Harjoittele täällä foorumin käyttöä.

Sivuston ohjelmat päivitetty

Lisää
8 vuotta 1 kuukausi sitten #27960 : JiiKoo
Sinikivi-sivustoa pyörittävät ohjelmat on päivitetty. Viimeiset pienet kohdat voidaan hio normaalin käytön yhteydessä. Tämän jälkeen alkaa layoutin uusinta, mutta se ei vaikuta sivuston normaaliin käyttöön. Jos puutteita tai vikoja ilmenee, niin niistä voi ilmoittaa Jukkikselle tai minulle yksityisviestillä.

Jiikoo

Kokemus on asia, jonka saat heti kun olisit tarvinnut sitä.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
7 vuotta 4 kuukautta sitten #31010 : Veda
Vastaus käyttäjältä Veda aiheessa Sivuston ohjelmat päivitetty
Kevään päivityksen jälkeen minusta sivuston yleisilme muuttui raikkaammaksi. Kiitos! Mutta yksi parannustoive minulla olisi. Etusivulla oikealla, kohdassa ”Keskustelussa nyt” on minusta kovin pientä tekstiä, voisiko sitä pikkuisen suurentaa? Teksti on ehkä tehty pöytäkoneen isoa näyttöä varten, itselläni on pieni 14 tuuman näyttö.

Voihan näkymää toki itse suurentaa painamalla Ctrl + plus-merkki, mutta tuo teksti on edelleen suhteessa pientä tihrustusta. Kun sen saa muutetuksi tarpeeksi isoksi, niin vasemmalla oleva artikkelin leipäteksti muuttuu lukukelvottoman isoksi.

Mitä mieltä muut ovat?

Lisää
7 vuotta 4 kuukautta sitten - 7 vuotta 4 kuukautta sitten #31018 : JiiKoo
Vastaus käyttäjältä JiiKoo aiheessa Sivuston ohjelmat päivitetty
Suurennan tekstiä hiukkasen kunhan arki koittaa.

Tämä foorumin layout/ulkonäkö poistuu käytöstä tämän kuun lopussa ja tilalle tulee uusi. Toivottavasti myös latest-moduuli uudistuu. Se alkaa myös olla sellainen jeesusteippi+rautalankaviritelmä, että huonoa tekee.
Parempia aikoja odotellessa.
:)

Viimeksi muokattu: 7 vuotta 4 kuukautta sitten JiiKoo.

Lisää
6 vuotta 11 kuukautta sitten #33630 : Veda
Vastaus käyttäjältä Veda aiheessa Sivuston ohjelmat päivitetty
Foorumi on muuttunut edukseen. Jukkiksen pääkirjoituksia ilmestyy mukavan tiuhaan tahtiin. Monessa niistä on kerrassaan erinomaisia miettimiseen pysäyttäviä pointteja, vaikka olisi itse tulkintojen päälinjoista eri mieltä.

Ohjelman päivitys on tehnyt foorumista helppolukuisemman ja selkeämmän näköisen.

Teknissä asioissa huomaan kuitenkin yhden ison epäkohdan silloin kun olen paikalla vain vierailijana. Kun klikkaa ketjuja etusivun oikeassa kulmassa, joutuu ketjun alkuun. Ajan säästämiseksi pitäisi ehdottomasti päästä viimeisimpään viestiin niin kuin ennenkin pääsi. Näin tapahtuu siis silloin kun vierailee foorumilla loggautumatta sisään (silloin jos on kirjautunut sisään, näkyy kyllä vaihtoehto "Näytä uusin viesti"). Voisiko tuon muuttaa?

Yksi pieni harmituksen aihe löytyy niin ikään silloin kun en ole kirjautunut sisään. Ilmoitus ”Kirjaudu tai rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun” jokaisen viestin perässä on turha ja rasittava.

Muutoin hienoa työtä tähänastisten havaintojen perusteella. Kiitos ja jatkakaa!

Lisää
6 vuotta 11 kuukautta sitten - 6 vuotta 11 kuukautta sitten #33632 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Sivuston ohjelmat päivitetty
Yhdyn joo tähän,. viimeisimpään viestiin pitäs päästä suoraan. rassaa olla lähtökohtaisesti aina pitkän ketjun ekassa viestissä
Viimeksi muokattu: 6 vuotta 11 kuukautta sitten Jukkis.

Lisää
6 vuotta 11 kuukautta sitten #33639 : JiiKoo
Vastaus käyttäjältä JiiKoo aiheessa Sivuston ohjelmat päivitetty

Veda kirjoitti: ...
Teknissä asioissa huomaan kuitenkin yhden ison epäkohdan silloin kun olen paikalla vain vierailijana. Kun klikkaa ketjuja etusivun oikeassa kulmassa, joutuu ketjun alkuun. Ajan säästämiseksi pitäisi ehdottomasti päästä viimeisimpään viestiin niin kuin ennenkin pääsi. Näin tapahtuu siis silloin kun vierailee foorumilla loggautumatta sisään (silloin jos on kirjautunut sisään, näkyy kyllä vaihtoehto "Näytä uusin viesti"). Voisiko tuon muuttaa?

Yksi pieni harmituksen aihe löytyy niin ikään silloin kun en ole kirjautunut sisään. Ilmoitus ”Kirjaudu tai rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun” jokaisen viestin perässä on turha ja rasittava.

Muutoin hienoa työtä tähänastisten havaintojen perusteella. Kiitos ja jatkakaa!

Ongelma on tiedossa moduulin suunnittelijalla. Se on muutettu toimivaksi niin, mutta on herättänyt kohteliaasti sanoen melkoisesti närää käyttäjien keskuudessa. Moduulin suunnittelija/tekijä on luvannut muuttaa sen niin, että vanhan toiminnan valinta on yksi vaihtoehto asetuksissa. Vanhaan siis ollaan palaamassa lähitulevaisuudessa.

Sitten se kuuluisa mutta. Muutokset julkaistaan vasta kun foorumin bugit on päivitetty. Loogista sinällään, että moduuli toimisi myös foorumin bugien korjauksien jälkeen eikä moduulia tarvitsisi rakentaa taas uudelleen foorumin korjauksien jälkeen.

Itse löysin oikopolun uusimpaan viestiin: mene päävalikon pudotusvalikosta viimeisimpiin viesteihin. Klikkaa ko. viestin kohdalla kirjoittajan nimen edessä olevaa Uusin viesti: -tekstiä. Esimerkiksi: Uusin viesti: Jiikoo.

Parempaa huomista odotellessa. B)

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.222 sekuntia