis
Sen sijaan mä mietin saiskohan ton vanhan myllyn vielä avattua ees vikasietotilassa jos sais sieltä parit valokuvat ym pelastettua. Huomenna tiiän

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.292 sekuntia