- Vastaanotettu kiitos 21
Hiukset, hermoston ulkoinen jatke
- samuliloov
- Poissa
- Kultajäsen
-
Less
Lisää
11 vuotta 9 kuukautta sitten - 2 vuotta 6 kuukautta sitten #10857
: samuliloov
Vastaus käyttäjältä samuliloov aiheessa Vs: Hiukset, hermoston ulkoinen jatke
.
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 6 kuukautta sitten samuliloov.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
11 vuotta 9 kuukautta sitten #10860
: vilunki
Vastaus käyttäjältä vilunki aiheessa Vs: Hiukset, hermoston ulkoinen jatke
Jatkoa tähän...
Letistä ja sotaisuudesta; esim. buddhalaiset munkit ajelee yleensä letin, ainakin idässä, eivätkä ole sotaisimmasta päästä, mutta voisi kuvitella että joku 'yhteys' toimii. Monet kristityt munkithan taas jätti letistään sädekehän - ainakin populaarikulttuurista muodostamani mielikuvan perusteella. Samurait veti otsan sileeksi ja jätti takatukan. Juutalaisilla on komeet palmikot sivuilla. Lätkävalmentajat ainakin 80- 90-luvuilla ovat leikanneet päältä keskipitkäksi ja jättäneet pitkän takatukan jne...
Chakrateoria vaikutti kyllä mielenkiintoiselta, mutta tässä toinen teoria...
Näillä intiaaneilla -voisko letti liittyä johonkin kuvaan/kokemukseen omasta itsestä. Kuka olen? Millainen ihminen olen - olen esim. hyvä jäljittäjä. Armeijaan liittyminen - initiaatio ja merkkinä tukan ajo - persoona muuttuu - ihmisistä tulee 'tykinruokaa', ajattelu ei ole sallittua, tottele, ei paljon neuvotella vaan tee kuten käsketään, voisko liittyä johonkin tällaiseen? Saat pitää letin (kun muut ei) - persoonasi ja minuutesi ominaisuuksineen säilyy.
No, tämä oli vain villi arvaus.
PS. Ruotsista kannattais vielä kysellä, siellähän tämä yhteys ilmeisesti puolustusvoimissa tunnetaan, Suomessa ei selvästikään.
Letistä ja sotaisuudesta; esim. buddhalaiset munkit ajelee yleensä letin, ainakin idässä, eivätkä ole sotaisimmasta päästä, mutta voisi kuvitella että joku 'yhteys' toimii. Monet kristityt munkithan taas jätti letistään sädekehän - ainakin populaarikulttuurista muodostamani mielikuvan perusteella. Samurait veti otsan sileeksi ja jätti takatukan. Juutalaisilla on komeet palmikot sivuilla. Lätkävalmentajat ainakin 80- 90-luvuilla ovat leikanneet päältä keskipitkäksi ja jättäneet pitkän takatukan jne...
Chakrateoria vaikutti kyllä mielenkiintoiselta, mutta tässä toinen teoria...
Näillä intiaaneilla -voisko letti liittyä johonkin kuvaan/kokemukseen omasta itsestä. Kuka olen? Millainen ihminen olen - olen esim. hyvä jäljittäjä. Armeijaan liittyminen - initiaatio ja merkkinä tukan ajo - persoona muuttuu - ihmisistä tulee 'tykinruokaa', ajattelu ei ole sallittua, tottele, ei paljon neuvotella vaan tee kuten käsketään, voisko liittyä johonkin tällaiseen? Saat pitää letin (kun muut ei) - persoonasi ja minuutesi ominaisuuksineen säilyy.
No, tämä oli vain villi arvaus.
PS. Ruotsista kannattais vielä kysellä, siellähän tämä yhteys ilmeisesti puolustusvoimissa tunnetaan, Suomessa ei selvästikään.
- Vanha Korppi
- Poissa
- Tulokas
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 4
11 vuotta 9 kuukautta sitten #10861
: Vanha Korppi
Vastaus käyttäjältä Vanha Korppi aiheessa Vs: Hiukset, hermoston ulkoinen jatke
Aika väkisin väännettyä teoriaa.
Sotilaiden hiusten ajelun taustalla on hygienia, täit ei viihdy kaljussa päässä jne.
Sotilaiden hiusten ajelun taustalla on hygienia, täit ei viihdy kaljussa päässä jne.
- samuliloov
- Poissa
- Kultajäsen
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 21
11 vuotta 9 kuukautta sitten #10864
: samuliloov
Vastaus käyttäjältä samuliloov aiheessa Vs: Hiukset, hermoston ulkoinen jatke
Ehkä intiaani-scoutit vaan yhdessätuumin vedättivät Uncle-Samia saadaakseen pitää hiuksensa.
11 vuotta 9 kuukautta sitten #10871
: ReHi
Vastaus käyttäjältä ReHi aiheessa Vs: Hiukset, hermoston ulkoinen jatke
Rsstafareilla on rastat, koska niillä otetaan yhteys Haile Selassiehen, jumalaan.
Naisia sanotaan miehiä intuitiivisemmiksi ja naisilla on pidemmät hiukset.
Naisia sanotaan miehiä intuitiivisemmiksi ja naisilla on pidemmät hiukset.

Sivu luotiin ajassa: 0.299 sekuntia