Harjoittele täällä foorumin käyttöä.

Kirjamyynti säpissä

Lisää
10 vuotta 10 kuukautta sitten #18004 : Jukkis
Jeps, laitoin muutamaksi kuukaudeksi kirjamyynnin kokonaan kiinni. Syynä että painokset alkaa todellakin olla loppuun myytyjä, ja tässä on kustantajien kanssa väännetty kättä antaako ne loput mulle vai pitääkö loput omassa putiikissaan. Lisää tarttis kai painaa, mutta on epäselvää millaisia määriä. Pikkumäärät on vaan liikevaihtoa ja isoimpia määriä ei kannata kun myyntihuiput joka teoksesta on joka tapauksessa ohi aikaa sitten.
Lyhyesti sanoen, painokset alkaa olla loppuunmyytyjä.

Asiaa ei ainakaan helpota, etten aio messuilla tänä vuonna ja ne muutamat tapahtumat, niihin aattelin pantata nuo loput noista takana olevista laatikoista. Kustantajat ei tästä mun taukopäätöksestä tietenkään diggaa kun olen samalla ollut niille pari viimeistä vuotta paras asiakaskin.

Mulla on nyt tuo elokuvaproggis joka vie kaiken energian ja rahat. Kokopitkän rainan väsääminen, siihen täytyy nyt kevättalvi keskittyä ja ainoa sinikiveily on nyt tällä palstalla notkuminen. Mitä tulee kirjarintamalle, vielä kerran aion täräyttää jossain kohtaa. aihe on, ja hemmetin hyvä nimikin.

Vaikka mitä tätä kiertelee...nyt tarvitaan kokonaan uudenlainen strategiakin vähän kaikkeen.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.244 sekuntia