Harjoittele täällä foorumin käyttöä.

operaatio Nordkapp

Lisää
4 vuotta 3 kuukautta sitten #43456 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa operaatio Nordkapp
Olennaistahan vaan on että pirssi kestää reissun mennen tullen. Auto on kyllä huollettu joten suodatinongelma tuskin on ja mitä aihetta googlasin, niin varmasti lähtee käyntiin ainakin tönäämällä. Ite olin vähän pakkoraossa näitten liian nykyaikaisten autojen valinnan kanssa jotka on mun silmissä ihan paskoja. Tiedän että niihin on alettu lisätä osia jotka hajoaa tietyn kilometrimäärän jälkeen ja autokorjaamot voi paksusti. Corollankin maineesta ei ole mitään jäljellä sen jälkeen kun niitä on alettu tehdä lisenssillä euroopassa, ja eurooppalainen autoteollisuus tuotteineen on luvalla sanoen heikkolaatuista ja pehmeää. Toisin oli sillon 60-luvulla kun autotehtaiden dirikat oli kaikki jotain ss-upseereita ja ne mietti - jos ei muuta niin alitajuisesti -että autolla kun autolla on päästävä moskovaan saakka. Mut sit tuli se uus sukupolvi joka alkoi tehdä laakereita, tukivarsia ja starttimoottoreita laskien kauanko voi mennä kunnes hajoo jotta jengi alkais vaihteleen autoa.

Nythän noi eurooppalaiset autotehtaat funtsaa tulevaisuuttaan näillä sähkö- hybridi ym jutuilla ja jos ja kun lainsäädäntö menee siihen suuntaan, on kaikkien ostettava joku vähäpäästöinen vaikka sen teknologia on selvästi keskeneräinen ja nää sähvöpirssit kärsii vaikka mistä lastentaudeista.

Todella katkera pala mut joku mulle kauppas 95 corollaa ja minä olin alkuun epäilevä koska se olis pitäny leimata jo heti syyskuussa eikä hajuakaan millainen pommi siellä olis voinu piillä akselistossa tai moottorissa. 1500e on vähän liikaa pelkästä kesäautosta.No,mä sit päätin josko sittenkin ja se taskussa oleva puhelinnumero oli pudonnu jonnekin mettään kun kävin noita kiviä kopeloimassa.

Matkalla voi törmätä myös kaikkeen hyödylliseen. Tää kuva lienee jostain Tornion liepeiltä mut toistaiseks ei ole hajuakaan mistä päin sieltä.

Kuka sen tietää paljonko noita seitakiviä voi matkan varrelta bongailla jos vaan hyvissä ajoin selvittäs sijainnit.
Liitetiedostot:

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 3 kuukautta sitten #43459 : Jukkis
Mä oon tässä vähän laskenu et kyllä tollanen keikka on paljon lyhyempi jos vetäsee Inarin kautta. Siitä on ihan suora tie Nordkapppiin jonne googlemapsin mukaan pääsee Inarista viidessä ja puolessa tunnissa joka ees taas on siis 11h ja periaatteessa tarjoaa vaan käynnin päiväseltään. Jos juhannuksen aikaan on liikkeellä, ei pitäs olla pelkoa pimeessä ajosta kun palaa takas. Inarista tai sieltä päin kuvittelis saavan jonkun halvan lomamökin tukikohdakseen.
Kattelin tossa että visa electron käy sielläkin päässä, otaksun että on kummiski tankattava missä vaan pystyy kun etäisyydet on mitä on ja huoltikset harvassa. Norjan hintatasoo en tiiä mut kuvittelisin että jotain 2e/ltr. tai ainakin lähelle.

Ei tässä ny taida enää olla muuta estettä kun ton muijan ylipuhuminen. Se menis mieluummin juhannuksena ahvenanmaalle, jossa ei oo koskaan kans kumpikaan käyty mut mietin vaan et siellä ei taida pahemmin olla mikään auki ja juhannuksen jos meinaa selvitä hengissä on sit joko mato-ongittava ruokansa tai tapettava joku eläin.

Lisää
4 vuotta 2 kuukautta sitten #43572 : Jukkis
Mä tein aiheesta vähän liikkuvaakin kuvaa jos jotakuta vaikka kiinnostas? Mun videothan on aina tosi kahjoja ja onnettomia mut onnistun niille silti aina kaivaan netistä helkkarinhyvän musiikin joka ees vähän nostaa profiilia.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Super-Electric

Lisää
4 vuotta 2 kuukautta sitten #43573 : Antero
Vastaus käyttäjältä Antero aiheessa operaatio Nordkapp
Tierättekö että maailmantappi on Kurikas, noin kilometri kirkolta Nenättömän eli Panttilaan suuntaan vanhaa Pohjankyrön tietä. Vaseliinipurkki pitää olla mukana, sillä maailmantappia pitää rasvata ettei maapallon pyöriminen pirätä.

Lisää
4 vuotta 2 kuukautta sitten #43574 : Jukkis
Oivalsin paluumatkalla nelostietä alas ajaessani et mä oon suomen keskipiste.

Kyl mä vaan oon vaatimaton miäs
Liitetiedostot:

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.271 sekuntia