UUdenSuomen bannikuningas

Lisää
28.11.2016 18:00 #34157 : Jukkis
Näinhän siinä sit saakutti kävi et sain kun sainkin bannit uuteen suomeen - joka nyt oli odotettavissakin. Siellähän notkuu se tyhjäntoimittajien joukko joka koettaa ensin joukkovittuilulla karistaa väärät mielipiteet pois ja kun ei siinä onnistu, sitten siirrytään tohon nettikiusaamisen toiseen muotoon eli aiheettomiin valituksiin ylläpidolle. Sehän toimii aina koska ei ne ylläpitäjät rupee sen kummemmin niitä miettiin, mitä ny tekee niinku valittaja pyytää ja jos se muutenkin on tyyppi joka kerää pahaa karmaa ympärilleen, niin rähjääjätyyppi. Sanomattakin selvää ettei toimitus ole sillä matalatasolla että alkais mitään puolustuspuheita kuunteleen.

Tällä kertaa valitus koski sitä että kutsuin Sipilää voroksi. Väite on kyllä perusteltu kun tutustuu äijän hämäräbisneksiin mutta voroksi nimittely on kiistatta solvaamista, en minä sillä. Vaan jos se on joku kriteeri että politiikkoja ja ministereitä ei saa nimitellä roistoiksi niin siinähän hiljenee koko nettimaailma.

Toinen on lainaaminen ilman lähdeviitteitä. No nythän on niin että kun copy-pastaa tekstiä niin lähde on mainittava koska jollakulla on aina oikeudet omiin teksteihinsä. sen sijaan jos sieltä poimii vain faktat ja kirjoittaa sen pohjalta oman versionsa samasta asiasta, kyse ei ole plagiaatiosta eikä edes siteerauksesta eikä lähteitä tarvitse mainita. Vittu että pitää palautteessa ammattitoimittajille opettaa tälläsiä.

Tässä on kysymys siitäkin että oli kolmas varoitus. Mun mielestä se on vittumainen systeemi jossa ahkera kirjoittaja on saanut varoituksen joskus kolme vuotta sitten, sitten tuhat bloggausta myöhemmin toisen varoituksen pari vuotta takaperin ja ne keikkuu siellä sit muistona kun sana lipsahtaa taas 20 000 bloggauksen jälkeen.

Noh, näin mennään. Kerroinpa tän viestinä tonne uuden suomen torveloille kun ne epäilee että venäjä-trolli on kadonnut. ja kerrottakoon sekin että mulle on tyystin selvää kuka tää perusteettoman ilmiannon tehtaillut on ja koska veressä virtaa edelleen 1/8 osaa italialaista verta, niin me italilalaiset eletään kostomme vuoksi eikä me voida astua pyhän Pietarin eteen jos maanpäälle jäi kostamattomia asioita.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
28.11.2016 18:13 #34159 : koizilla
Vastaus käyttäjältä koizilla aiheessa UUdenSuomen bannikuningas
Mä oon tota US puheenvuoroi lukenu alusta asti, siel ollu matkan varrella tosi mielenkiintosia kirjottajia. Alussa ainakin. Nykysi kyl jokane niistä saanu bännit. Jotai 10-20 tyyppiä. Ihmettelinki mite jätkä saanu siel mellestää näinki pitkää.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
28.11.2016 18:23 #34160 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa UUdenSuomen bannikuningas
MV-lehden blogeilla alkaa olla lukijoita eikä ylläpito oo kovin takakireä.

blogit.mvlehti.net/

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
28.11.2016 19:17 #34161 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa UUdenSuomen bannikuningas
Joo, UusiSuomihan aikanaan löi ittensä läpi tolla laajalla blogimeiningillä ja sit niissä käy kuten käy, eli mestan valtas oikeistolaiset. Mikä on kai ymmärrettävääkin koska se on porvarijulkaisu ja siinä kohtaa kun mä tulin mukaan, sieltä savustettiin viimeisiä vasemmistolaisia ulos. Jäljelle jäi populistioikeisto ja sit globalistioikeisto - eli hallitusmyönteiset - joista jälkimmäiset on pääsemässä niskan päälle ja hankkimassa sinne monopolia. Sillä on meneillään ihan selkee taantumakehitys koska heterogeenisyys alkaa vähentyyn.

Sitä en sit tiiä onko mun tapauksessa kyse vaan vittumaisesta tempusta joka yhdistyy ylimieliseen toimittajakuntaan joka vaan niputtaa mut rähjääjien joukkoon eikä katto edes asiakseen keskustella asiasta. vai onko tässä uuden omistajan ehdot, almamediahan osti Uudensuomen ja alkaa hissuksiin näkyä myös moderointipolitiikassa.

