- Vastaanotettu kiitos 493
Sinikivi-päivä
Kuten kaikki tietääkin, huomenna tampereen vanhalle kirjastotalolle klo 11 alk.
Jos en muuta saanut elämässäni aikaan, niin sainpa ainakin tämän tilaisuuden. toivotaan että väkeä tulisi ja se rohkaisisi tekeen tästä vaikka jokavuotiset pippalot - olkoonkin että nämä on samalla samannimisen pienlehden päättäjäiset.
Tämähän on yhteishanke Tampereen UFO ry kanssa. jo senkin takia että yhdistykset saa vuokrata ko. paikkaa ihan muutamalla kympillä kun se muuten maksaisi vaikka mitä yksityishenkilöltä. Valitettavasti sen puheenjohtaja kuulemma potee flunssaa kotonaan eikä tule näyttäytymään. Meillähän oli idiksenä vähän kun hoitaa homma kaksin mutta nytpä hoidan kaiken sitten yksin; mikä on tietenkin "valitettavaa" mun kaltaiselle itteensä täynnä olevalle egoistille joka ei rakasta kun omaa ääntään.. :side: :side:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
mullahan ei oo minkäänlaista aikataulua, koetan paikan päällä lukea yleisöä koska on aika tauolle ja koska alkaa olla seisoskelu niin tylsää että jotain sais tapahtuakin. Minä nyt oon tämmönen
Sori kaikille etten ehtinyt kaikille jutteleen - vaikka tuttuja bongasinkin - kun oli siinä koko ajan jotain päällä. Toivon että kaikilla oli mukavaa eikä ollu meno ihan pystyynkuollutta.
aattelin että jos ens vuonna koettas uudelleen niin jotain palautettakin olis kiva saada, noin rakentavassa mielessä.
Jukkis kirjoitti: No ei se kai tilaisuuksista huonoimpia ollut. saman verran väkee kun taannoisilla päivillä eli sellaiset 60 immeistä. kolmesta eri suusta kuuli että näin tasokasta rajatiedon tapahtumaa ei ole nähty miesmuistiin. homma vedettiin läpi lähes akateemisella tasolla, lähes yksinomaan arkeologian teemalla.
Sori kaikille etten ehtinyt kaikille jutteleen - vaikka tuttuja bongasinkin - kun oli siinä koko ajan jotain päällä. Toivon että kaikilla oli mukavaa eikä ollu meno ihan pystyynkuollutta.
aattelin että jos ens vuonna koettas uudelleen niin jotain palautettakin olis kiva saada, noin rakentavassa mielessä.
No minä en sen rakentavampaa kritikkiä osaa antaa kuin että todella hyvä ja mielenkiintoinen päivä oli ja erityisen hyvät esiintyjät!! Nautin joka hetkestä. Kyllä kai noita voisi olla jopa kaksi kertaa vuodessa jos minulta kysytään...

T. VesQ
- Super-Electric
-
- Poissa
- Platinajäsen
-
- Vastaanotettu kiitos 153
"Älä usko mitä luet tai kuulet puhuttavan, ellet itse koe sitä oikeaksi (Buddha)"