Harjoittele täällä foorumin käyttöä.

messuilua

Lisää
6 vuotta 5 kuukautta sitten - 6 vuotta 5 kuukautta sitten #37308 : Antero
Vastaus käyttäjältä Antero aiheessa messuilua
Soot väärässä tapahtumassa messuamas... Naapurin Halju tuumas aikoinaan, hän menee Kaustisten kansanmusiikkijuhliin ja lestojen suvijuhliin, niissä saa parhaiten pillua.

Viimeksi muokattu: 6 vuotta 5 kuukautta sitten Antero. Syy: kuva

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
6 vuotta 5 kuukautta sitten #37309 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa messuilua
Joo, mä kumminki luulen ettei toi tapahtuma kilpaile suviseurojen kanssa samoista asiakkaista. Enkä usko sitäkään että Tuskametal ja suviseurat kilpailee...

Alkuun nää messut oli mulle merkittävä lisätulojen lähde ja mietin ihan vakavissani alkaisinko niitä kiertään puoliammattilaisena. Sit kupsahti Lahden kirjamessut, heti perään Tampereen kirjamessut ja Jyväskylä nuukahti. Helsingissäkään ei tunnu aina onnistuvan. Jonkin verran oon vielä pyöriny hesan huuharimessuilla mut näkee et sielläkin on enää kolmannes siitä väkimäärästä mikä aiemmin - tamperehan on aina ollu vaikee paikka. Nyt sit vammalan kirjapäivätkin sujuu enää toiselta päivältään. Alkaa nähdä että yks aikakausi on tulossa päätökseensä ja formaatti ei enää houkuta.

Nuoriso on kai noissa con -jutuissa ja scifi messut on näemmä huomista... ei kumminkaan mun maailmaani.

Lisää
6 vuotta 5 kuukautta sitten #37310 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa messuilua
Oot sä koskaan kokeillu sellasta kaupustelupaikkaa kun tori? Paikan vuokraaminen päiväks maksaa mun tietääkseni jotain 10 - 20 egeä ja trenditiedottomat juntit osaa hakeutua paikalle ihan itte.

Lisää
6 vuotta 5 kuukautta sitten #37312 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa messuilua
Mä oon aatellu pikemmin et mä vetäisin hetken henkeä . on tarttenu jo pitkään tehdä muinaiskunkuista oma teoksensa joka samalla olis korkeetasonen 33-hommeli mut jotenkin sen aloittaminen on aina tuntunu niin vastenmieliseltä, vissiin siksi ettei ole mitään olennaisesti uutta oivallusta. ja se sotajuttukin innostaa edelleen ja tällä hetkellä työnimenä olis Blitzkrieg. ja parin vuoden päästä megaliiteista joku korkeatasoinen teos joka varmaan keskittys tohon kivikeskuun - jonne muuten meen taas huomenna.

ja kun tän kaiken ynnää, niin kannattas pitää sapattivuosi ja ryhtyä omaksi kustantajakseen. vittuako mä oon koko ajan tyhjätasku jos kerran mun kirjani myyntiluvut lasketaan tuhansissa? Joku mysteerit oli sinä vuonna varmaan myydyimpiä tietokirjoja (tarttis jotenkin siitäkin luoda täydennetty laitos) yhtä hyvin sitä voi olla oma herransa ja ruveta aatteleen isosti. ja toisekseen sapattivuosi tekee hyvää, kyllä sen haistaa että aikas paljon on tullu kirjoitusvaiheessa haisteltua ajantuulia ja osa alkaa olla pahasti vanhanaikaista

Lisää
6 vuotta 5 kuukautta sitten #37313 : Super-Electric
Vastaus käyttäjältä Super-Electric aiheessa messuilua
Kyllähän tuo kirjoitettu media, kuten kirjat, hiipuu hiljalleen kuin nuotiohiillos. Mutta tarinat elävät.. nykyään se käyttöliittymä täytyy vaan olla toinen, kuin paperi. Tubetus ja podcastit ovat tätäpäivää.. ainakin meitä x-sukupolvea nuoremmille. Itsekin huomaan siirtyneeni enemmän sille linjalle, siis kuluttajana.

"Älä usko mitä luet tai kuulet puhuttavan, ellet itse koe sitä oikeaksi (Buddha)"

Lisää
6 vuotta 5 kuukautta sitten #37314 : Antero
Vastaus käyttäjältä Antero aiheessa messuilua
Koko tämä viikonloppu on täynnä tapahtumia, Provinssi Seinäjoella, Tuskaa ja Suviseuroja sekä pienempiä pippaloita siellä täällä. Tuollaisella Suviseuralla jossa päivittäin liikkuu 70 tuhatta lestaa sun muuta, jokaiselta kun saisi nyhdettyä euron niin sillä jo porskuttaisi hetkiaikaa.

Olin joskus 20 vuotta takaperin Tangomarkkinoilla myymäs pariin otteeseen. Tavara mitä tuli tehtyä, ei niin kehuttavasti mennyt kaupan. Onneksi oli basaari puolella teltan alla pöytä, sillä vettä tuli kuin aisaa ja silti oli koko ajan kylmä. Sieltä pois lähtiessä kämpille, alkoi kaiken lisäksi kummittelemaan. Sisäpuolelta ulko-oven lasin takaa näkyi hetken varjo valoa vasten, joka kuitenkin katosi. Oikein piti ottaa kättä pirempää kun niskavillat nousi pystyyn. Ketään ei kuitenkaan löytynyt kun huoneita kiersin läpi.

Seuraavana vuonna viisastuneena oli halapaa ja kopiokoneella tehtyä "hömppää", sillä Ylihärmäläisen insinöörin mukaan hömppä myy parhaiten. Ja niin myikin, viisituhatta markkaa ei ollut huono saavutus silloin. Ruokamessuillakin Kauhajoella tulin käyneeksi pariin otteeseen. Sekin oli kohtuullisen hyvä tapahtuma ja käteenkin jää kohtuullisesti, kunhan on jotain omaperäistä ja viittii raaka-aineet kerätä luonnosta.

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.306 sekuntia