Yhtä kaikki, mä keskityn hetken tähän omaan kuningaskuntaani. kyl mä koetan vuodenvaihteessa saada tohon etusivulle kommenttiosion johon voi ohjata tajunnanvirrat. ei tää pelkkä palsta yksin ole enää tätä päivää. tää on kumminkin tärkee syvällisille ja pitkille viesteille ja ennenkaikkea valokuvavetoisille aihepiireille - joita varmasti piisaa tulevaisuudessakin.

sitä en sit tiiä pitäskö ruveta mettästään muitakin kirjoittajia ja tekis etusivusta ajan kanssa kunnon blogialustan jota itte vaan toimittas sillon kun ei irtoo itteltä. sen oon huomannu että aktiivisempi ote on kumminkin alkanu kasvattaan lukijakuntaa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
28.11.2016 19:56 #34163 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa UUdenSuomen bannikuningas
Kai sieltä aletaan kohta siivota pois muitakin kirjoittelijoita, että saadaan otettua tilalle palkattuja kykyjä, joitten juttuja paljon kukaan ei jaksa lukea. Poliitikot päästetään toki mukaan, että niille voisi tuputtaa ajatuksia näiden muiden blogeissa, mutta tavisjuntille tollanen on ihan liian hieno paikka.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
28.11.2016 20:31 #34164 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa UUdenSuomen bannikuningas
Mä oon huomannut et ne jotka sieltä katoo, tuppaa tosiaan oleen tota vasemmistolaisempaa porukkaa. Voisin luetella nimiäkin pitkät rimpsut ja osa katoo ihan tosta vaan salaperäisen äkillisesti - nyt tiedän syyn. sillä US-blogi on sellainen et kun sieltä bannataan, banni on ilmeisesti elinikäinen, anonyymisti ei pääse kirjoittamaan kuin luomalla feikkiprofiilin ja ylläpito ei ole katsonut asiakseen keskustella aiheesta kaikenmoisten kanssa. Tässä on ilmeisesti takana ihan sovittu linja eli oppositiota saa edustaa mut sitten kun alkaa olla liikaa lukijoita ja alkaa saamaan kannatusta, poistetaan kuvioista. muutenhan isopyörä pääsis kääntyyn.
oon oppinut noista vasemmiston kirjoittajista että yleensä sekopäät, lapselliset ja foliohatut saa mellastaa mut jos edustaa jollain lailla älyllisempää ja perustelevaa kantaa, poistetaan tai pannaan poistumaan sakinhivutuksen kautta.

Tässä ny jäi bloggailu vähän tyhjän päälle. tiiä sit mihin kirjottas. vastavalkea joutui boikottiini sen jälkeen kun janus tarjosi Janitskinille turvapaikkaa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
28.11.2016 23:15 #34165 : koizilla
Vastaus käyttäjältä koizilla aiheessa UUdenSuomen bannikuningas

Sitä en sit tiiä onko mun tapauksessa kyse vaan vittumaisesta tempusta joka yhdistyy ylimieliseen toimittajakuntaan joka vaan niputtaa mut rähjääjien joukkoon eikä katto edes asiakseen keskustella asiasta.


Kyllä se sun tapauksessa ollu koko aja nii että syylline on tiedetty jo pidemmä aikaa, rikos vaa ollu keksimättä. Tällä kertaa se oli keltase korti jälkee punane, ja pihalle. Toki sen ois voinu vähemmästäki antaa, mut jätkä ku ei oo mikää normi foliopää, ni piti vähä aikaa oottaa. Oma media toki hyvä ajatus, mut jos haluu valmista kävijäkuntaa jota mvlehtiki välillä referoi.. magneettimedia vois olla hyvä alusta.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
29.11.2016 06:33 - 29.11.2016 06:41 #34167 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa UUdenSuomen bannikuningas
Omistajan vaihtuminen meinaa vaan sitä että Uudesta Suolestakin tulee vaan yritysjohtajien äänitorvi. Ne päättää keskenään, mikä on totta, ja poliitikot joutuu sitten mielisteleen niitä jos ne haluaa näkyvyyttä.

Sieltä yritetään heittää pihalle kaikki, jotka ei sovi linjaan.

