- Vastaanotettu kiitos 9
Harjoittele täällä foorumin käyttöä.
Pikakeskustelu-ikkuna Hermikseen ?
- Metsämenninkäinen
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Kultajäsen
-
Less
Lisää
13 vuotta 9 kuukautta sitten #3044
: Metsämenninkäinen
Pitääkö sitä taas työllistää ammatti-arkeologia ?
Pikakeskustelu-ikkuna Hermikseen ? kirjoittanut Metsämenninkäinen
Tahtoo pikakeskustelu-ikkunan tänne !
Onko joku juttu, etteikö se onnistuisi ? Postilaatikko on vähän tylsä kun uudet postit ei näy, ellei erikseen mene katsomaan kohtaa "YV". Silloin kun paikalla on nimimerkki jonka kanssa haluis jutskata, on se YV:m kautta tosi hankalaa, todennäköisesti ei ainakaan reaaliaikaista. Pikakeskustelu, tsätti, what ever, olis musta aivan ehdoton täällä ! Mitäs mieltä muut ootte ?
Onko joku juttu, etteikö se onnistuisi ? Postilaatikko on vähän tylsä kun uudet postit ei näy, ellei erikseen mene katsomaan kohtaa "YV". Silloin kun paikalla on nimimerkki jonka kanssa haluis jutskata, on se YV:m kautta tosi hankalaa, todennäköisesti ei ainakaan reaaliaikaista. Pikakeskustelu, tsätti, what ever, olis musta aivan ehdoton täällä ! Mitäs mieltä muut ootte ?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
13 vuotta 9 kuukautta sitten #3047
: Narian
Vastaus käyttäjältä Narian aiheessa Vs:Pikakeskustelu-ikkuna Hermikseen ?
Tämä palvelu on toteutettu käyttäen Joomla-nimistä ohjelmistoa, ja, kyllä, Joomlaan saa chätti-lisukkeen. Joten teknistä estettä toivomuksesi toteuttamiselle ei ole.
Eri asia sitten edustaako moinen ominaisuus sitä suuntaa, mitä mihin ylläpitäjät haluavat tätä palvelua kehittää.
Esimerkiksi osto- ja myyntipalstaa koskeva ehdotus ei saanut lainkaan kannatusta, joten ehkä tämä paikka halutaan pitää vain rauhallisena keskustelupalstana.
Eri asia sitten edustaako moinen ominaisuus sitä suuntaa, mitä mihin ylläpitäjät haluavat tätä palvelua kehittää.
Esimerkiksi osto- ja myyntipalstaa koskeva ehdotus ei saanut lainkaan kannatusta, joten ehkä tämä paikka halutaan pitää vain rauhallisena keskustelupalstana.
- Metsämenninkäinen
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Kultajäsen
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 9
13 vuotta 9 kuukautta sitten #3049
Vastaus käyttäjältä Metsämenninkäinen aiheessa Vs:Pikakeskustelu-ikkuna Hermikseen ?
Entä sinä Narian, haluisitko sen pikakeskustelu-ikkunan ? Tuskin se rauhallisen keskustelupalstan luonnetta mihkään veisi. Se lisäisi helposti ihmisten yhteenkuuluvuuden tunnetta, helpottaisi asioiden ratkomista, eikä silti varmaan vähentäisi palstalla kirjoittelua. Se olisi ikkuna uuteen ulottuvuuteen ! 
Tehdäänkö äänestys asiasta ? Rohkeasti jokainen joka on kyseisen ikkunan kannalla laittaa "kyllä"-viestinsä tähän perään.

Tehdäänkö äänestys asiasta ? Rohkeasti jokainen joka on kyseisen ikkunan kannalla laittaa "kyllä"-viestinsä tähän perään.
13 vuotta 9 kuukautta sitten #3050
: lefa V
Metsien kiertolainen joka tanssii hirvikärpästen kanssa
Vastaus käyttäjältä lefa V aiheessa Vs:Pikakeskustelu-ikkuna Hermikseen ?
Ennen oli niin että YV-kohta vilkutti jos oli tullut viesti minulle. nyt se ei reagoi joten voi mennä viikkoja ennenkuin avaan YV:n. Ei siis mikään pikaviestilaatikko. Eräs viestini tavoitti henkilön vasta kuukauksien jälkeen. Paha juttu se nykyinen. Mutta pika ei minusta tarvitse olla pikana. Kusti polkee riittää minulle kun vain vilkuttaa.
Metsien kiertolainen joka tanssii hirvikärpästen kanssa
- Metsämenninkäinen
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Kultajäsen
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 9
13 vuotta 9 kuukautta sitten #3051
Vastaus käyttäjältä Metsämenninkäinen aiheessa Vs:Pikakeskustelu-ikkuna Hermikseen ?
Juuri noinkin Lefa. Edellinen versio oli huippu tähän verrattuna ! Edes uudesta viestistä ilmoittava vilkkuvalo takaisin. Tosin senkin aikana meni välillä pitkiä aikoja ennenkuin joku/jotkut huomasivat lukea mun viestini.... 
Mutta pika-ikkuna voisi tulla siltikin tänne....

Mutta pika-ikkuna voisi tulla siltikin tänne....
13 vuotta 9 kuukautta sitten #3052
: Pahakurki
Vastaus käyttäjältä Pahakurki aiheessa Vs:Pikakeskustelu-ikkuna Hermikseen ?
Metsämenninkäinen kirjoitti:
Itse olen hyvin kyllästynyt kaikenmaailman pikaviestimiin yms. En halua olla tavoitettavissa koko ajan ja toisekseen minulla on niin paljon tekemistä, että tavoitettavuuteni on muutenkin hyvin epätodennäköistä ja äärimmäisen satunnaista.
Mielestäni perinteinen sähköposti (suorastaan himmeetä puhua sähköpostista perinteenä) on paras tapa välittää tietoa tai sitten puhelimitse. Numerot ja s-postit voi vaihdella halukkaiden kesken. Helppoa ja hauskaa.
Minulla ainakin vilkuttaa kovinkin kirjekuoren kuvaa kun on viestejä saapunut, jollei ole kirjautunut sisään, tämä ei tietenkään näy.Postilaatikko on vähän tylsä kun uudet postit ei näy, ellei erikseen mene katsomaan kohtaa "YV".
Itse olen hyvin kyllästynyt kaikenmaailman pikaviestimiin yms. En halua olla tavoitettavissa koko ajan ja toisekseen minulla on niin paljon tekemistä, että tavoitettavuuteni on muutenkin hyvin epätodennäköistä ja äärimmäisen satunnaista.
Mielestäni perinteinen sähköposti (suorastaan himmeetä puhua sähköpostista perinteenä) on paras tapa välittää tietoa tai sitten puhelimitse. Numerot ja s-postit voi vaihdella halukkaiden kesken. Helppoa ja hauskaa.

Sivu luotiin ajassa: 0.246 sekuntia