Sekalaisissa puhutaan... no sekalaisia.

Illuminatin värväys

Lisää
6 vuotta 5 kuukautta sitten #34493 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Illuminatin värväys
Niin, sillä tyypillä tuskin oli mitään tekoa minkään kanssa. Se oli vaan joku jannu joka esitti pokerifirman mainostajaa. En sit yhtään tiiä miks ja mitä se sellasella luuli saavuttavansa. Tuskin tietää ittekkään.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
6 vuotta 5 kuukautta sitten #34495 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa Illuminatin värväys
Muutaman kympin huijaukset on nykyään yleisiä, koska niistä on aika turha tehdä rikosilmotuksia.

Lisää
6 vuotta 5 kuukautta sitten #34496 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Illuminatin värväys
Se oli varmaan vaan joku jonka mä oon jossain suututtanu. Siinä mä oon aina ollu hyvä. Se varmaan vaan arvas et mä oon arvannu, kun en kertaakaan ees tainnu kysyä mitä siitä olis maksettu.

Lisää
6 vuotta 5 kuukautta sitten #34501 : KOSSU
Vastaus käyttäjältä KOSSU aiheessa Illuminatin värväys
Kyllä tuo vaikuttaa ihan normaalilta nykyaikaiselta mainostamiselta. Tuo on nyt hoteinta hottia, tuo "sisällön tuottaminen". Kaupalliset tahot perustaa noita sivuja, jotka ensisilmäyksellä vaikuttavat artikkeleilta tai blogeilta, pilvin pimein nykyään. Pitkät pätkät teksitiä ja sekaan livautettuna tuotemerkkejä tai linkkejä...

Lisää
6 vuotta 5 kuukautta sitten #34502 : Morgan Moonchild
Vastaus käyttäjältä Morgan Moonchild aiheessa Illuminatin värväys
Tuossa on kerrottu miten Illuminati toimii

www.inspireactachieve.com/consciousness/...ati-shocking-expose/

I Was In The Illuminati And Now I’m Going To Tell You Everything – Shocking Expose

Lisää
6 vuotta 5 kuukautta sitten #34518 : Juhnu
Vastaus käyttäjältä Juhnu aiheessa Illuminatin värväys
Olisko ainakin yli viisi vuotta sitten, kun törmäsin sellaiseen kotisivuun kuin Movement. Tämä ilmoitti olevansa illujen virallinen kotisivu, missä perusteltiin miksi uusi maailmanjärjestys olisi hyvä asia. Lyhyesti selitettynä se oli kuin uskonnollista käännytystä, mutta todella helpoin esimerkein.
Vanha maailmanjärjestys oli kuulemma se kaiken pahan alku jota esim. Bushit edusti. Eli tässä asiat oli käännetty ihan päinvastaisiksi. Linkit englanninkieliselle sivustolle, minkä sisäistämiseen kuulemma menisi parin viikon lukeminen.
Onhan näitä vastaavia tietenkin pilalla tehty varmaan paljonkin, mutta jotenkin jäi vain mieleen, kun silloin ei vielä netissäkään uudesta maailmanjärjestyksestä niin päivän selvänä asiana puhuttu, muuta kuin ns. salaliittoteorioissa.
Onko kukaan muu törmännyt ks. sivulle noihin aikoihin? Enää ei movement haulla tule mitään lähimainkaan, mutta silloin se oli heti ykköspaikalla aika epäilyttävästikin.

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.234 sekuntia