- Vastaanotettu kiitos 493
Harjoittele täällä foorumin käyttöä.
messuilua
11 vuotta 1 viikko sitten #15333
: Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Vs: messuilua
Tuli tossa nuohottua päivä Kouvolassa enkeli-tapahtumassa. Kyllä mun täytyy sanoa että toi Suomen Mysteerit -kirja on vienyt tän mun leivänraapimispuuhailuni kyllä ihan uudelle tasolle. Se kirja kainalossa kun eksyy minne vaan, aina tulee seteleitä taskunpohjalle.
Mukavinta tietty että tuli nähtyä nimimerkki OnWhiteMars kasvokkain. On aina mukava tavata virtuaaliystäviään
Mukavinta tietty että tuli nähtyä nimimerkki OnWhiteMars kasvokkain. On aina mukava tavata virtuaaliystäviään
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- OnWhiteMars
-
- Poissa
- Kultajäsen
-
11 vuotta 1 viikko sitten - 11 vuotta 1 viikko sitten #15334
: OnWhiteMars
Liity Myytinkertojiin.
Vastaus käyttäjältä OnWhiteMars aiheessa Vs: messuilua
Nyt täytyy Jukkis sanoa, et jos oot nähny mut kasvokkain niin oon ite ollu todella tuubassa tai kahdessa paikassa samaan aikaan. Menikö nimimerkki varmasti oikein? Koska jos joku esittäyty meikäläisenä se on ollu joku pähkähullu Kouvolalainen 
Vaikka olisi ollut mukava tavata kasvokkain niin tätä tapaamista en kyl nyt muista

Vaikka olisi ollut mukava tavata kasvokkain niin tätä tapaamista en kyl nyt muista

Liity Myytinkertojiin.
Viimeksi muokattu: 11 vuotta 1 viikko sitten OnWhiteMars.
11 vuotta 1 viikko sitten #15336
Sori, tais mennä nimimerkit vissiin sekaisin. pahoillani. hemmetti, viime yö meni kolmen tunnin unilla ja päivän ainoa ravinto aamukahdeksalta vedetty panini huoltiksella. sattuuhan näitä.
nyt unta kuulaan jottei enää sekoile
nyt unta kuulaan jottei enää sekoile
- OnWhiteMars
-
- Poissa
- Kultajäsen
-
11 vuotta 1 viikko sitten #15337
: OnWhiteMars
Liity Myytinkertojiin.
Vastaus käyttäjältä OnWhiteMars aiheessa Vs: messuilua
Ei haittaa mua pätkääkään. Ajattelin jo melkein et oon pystyny johonkin henkiseen urotekoon
god natt! Ja kiva kuulla et kirja myy, se kuitenkin siivittää aina eteenpäin!

Liity Myytinkertojiin.
10 vuotta 11 kuukautta sitten #15802
Huomenista eteenpäin sitten kova uroteko eli läpikäydä Turun kirjamessut. Tulkaa nyt ihmeessä moikkaan jos ootte maisemissa, siellä minä A-hallissa olen, epäonnekseni Varsinais-Suomen Kokoomuksen vieressä.
palstalla en paljoa ehdi taas keikkuun.
Valitettavasti mulla ei oo antaa kellekään vapaalippuja kun en niitä vaan saanut. On näemmä menny homma pihiksi siellä suunnassa.
palstalla en paljoa ehdi taas keikkuun.
Valitettavasti mulla ei oo antaa kellekään vapaalippuja kun en niitä vaan saanut. On näemmä menny homma pihiksi siellä suunnassa.
10 vuotta 11 kuukautta sitten #15940
Kai jengi eksyy huomenna Hengen- ja tiedon messuille? Nehän on ihan must

Sivu luotiin ajassa: 0.365 sekuntia