- Vastaanotettu kiitos 171
messuilua
Ei sitä paljon tarvii olla atmosfääriä luomassa. Kunhan on sen verran että asiasta kiinnostuneet huomaa. Puoli minuuttia yhteensä on jo aika paljon.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Voisit hyödyntää kokemuksias vaikka silleen, että joku näkee vaikka juhannusyönä kallion päällä sinivalkosia aaveita ja menee ihmettelemään asiaa. Tälleen sen sais käsiteltyä ilman, että pitää tehä joku tietokoneanimaatiosaaristo sinne ylös tai megaliitteja alas.
Siinä vois yrittää jotain kansallishengenkin tapasta. Päähenkilö pääsee niinku juurilleen ja silleen.
Tai eihän se sillain yllätys ole et ne kaikki oli nuoria miehiä n. 22-25 v. Taisin joskus kymmenen vuotta sit sanoa et mun lukijakunta on ny jossain ala/ylä -asteen pihassa ja nyt ne on kasvanu isoiksi. Ja toinen juttu on et rajatiedon porukoille on ihan turha koettaa mainstreamilla; jos ruvetaan pohtiin Atlantiksen sijaintia, mietitään pyramidien mittasuhteita tai miten ne on rakennettu tai sanakin Jeesuksen verilinjasta niin yleisö vaan kävelee ulos alle kymmenen minuutin. Jotain uutta tarvitaan. Minähän oon tässä passeli kosken muuta teekään kun uusia juttuja.
Vaikka me ollaan rajatieteestä kukin omaa mieltämme niin se on aina ollu se marginaali joka on päävirtausta 5-10v edellä. Nää Jim- ja Teema -dokkarit oli alavirtaa vielä kymmenen vuotta sit. Nyt siellä muhii nää mun juttuni ja korrelaatio kertoo et mun jutuista tulee rajatiedonporukan päävirtaus koska mulla on näemmä jo näin paljon apostoleita. Ja sit joskus... niistä tulee päävirtaus laajemminkin. Voi siis sanoo et kehityskulku on sitä, et mä kehittelen kokonaan tulevan aikakauden pääpuheenaiheet.
Nyt tarttee tietenkin tehdä se, että panee vaan uutta kranua putkeen. Kyl seuraava juttu varmaan olis toi muinaiskunkku -hommeli päivitettynä versiona ja sit vielä toi megahommeli vähän paremmin työstettynä. Ja perkele - värillisenä kirjana.
Mulla ei mielenkiinto riittänykkään turhuuksiin.
kyynikko.files.wordpress.com/2017/01/atlantis.pdf
Nää on vaan peltoneekereiden juttuja. Niitten pitää haaveilla jostain ihmemaasta sillä aikaa kun oikeet hommat seisoo ja kaikki menee päin vittua. Jos yliopistoväki olis käyttäny ees Atlantikseen haaskatun ajan ulkoilemiseen, niin ne sun megaliittis olis löytyny jo kauan sitten.
Oikeesti kannattaa ettiä Suomen tilalle jotain muuta, koska ei tällä tällä jäteläjällä oo enää mitään toivoa. Turhaa puhetta kyllä riittää, mutta sillä nyt ei oo mitään arvoa.
Kyllähän sä tiedät miten tää homma toimii. Peltoneekerit on tietävinään kaiken paremmin, ja kun ne lähtee liikkeelle, niin sitten alkaa tapahtua, mutta sun sivustoas pitää kumminkin seurata siinä toivossa, että löytyis hyvä aihe johonkin väitöskirjaan kun oma pää ei ihan sellaseen kummikaan riitä vaan valmiina pitäis saada. Pontikan keittäminen ja pilven polttaminen sujuu jo paljon paremmin eikä yhteiskunnalliseen tiedostamiseen muuta enää tarvitakkaan. Syntyy joku luomuideologia, mistä ainoastaan yli 90% on plagioitu ulkomailta.
Nää ongelmat hoituu jotenkin ittestään, niin ettei niitä kannata märehtiä. Kyse on lähinnä siitä, että miten kanta romahtaa tällä kertaa.
Jukkis kirjoitti: Vaikka me ollaan rajatieteestä kukin omaa mieltämme niin se on aina ollu se marginaali joka on päävirtausta 5-10v edellä. Nää Jim- ja Teema -dokkarit oli alavirtaa vielä kymmenen vuotta sit. Nyt siellä muhii nää mun juttuni ja korrelaatio kertoo et mun jutuista tulee rajatiedonporukan päävirtaus koska mulla on näemmä jo näin paljon apostoleita. Ja sit joskus... niistä tulee päävirtaus laajemminkin. Voi siis sanoo et kehityskulku on sitä, et mä kehittelen kokonaan tulevan aikakauden pääpuheenaiheet.
Mä luulen, että new age kehittyy vaan synkemmäks, koska samalla viisiä kävi viime vuosisadan alkupuolellakin. Muut tekee ensin pohjatyön ja sitten tulee juntit ja alkaa ettiä jotain taikavoimia.
Tää tapahtu jopa hevimusiikin kanssa, vaikka se oli aluks vaan teatraalista. Nykyään se on jotain kirkonpolttomusiikkia ja puolet yleisöstä asuu Suomessa.
Täällä ei hirveesti kannattais leikkiä tällasilla asioilla, koska kansa ei oo ihan normaali.
juppe kirjoitti:
Täällä ei hirveesti kannattais leikkiä tällasilla asioilla, koska kansa ei oo ihan normaali.
Taitanee olla paremmin niin jotta kansa on normaalia ja muut muualla on ihan pöllöötä.