Harjoittele täällä foorumin käyttöä.

Uutta potkua Vistaan

Lisää
13 vuotta 1 viikko sitten #5888 : juppe
Asensin tuossa aamulla Seven Transformation Packin. Osa systeemitiedostoista jäi vaihtamatta kielimuurin takia ja kaikki kolmannen osapuolen härpäkkeet antoivat virheilmoituksia, mutta tehtäväpalkki sentään vaihtui suosiolla seiskamaiseksi.

Merkittävämpi muutos kuitenkin näkyy käynnistymisajassa, joka lyheni melkeinpä samoihin lukemiin kuin mikä se oli ennen kuin asensin helvetinmoisen määrän Vistan käynnistystä hidastavia, mutta äärettömän tarpeellisia ohjelmia. Nyt Vista räpsähtää päälle noin kolmessa minuutissa eikä sen jälkeen enää ole tuttua vähän vajaata kymmenminuuttista, jolloin on aika turha edes haaveilla prosessoria enemmän kuormittavien ohjelmien käyttämisestä.

Nopeutuminen taitaa osittain johtua siitä että UAC piti panna pois päältä, mutta olen kokeillut sitä ennenkin eivätkä hyödyt olleet näin tuntuvia.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
13 vuotta 1 viikko sitten #5890 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Vs: Uutta potkua Vistaan
Eikös tämä windows seiska ole vain loppuunsa viritelty Vista? Seiskahan tärähtää auki alle puolen minuutin ja täytyy sanoa ettei tulisi enää mieleenkään sylkeä Vistan tai XP:n suuntaan. Kumma ettei tällästäkään voinut aikaisemmin kehitellä.
Vistassa oli sekin ärsytys että valmiskoneena se oli täynnä eri sponsoreiden "hyötyohjelmia" jotka touhus omiaan taustalla ja yleensä tukki vähintään nettikaistaa otellessaan omapäisesti yhteyksiä emokoneisiinsa. Niiden poistaminen sitten kävikin työstä.

Lisää
13 vuotta 1 viikko sitten #5893 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa Vs: Uutta potkua Vistaan
Mulla on Vista pöytäkoneessa ja ehdottoman tarpeellisia ohjelmia on kertynyt sen verran, että melko tukkoon niillä Seiskankin saisi. Olen suunnitellut Seiskaan siirtymistä siinä vaiheessa kun raudan päivittäminen alkaa olla ajankohtaista.

Ne pakettikoneen kylkiäiset voi muuten ottaa pois jos ja kun niitä ei koneelleen halua. Läppäreissä ne ovat kai lähes pakollinen riesa, mutta pöytäkoneen voi hankkia osinakin jos vain osaa ruuvimeisseliä osaa käyttää ja siihen saa edullisesti puhtaan Wintoosan OEM-version.

Lisää
13 vuotta 1 viikko sitten #5897 : kinke
Vastaus käyttäjältä kinke aiheessa Vs: Uutta potkua Vistaan
Tässä oiva ohjelma noitten ylimääräisten tarjousohjelmien poistoon koneelta.
www.pcdecrapifier.com/

Lisää
13 vuotta 1 viikko sitten #5904 : Sumu
Vastaus käyttäjältä Sumu aiheessa Vs: Uutta potkua Vistaan

kinke kirjoitti: Tässä oiva ohjelma noitten ylimääräisten tarjousohjelmien poistoon koneelta.
www.pcdecrapifier.com/

Mitkäs on nuo turhakkeet jotka olisi hyvä poistaa? Itellä ollut tää Vista home premiun jo puolitoista vuotta eikä mitään kummempia käynnistysviiveitä ole ilmaantunut.

Lisää
13 vuotta 1 viikko sitten #5910 : teepean
Vastaus käyttäjältä teepean aiheessa Vs: Uutta potkua Vistaan

juppe kirjoitti: Mulla on Vista pöytäkoneessa ja ehdottoman tarpeellisia ohjelmia on kertynyt sen verran, että melko tukkoon niillä Seiskankin saisi. Olen suunnitellut Seiskaan siirtymistä siinä vaiheessa kun raudan päivittäminen alkaa olla ajankohtaista.

Olen päivittänyt jo kymmeniä koneita Vistasta Seiskaksi ja päivityksen avulla uuden raudan ostamiselta on voinut välttyä. Seiska toimii monella koneella jopa XP:tä vikkelämmin, kunhan muistia on vähintään kaksi gigaa. Halpa reilun sadan euron sijoitus mielestäni.

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.282 sekuntia