Perskärpäset sitten kehuu, että meillä on moniääninen media, vaikka tyhmiä päätöksiä tehdään sen takia, ettei asioista voi keskustella vaan niistä päätetään kännissä ja rahan kiilto silmissä.
Viimeksi muokattu: 29.11.2016 06:41 juppe.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
29.11.2016 09:22 #34183 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa UUdenSuomen bannikuningas
Sun kannattais ehkä kysellä olisko niillä pois potkituilla mielenkiintoo osallistua sun etusivuprojektiis, koska pelkällä Jukkiksen näkökulmalla se ei kovin isoks kumminkaan kasva ja hyvä keskustelu on se mistä suurin suosio kasvaa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
30.11.2016 07:42 #34189 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa UUdenSuomen bannikuningas
Sipilän arvosteleminen näyttäis olevan kokonaan kiellettyä.

Pääministeri Sipilä vaiensi Ylen: Uutisten johto hyllytti Sipilä-jutut – Ruben Stiller sai varoituksen

Juha Sipilä kirjoitti sähköpostissa Ylen toimittajalle, että hän ei luota lainkaan Yleisradioon.


suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/paaministeri-sipila-vaiensi...ila-jutut-ruben-stiller-sai-varoituksen/

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
30.11.2016 09:01 #34190 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa UUdenSuomen bannikuningas
Joo, mä alan epäillä että ilmiantaja ei olekaan mikään palstalla notkuva punaniska vaan että ukaasi on tullut keskustan puoluetoimistosta. Sipilähän koettaa varjella julkisuuskuvaansa aika tarkasti ja tuntuu reagoivan herkästi tollasiin kirjoituksiin jossa joku rivikansalainenkin todistelee että nepotismi on ollu sen toinen luonto kaikissa bisneksissä viimeiset toistakytä vuotta. eikä se politiikkona juurikaan siitä tavastaan pääse. En yhtään epäile etteikö sillä ole avustajakaartia, sihteereitä ja avustajia joiden tehtävä on netissä tarkkailla mitä siitä kirjoitellaan. Tiiä vaikka olis tässä välissä ostanut isoa siivua almamediaa niin pääsee saneleen kaikenlaista, YLEhän on jo sen pihdeissä kun se päättää sen budjetistakin.

Sanomattakin selvää että heti kun otan kirjamainoksen pois - joka saa olla tossa jouluun saakka -alkaa Sipilä-bisnes -aiheiset kirjoittelut ... Jos alkuperäisen tekstin luki itte Sipilä ja otti herneen nenään, niin nythän se ei mahda sit mitään.

Mulla oli tossa US-blogissa vielä yks sivuprojekti ettei kävis kun sille jukkalaineelle joka vaan yhtenä yönä katosi kirjoituksineen kaikkineen. Sit jälkipuheissa yleisesti epäiltiin et se oli joku venäläismielinen kätyri ja feikkipersoona ja näin oli käymässä mullekin. nyt tiiän mitä sille tapahtui: ylläpito bannasi yllättäin jollakin tekosyyllä, poisti kaikki kirjoitukset niinkun miestä ei olis ollutkaan. ja kun anonyymi-kirjoittelun mahdollisuutta ei ole, ei ole mitään mahdollisuutta kertoa siellä kellekään asioiden oikeaa laitaa. Minä otin rohkeasti yhteyttä johonkuhun joka mun puolestani kertoi että bannit tuli ja sen takia en voi vastata enää mihinkään.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
30.11.2016 09:21 - 30.11.2016 09:23 #34191 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa UUdenSuomen bannikuningas
Demarien kuntavaaliehdokkaita syynätään nyt aika innokkaasti ja löytyyhän niistä toki kaikenlaista roistoa. Niin kyllä löytyis Kepunkin ehdokkaista, koska siinä on toinen puskarosvopuolue, johon ei kannattais koskaan erehtyä luottamaan ollenkaan, mutta se ei näy kiinnostavan samalla tavalla.

Tilanne muuttuu varmaan mielenkiintoseks ennen vaaleja, koska eihän demarit voi kattella tällaista peliä sivusta vaan niitten pitää alkaa osallistua.

