Harjoittele täällä foorumin käyttöä.

Etusivulla rytisee

Lisää
6 vuotta 3 viikkoa sitten #38379 : Veda
Vastaus käyttäjältä Veda aiheessa Etusivulla rytisee
Kiva kun pääkirjoituksia ilmaantuu tiuhaan tahtiin. Niissä myös on näkemystä, mikä on aina hyvä. Omaan makuuni moni niistä vain on turhan poliittinen; kaipaisin enemmän esoteriaa. Pääkirjoituksiin liittyvä keskustelu peittyy vähän piiloon etusivulla, koska ilman klikkausta ei tiedä mihin pääkkäriin mikin viesti liittyy.

Kaksi asiaa harmittaa minua täällä. Olen totaalisen kypsynyt siihen kun keskusteluketjuja tuhotaan aiheeseen liittymättömällä kommentoinnilla. Toisinaan kommentit ovat sinänsä arvokkaita, mutta aivan väärässä paikassa. Valitettavan usein kommentointi on aivan tyhjänpäiväistä. Kirjoittajien harkitsevampi asenne ja foorumin moderointi ratkaisisivat tämän ongelman.

Toinen juttu mikä harmittaa vietävästi on se, kun pelkkänä foorumin lukijana (siis ilman kirjautumista) ei edelleenkään pääse lukemaan uusimpia viestejä, vaan joutuu aina viestiketjun alkuun.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
5 vuotta 9 kuukautta sitten #39116 : Veda
Miksikäs viestiäni Jukkiksen etusivun pääkirjoitukseen "Poroshenko tossa soitteli..." ei ole julkaistu? Oliko siinä jotakin niin tulenarkaa, että se piti sensuroida? Viestini kommentoi vaalivilppispekulaatiota maltillisesti. Kummasti viestini lähettämisen jälkeen on kyllä julkaistu toiselta kirjoittajalta uudempi vastaus ketjuun.

Minua kypsyttää tämä foorumin ketjujen huono luettavuus edelleen. Eikö asialle ihan oikeasti voida tehdä mitään? Tilanne karkottaa lukijoita vuorenvarmasti.

Lisää
5 vuotta 9 kuukautta sitten #39118 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa Etusivulla rytisee
Tossa olis hyvä aihe pääkirjotukselle:

Facebook Addiction Disorder (FAD)

journals.plos.org/plosone/article?id=10....journal.pone.0189719

Lisää
5 vuotta 9 kuukautta sitten #39119 : Antero
Vastaus käyttäjältä Antero aiheessa Etusivulla rytisee

Veda kirjoitti: Miksikäs viestiäni Jukkiksen etusivun pääkirjoitukseen "Poroshenko tossa soitteli..." ei ole julkaistu? Oliko siinä jotakin niin tulenarkaa, että se piti sensuroida? Viestini kommentoi vaalivilppispekulaatiota maltillisesti. Kummasti viestini lähettämisen jälkeen on kyllä julkaistu toiselta kirjoittajalta uudempi vastaus ketjuun.

Itse huomasin että viestit ei mene perille kun on kirjautunut. Kokeile lähettää kommentti kirjautumatta.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Veda

Lisää
5 vuotta 9 kuukautta sitten - 5 vuotta 9 kuukautta sitten #39121 : Veda

Antero kirjoitti: Itse huomasin että viestit ei mene perille kun on kirjautunut. Kokeile lähettää kommentti kirjautumatta.

Jos noita viestejä voi laittaa kirjautumatta, siinä on ikävänä puolena, että joku voi esiintyä jonakuna toisena nimimerkkinä.

Hyvä tietää tuo tapa, kiitos, mutta minulla ei ole viestiä tallessa enkä nyt ehdi muotoilla sanottavaani uudelleen.

Kirjoitin viestin, todistin kuvatehtävissä, että en ole robotti ja sain ilmoituksen, että viestini on mennyt ylläpitäjän tarkistettavaksi. Koska viestiä ei ole ilmaantunut esiin 4–5 päivään, mutta toisen kirjoittama uudempi viesti on, ymmärrettävä johtopäätökseni on, että viesti sensuroitiin.
Viimeksi muokattu: 5 vuotta 9 kuukautta sitten Veda. Syy: Korjattu lainaus.

Lisää
5 vuotta 9 kuukautta sitten - 5 vuotta 9 kuukautta sitten #39122 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Etusivulla rytisee
Joo..terveiset ruottinlaivalta. en tiiä yhtään mistä on kysymys. mun tietääkseni mitään ylläpidon tarkastamoa ei pitäs olla olemassakaan. sen sijaan kyllä tiedän että bottivarmistus on yks saakutin riesa joka tekee mutkin hulluksi ja omaa taidon kadotella viestejä tämän tästä ja ne saa kirjoitella uudestaan. Toisaalta... millaista se elämä sitten olis ilman bottivarmistusta kun sais riesakseen pari hullua robottia jotka tahkois sinne jotain muutaman tunnin välein.

Eihän nää palstat, kommenttiosiot ym ole koskaan totaalisesti onnistuneita. Aina niissä on jotain joka tökkii. ja kyllä niitä on korjattu tässä päässä minkä on keretty. Yleensä ne on eri ohjelmia jotka tekee keskinäisiä ristiriitoja ja niitä sitten ihmetellään tässä päässä. mutta jos ny joku tässä maailmassa kehittää softan jossa ei ole ongelmia ole niin ilman muuta otan käyttöön. näitten perusongelmahan on toi, että niitä ei saa ohjelmoida itte ja aina kun tulee joku turvaprotokollapäivitys niin se sekoittaa jollain lailla, ja jos niitä ei ota käyttöön,alkaa ohjelma hylkiin.
Tai kauniisti sanoen näin... ainahan se ongelman ydin on loppukäyttäjässä joka tekee jotain väärin mut en tiiä kenenkä vika se nyt on että näissä pärjääminen on jotain rakettitiedettä-

ps. ja mitä tulee tuohon että viestiketju avautuu aina vanhimmasta viestistä niin ainakin itte oon huomannut että kun jonkun ketjun avaa kirjautuneena se avaa uusimman viestin.
Viimeksi muokattu: 5 vuotta 9 kuukautta sitten Jukkis.

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.310 sekuntia