Maanjäristykset - seuranta ja ennusteet.

Lisää
6 vuotta 8 kuukautta sitten #35941 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Maanjäristykset - seuranta ja ennusteet.
Tässä on joo tää päivä menny stilisoidessa aineistoa ja kiistatta sakset on puhuneet. Pitäs mahduttaa koko roska 20 sivuun ellei sit virossa olis vielä sen verran halpaa, et vois paisuttaa 24 sivuun samalla budjetilla. Helvetin alvit kun aina estää tyhjätaskun hengenpalot...
Aihehan on tietenkin mitä tärkein eikä siitä ole aiemmin kukaan mitään tehny. Itsekin kuulin Teslasta vasta aikuisiällä. Mun lapsuudessa tietosanakirjoissa komeili kaikenlaista edisonia ja einsteinia mut Teslaa ei koskaan. Oikeestaan koko mies on viimeiset vuosikymmenet olleet vaan rajatietopiirien tiedossa ja sekin vähä lähinnä huhuluonteista. Sen verran on noi Jimin salaliittodokkarit aihetta sivunneet, että fysiikanopiskelijat ja jotkin hevimetallimiehet on jotain kuulleet. Oikeestaan vasta Prestige toi teslan suuren yleisön toetoisuuteen.
Kuitenkin me puhutaan eräästä suurimmista tiedemiehistä kautta aikain.

Erityiskiitos tulee tietenkin Anterolle tosta Selim Lenström -jutusta josta me kuultiin jo taannoisilla tesla päivillä. Teslahan piti sitä jonkinlaisena gurunaan, eikä vähiten siksi että valaisi sodankylän tuntureita pelkän 'eetterisähkön' avulla ilman sen kummempia virtalähteitä. Sanomatttakin selvää et lenströmiä arvostetaan edelleen kaikkialla muualla paitti suomessa, jossa miehestä ei ole kukaan kuullutkaan. Mitäpä sitä turhaa sillä kaverihan keksi vaan ilmaisenergian jolla vois edelleen valaista vaikka kaikki lapin maantiet ilman pennin killinkiä - siis jos kehitys olis vaan menny tähän suuntaan, mut sehän menee fortumin ehdoilla joten ei m a inostella äijääkään liiemmälti.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
6 vuotta 8 kuukautta sitten #35949 : frank
Vastaus käyttäjältä frank aiheessa Maanjäristykset - seuranta ja ennusteet.
Mitä tuohon painattamiseen tulee, niin Virossa ilmoittivat että hinnat ovat nousseet sen verran, että painattavat materiaalejaan täällä Suomessa.. Esim. Latvia oli paljon kalliimpi kuin Suomi... Itse löysin vuosi sitten halvimman vaihtoehdon Puolasta. Siinä oli vielä alv-vapauskin.
Tämäkin voisi olla myös varteenotettava kilpailija: print24.com/fi-fi/ Muistaakseni hinnat oli aika lähelle Puolan hinta-tasoa, riippuu toki painoksen määrästä... Enkä liity mitenkään tuohon verkko-osoitteeseen... :)

Lisää
6 vuotta 8 kuukautta sitten #35950 : Jukkis
Mä oon katellu hintoja sen verran et suomessa, kiitos alvin, saa viiteensataan n. 100kpl. Esim print24 virossa saa kolmeensataan 250kpl. Jaa-a... mihinkähän sitä sit taipus? Mut ei mennä asioitten edelle...lupasin tossa hoitaa ultran liitelehdenkin ja tätys kai sitäki ryveta väkään kun sai tän jaloistaan

Lisää
6 vuotta 8 kuukautta sitten #35983 : juppe

Lisää
6 vuotta 8 kuukautta sitten #36093 : Jukkis
Siel on just ny - 26.3 klo 19.50 - taivas täyspunanen ja on taas sitä maanjäristyspunaa. Ei o normia iltaruskoo. Jossain taitaa just ny maa jyristä ?

Lisää
6 vuotta 8 kuukautta sitten - 6 vuotta 8 kuukautta sitten #36101 : Super-Electric
watchers.news/2017/03/27/geomagnetic-sto...ecomes-geoeffective/

Aurinko aukaisi taas ruman kitansa röyhtäisyyn.. Geomagneettista myrskyä luvassa..

Kyllä on nyt ilkeän näköinen.. PAC-MAN

"Älä usko mitä luet tai kuulet puhuttavan, ellet itse koe sitä oikeaksi (Buddha)"
Liitetiedostot:
Viimeksi muokattu: 6 vuotta 8 kuukautta sitten Super-Electric.

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.295 sekuntia