Persut saattaa taas olla vahvoilla eduskuntavaaleissa, koska demareita näyttäis nyt pyörivän netissä opiskelemassa maahanmuuttokriitistä keskustelua, mutta ei ne kumminkaan linjaan niin paljon muuta, että kriittiset olis niihin tyytyväisiä.
Viimeksi muokattu: 30.11.2016 09:23 juppe.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
30.11.2016 09:30 - 30.11.2016 09:35 #34192 : koizilla
Vastaus käyttäjältä koizilla aiheessa UUdenSuomen bannikuningas
Nii. Se Sipilä kirjoitus tosiaan kadonnut. Yleensä noilla bannatuilla on hävitetty koko niiden kirjotteluhistoria. Ihme ettei sun kohdalla. Ehkäpä tää on tilapäinen banni. Mä en oo varma luinko edes sitä sun viimesintä. Eikös siin ollu vaa aika pitkälle samoja asioita mitä valtamediakin kirjotti, eikä mitää sen kummempaa.

Ainaki noi sun viimesimmät trolli jutut herätti keskustelua, eka trollijuttu 252 kommenttia.. toinen 152. Eipä tuolla juur kenenkää muun jutut ole noi suosittuja ollu. Joskus 2-6v sit oli, mut ne kaverit sai lähtee. Jotenki absurdia ettei US viitsi enite suosiota saaneen kirjottajie juttuja nostaa esim etusivulleen. palkkiona yleensä monoa jos alkaa jutuilla olee liikaa lukijoita.

Ehkä kuitenkin noi trolli hommat oli niitä miks sut bannattii, ei oo hyvä et US kokoses lehdes kyseenalaistetaa tätä trollihommaa. Varsinki ku noi sun artikkelit sai nii suurta huomiota. Sit ooteltii hetki et julkaset postauksen mis edes vähä rikot sääntöjä et saadaa sut ulos.
Viimeksi muokattu: 30.11.2016 09:35 koizilla. Syy: 2-6

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
30.11.2016 09:54 #34193 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa UUdenSuomen bannikuningas
Se oli kolmas varoitus joten ei ne oikeudet enää palaa. sekin kauheen epäoikeudenmukainen systeemi koska ekasta varoituksesta on jo vuosia aikaa ja sellaisten pitäs nollautua jos ei vuoteen tule uutta provoa kirjoitusta.

Minäpä luulen että Sipilä vaikuttaa sen verran pikkusieluiselta kaverilta joka saattaa henkilökohtaisesti lukea nettiä, mitä hänestä kirjoitellaan. Hänellähän on ihan selkeä julkisuusstrategia ja se saattaa ottaa pultit kun näkee siinä säröjä. hän on voinut kirjoitukseni lukea itte ja pillahtanut ihan tyystin, laittanut sitten sähköpostia almamedian jollekin dirikalle että lehdistötukea ei tipu ellei se kirjoitus sieltä häviä ja vähän sassiin.
mutta jos kyse on vaan eriskummallisesta sattumasta tän päivän uutistarjonnan kanssa, niin tuli ainaski hyvään saumaan. Tästä saa julkisuusarvoa revittyä ja kun kirjoituksen julkaisee uudelleen, sitä voi mainostaa että sensuroitu kirjoitus ja bannattu kirjoittaja. Se kiistatta vähän vituttaa että ylläpito ei alennu keskusteleen millään muotoa vaan ylläpitää hiljaisuutta. ehkä niille on tosiaan pantu kuonokoppa tässä asiassa, sillä kun järjellä aattelee, niin bannaus tehtiin tekosyiden vallitessa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
30.11.2016 10:01 #34194 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa UUdenSuomen bannikuningas
Noi trollijutut on ajan haaskaamista, koska kumpikaan osapuoli ei kiinnitä huomiota itte propagandaan, josta vois helposti lukea, että Kremlin poppoota huolettaa tällä hetkellä eniten oma asema.

Propagandamasiina sai selkeesti paniikkikohtauksen kun korruption vastanen virasto kävi hakemassa johtajansa talteen. Oli niin mielin kielin että. Sen jälkeen oli vähän aikaa hiljasta ja sen jälkeen alko tulla analyysejä, että Putin olis jäämässä eläkkeelle jo ens vuonna kun terveys alkaa prakata, vaikka äijä on ottanu asiakseen todistaa, ettei kunnossa oo mitään vikaa, vaikak päässä saattaa vähän heittää. Panaman papereista sen sijaan paljastu, että se on pessy ainakin pari miljardia.

Siellä on vaan käyny niin, että kansan hämäykseks on alettu leikkiä korruption vastasta taistelua ja sitten jossain vaiheessa onkin sattunu oikeet henkilöt oikeisiin virkoihin ja leikki on muuttunu todeks.

Putinismista kohkaaminen suuntaan tai toiseen on tässä vaiheessa lähinnä ääliön tuntomerkki ja vuoden päästä Kremlissä voi olla ihan erinäköstä porukkaa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.164 sekuntia