Harjoittele täällä foorumin käyttöä.

messuilua

Lisää
8 vuotta 2 kuukautta sitten #28248 : Antero
Vastaus käyttäjältä Antero aiheessa Vs: messuilua

Jukkis kirjoitti: Sitten vähän pienimuotoisempi tapahtuma eli Vaasan paraseura tempaisee ens lauantaina 12.9. Olen paikalla oikeen pääpuhujana jos sattuu eksyyn sisään. Oikeestaan ihan mukava pitkästä aikaa eksyä kunnon huuharitapahtumaan. Jos satutte oleen pohjanmaan kulmilla niin älkää menkö ohi.

Juu älä sinäkään mee ohi, Huisssilta on 7 km Noppaan ja matkaa voi jatkaa Kurikkaan. Koskenkorvalta pääsee könkkööstä asfalttitietä ja tie kääntyy Jurvaan ennen rautatiesiltaa. Meinaan jos aika ei ole kortilla ja mikäli valoisaa piisaa, menee vajaa vartti meiltä ajaa mikäli Pässilän muinainen satama vain kiinostaa nähdä...

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
8 vuotta 2 kuukautta sitten #28250 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Vs: messuilua
Tuisin mielelläni mut täytyy kiskoo joka taala taskuun mikä vaan irtoo. Mikä tarkoittaa että menen ens yönä yövuorooon, nukun aamulla n. tunnin ja lähden Vaasaan. Iltapäivällä voi olla jo aikas hiljaista poikaa ja sitä haluaa kaatua vaan sänkyynsä heti kun se on mahdollista. mutta on pitkään pitänyt kyllä pyrkiä sinne suuntaan, kun on se kummitusmetsäkin vielä katsastamatta ja sitten kun tulee vastaan se JUTTU joka yleensä saa liikettä heti, saa myös aikaan liikettä heti. mutta vielä ei sitä niiltä kulmilta ole löytynyt.

Lisää
8 vuotta 2 kuukautta sitten #28252 : Antero
Vastaus käyttäjältä Antero aiheessa messuilua
No toisella kertaa. Muuten museovirastonkin akka aikoinaan sanoi heti puhelimeen kuin Kelan lääkäri, "Ettei meillä voi olla tälläistä kuldduuria". No kivissä tuo ei mitään nähnyt kun sitten käväisi hautatutkijan kanssa tunnin pikavisiitillä, huvitti kun erakon kaivama nauriskuoppa olikin yhtäkkiä muinaishauta. Kuitenkin 1960 luvulla täällä lamppasi historian tutkijoita aina Aulis J. Alasesta alkaen Toivo Virrankoskeen jne. Kaippa nuo kolusi paikat jo silloin. Sen vain oon huomannut että kun jotain mielenkiintoista löytää ja kirjoittaa siitä ja kuvaa, hyvä ettei heti seuraavana päivänä kaivinkone raijata paikalle ja sitten alkaakin pelloksi raivaus. Pitäisi oppia pitään suu kiinni.

Lisää
8 vuotta 2 kuukautta sitten #28253 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa messuilua
Eipä yliopistoväki niitä muinaisjäänteitä edes mihinkään tarvitse. Haittaavat vain teorioiden kehittelyä.

Museovirastolla on rompetta varastoissa pitkäksi aikaa jos historioitsijat joskus päättävät tarvita lisää rekvisiittaa. Ei sitä enää kaivamaan tarvii ruveta niin että kesantopeltoa vaan päälle jos jotain uhkaa löytyä omilta mailta.

Jos vanja tulis ja valloittais niin sitten ehkä nähtäisiin sekin ihme, että historia alkaa kiinnostaa niitäkin, joille maksetaan sen tutkimisesta.

Lisää
8 vuotta 1 kuukausi sitten #28546 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa messuilua
Ens viikonloppunahan starttaa Hengen ja tiedon -messut Hesassa. Minäkin otin sieltä pöytäpaikan pitkästä aikaa. Ei pitänyt mutta aattelin et vielä kerran siellä ainakin käyn. Jos ei muuta niin jonkinlaisena surutyönä. Ei tää johdu messuista itsestään vaan yleisestä kyllästymisestä näihin kiertelyihin jotka on jo nähty liian monta kertaa. Aattelin et tää niinku jäis viimeiseksi messukseni.

Tosin on sanottava että kun kerran kaikki on sitä samaa niin miksi itse ei voi tehdä asialle jotain? Niin minä teenkin ja näillä näkymin kevättalvella 2016 pidetään kevätkarkelot Tampereella kun ensimmäinen Sinikivi-tapahtuma starttaa työnimellä "Rajapinta -tapahtuma". Mulla on siihen ihan selkeä visio että kaikki mitä tehdään, vedetään ihan kybällä ja ohjelma ylittää kaiken tähänastisen ja nähdyn mutta siitä joskus sitten lisää.

Jos nyt satutte kulkeen lauantaina Haagan suunnassa niin mun standi on taas siellä jossain ylhäällä kolmoskerroksessa ja jos menee kohti yläkerran kahvilaa, ei voi olla kulkematta ohi.

Lisää
8 vuotta 1 kuukausi sitten #28548 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa messuilua
Jos sä haluat päästä kansakunnan kaapin päälle niin unohda messut ja ala kirjoittaa dekkareita.

Kohta oot intellektuellien terävintä kärkeä ja poliitikot ettii sun kirjoistas inspiraatiota.

Äsken kuollut Henning Mankell oli Ruotsin merkittävimpiä ajattelijoita, vaikka mä pidänkin sen juttuja huonoina Dostojevski-jäljitelminä, joihin on ahdettu mukaan liikaa politiikkaa.

Jos meinaa jäljitellä Dostojevskia kunnolla niin pitää panna mukaan puolet turhaa jaarittelua ja muutama oivallus, jotka ovat totta.

Kirjan arvostus kohoaa sitä mukaa kun maailmankuva paljastuu todeksi, eli että liberalismi johtaa sittenkin kannibalismiin.

Mankellin kirjoja lukemalla vissiin muuttuu huomaamattaan kannibaaliksi, koska ne on turhan liberaaleja.

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.257 sekuntia