Harjoittele täällä foorumin käyttöä.

Etusivulla rytisee

Lisää
7 vuotta 3 viikkoa sitten #33099 : Jukkis
Etusivulla rytisee kirjoittanut Jukkis
varoituksen sana että syyskuun alku häämöttää ja lupauksen mukasesti otetaan vähän energisempää ilmettä. Tämä tarkoittaa että etusivulle rupee ilmestyyn juttua hegästyttävää tahtia kunnes sit vakiintuu 3-4 kertaan viikossa. koetan vähän muokata etusivua sen verran että siitä tulee enemmän sanomalehtimäisempi jottei kaikki mene samassa nipussa alaspäin,,, tiiätte mitä tarkoitan?

Aihepiirit muuttuu myös paljon yhteiskunnallisemmiksi mihin en vieläkään ole tyytyväinen. Oma kantani on ja pysyy että politiikka ei tuo ketään onnelliseksi ja politiikan seuraaminen on kun seurais lätkätuloksia, niitäkin pelataan vielä kauan meitin poismenon jälkeen ja pitkässä juoksussa on oikeestaan yks ja hailee kuka mestaruuden kulloinkin vie. Ainoa mikä politiikassa on näemmä hyvää että ihmiset saa marista päivät pitkät ja pilata elämänsä kiukuttelemalla asioista joille ne ei mitään voi. Koko polliittisen keskustelun voi tiivistää Cormac McCarthyn romaanissa Veren ääriin oleva repiiikki:

"Tuo mies tuolla. Näetkö hänet? Tuo hatuton. Tiedät hänen mielipiteensä maailmasta. Sen näkee naamasta, asennosta. Silti hänen valituksensa ihmiselon huonoista kaupoista peittää hänen varsinaisen asiansa. Joka on se että ihmiset eivät toimi kuten hän tahtoisi. Eivät koskaan ole toimineet eivätkä toimi. Sillä lailla ovat hänen asiansa ja niin ovat vaikeudet hänen elämäänsä raskauttaneet, että sen suunniteltu arkkitehtuuri on muuttunut, eikä hän ole kuin läpikulkuhökkeli, hädin tuskin kelvollinen asuttamaan ihmisen sielua. [...]
Mies toden totta jupisi itsekseen ja silmäili murhaavasti ympäri salia jossa ei näyttänyt olevan hänelle yhtään ystävää."

Tälläinen on ihminen joka marmattaa maailmanmenosta, ymmärtämättä että hän etsii omaa kohtaloaan eikä kenkään muun.Ihminen joka peilaa maailmaansa ja kohtaloaan toisten kautta. Ja juuri tähän olen itse astumassa....

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
7 vuotta 3 viikkoa sitten - 7 vuotta 3 viikkoa sitten #33100 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa Etusivulla rytisee
Ota mallia nun blogista ja kirjoita sellaista, mikä ei edes yritä miellyttää ketään. Lukijoita sillä ei varmaan paljon saa, mutta onpahan ainakin yritetty olla objektiivisia.

Mä meinaan taas siirtyä uutisparodian pariin, koska siihen aikaan oli lukijoitakin. Kolme vuotta kun on pitänyt taukoa niin osaa valkata vanhan materiaalin joukosta sen vajaan kymmenesosan, mistä kannattaa ruvetan kehittämään uutta tyyliä.

visvasite.wordpress.com/
Viimeksi muokattu: 7 vuotta 3 viikkoa sitten juppe.

Lisää
7 vuotta 3 viikkoa sitten #33103 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Etusivulla rytisee
Mulla on tässä asiassa vahva visio että kun media on täynnänsä väittämiä niin jonkun tehtävä on nähdä niitten asioitten läpi ja ymmärtää ne ihan toisella tavalla. kertoa totuus karkeassa yksinkertaisuudessaan niin sanotusti. ei se kavereita tuo mutta ehkä ajan saatossa kunnoitusta ja pari lukijaakin lisää. Tempo lienee homman salaisuus. tajusin just miks itte oon jääny koukkuun tohon uuninpankkopojan blogiin ja se on niin yksinkertainen syy että sitä päivitetään joka päivä - parhaassa kaksikin. Kiva mennä johonkin jossa on aina luettavaa. samasta syystä tajuan että tota vastavalkeaa tulee luettua yhä harvemmin koska sen päivitystahti on mitä on.

Oma sivusto tarjoaa myös sellaista mitä vierailla alustoilla ei voi aatellakaan. Yks on puhdas henkilökohtaisuuksiin meneminen. Kun mä kattelin uutisissa tota pääministeri Sipilää niin mä näin heti et se on jossain mömmöissä. mikä on kai loogistakin kun aattelee että sillä on paha perhetragedia taustalla ja tälläisiä juttuja ei voi koskaan pohtia missään - koska kyseessä on ns. sairaudenhoitoa jolla on oma suojansa. jos tollasia menis jossain sanoon, se poistettaisiin ja sais varoituksen kylkiäiseksi. mutta kysyttävähän se on tossa ammatissa että onko ukko pillereissä koko ajan ja onko se ylipäätään työkykyinen?
Sinänsä tälläisiin asioihin takertuminen voi kuulostaa muniin potkimiselta ja intimeettialueelle menemistä mut se on just sitä suorapuheisuutta ja asioitten läpi näkemistä jota itte arvostan.

Lisää
7 vuotta 3 viikkoa sitten #33104 : juppe
Hyvää kuvituskuvaa on tosi vaikee räpsiä itte. Mä vaeltelin pari tuntia ja kuvasin melkein kaiken, mikä kiinni huomion edes jotenkin, mutta saalis jäi aika laihaks.

Lopulta mä keräsin taskun täyteen tammenterhoja ja viskoin niitä pusikkoon kotimatkalla kun ne ei leviä ittestään kovin hyvin.

i.imgur.com/5vF1fyX.jpg

Lisää
7 vuotta 3 viikkoa sitten #33105 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Etusivulla rytisee
Mä teen huumorikuvituksen. otan vaan kuvia netistä ja laitan niille jonkun tuikipimeen kuvatekstin. Vähän keventää ettei mee liian paatokselliseks. On tässä ollu aikaa miettiä vähän kaikkee. mut jos ei rupee lukijamäärät nouseen viimestään maaliskuussa niin sit palataan vanhaan uneliaaseen rytmiin. ei tässä viitti itteensä loppuun polttaa turhan takia.

Lisää
7 vuotta 3 viikkoa sitten #33106 : juppe
Netistä löydettyjä kuvia kannattaa muutella, koska sen jälkeen niitä voi julkaista kaupallisissakin merkeissä lupaa kysymättä. Munkin tekeleistä jotkut on kelvanneet lehdistölle eikä kukaan oo koskaan kysyny mitään.

Kolumnisti voi pihistää tekstin sisällön ja pitää sen omanaan mainitsematta lähdetietoja, mutta jos sen saa kiinni niin kannattaa olla hiljaa ja trollata.

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.221 sekuntia