- Vastaanotettu kiitos 41
Arkeologit-keskustelussa tutkitaan Suomen muinaisuutta, historiaa ja vähän muutakin.
Liiton arkki
4 vuotta 4 kuukautta sitten - 7 kuukautta 3 viikkoa sitten #42136
: Storyan
Itse luulen, että Liiton arkki voi olla tuotu jonnekin Pohjolaan kun Alarikin gootit saivat sen haltuunsa Roomassa. Tai kun gootit menettivät vallan Narbonnessa ja Espanjassa muslimeille. Gootit tosin kutsuivat itse musut syrjäyttääkseen vallassa olleen kuninkaan.
Gooteilla oli laajaa, pitkäaikaista asutusta Pohjolassa täällä nykyisen Suomenkin alueella, joten ei olisi niin ihme, että arkki olisi jossain Ruotsissa, Suomessa tai Virossa. Itse luulen, että se on piilotettu jonnekin gootti- tai templarikirkkoon. Tai kalliotemppeliin, joita täällä on useita.
Aarteen lopullinen sijoituspaikka, jos enää koossa, on mahdollisesti suuri pyramidi. Se tulee olemaan Enlilin alttari, ainakin Raamatun mukaan.
Me Habirut Mahabharata- autenttinen kirja Suomen alueen asuttajien identiteetistä, historiasta ja kulttuureista niin Kemi-Egyptissä, vedalaisessa Intiassa kuin Suomenkin alueella.
Vastaus käyttäjältä Storyan aiheessa Liiton arkki
Raamatussa tuodaan esille selvästi, että uusi Jerusalem laskeutuu taivaasta ja valtaistuin perustetaan sinne. 12 Raamatun heimoa hallitsevat yhdessä Jeesuksen kanssa. Nämä Raamatun heimot olivat ja ovat arjalaisheimoja, gootteja, asereita, jäämejä jne.Hebrew bloggers claim the symbol is an indication of the Messiah's coming
Pigeon represents Israel while snake represents evil which plagues it, they say
Itse luulen, että Liiton arkki voi olla tuotu jonnekin Pohjolaan kun Alarikin gootit saivat sen haltuunsa Roomassa. Tai kun gootit menettivät vallan Narbonnessa ja Espanjassa muslimeille. Gootit tosin kutsuivat itse musut syrjäyttääkseen vallassa olleen kuninkaan.
Gooteilla oli laajaa, pitkäaikaista asutusta Pohjolassa täällä nykyisen Suomenkin alueella, joten ei olisi niin ihme, että arkki olisi jossain Ruotsissa, Suomessa tai Virossa. Itse luulen, että se on piilotettu jonnekin gootti- tai templarikirkkoon. Tai kalliotemppeliin, joita täällä on useita.
Aarteen lopullinen sijoituspaikka, jos enää koossa, on mahdollisesti suuri pyramidi. Se tulee olemaan Enlilin alttari, ainakin Raamatun mukaan.
Me Habirut Mahabharata- autenttinen kirja Suomen alueen asuttajien identiteetistä, historiasta ja kulttuureista niin Kemi-Egyptissä, vedalaisessa Intiassa kuin Suomenkin alueella.
Viimeksi muokattu: 7 kuukautta 3 viikkoa sitten Storyan.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
4 vuotta 4 kuukautta sitten - 4 vuotta 4 kuukautta sitten #42137
: Storyan
Vastaus käyttäjältä Storyan aiheessa Liiton arkki
Goottien Roomasta mukanaan viemä "muinaisaarre" oli Carcassonessa, josta se siirrettiin Ravennaan ja sieltä Narbonneen. Jotkut ajattelevat, että se piilotettiin lopulta Rennes le Chateauhin. Mutta jos gootit siirsivät sen Pohjolaan? Kätköpaikan on täytynyt olla kuiva, joten hautaaminen maahan ei ole uskottavaa.
Narbonne sijaitsi aikoinaankin (kaiketi) Auden provinssissa ja saagat tuntevat Aude Rikkaan, vai mainittiinko Aude Rikas Kalevalassa. Kuitenkin, tuolla saattaa olla ihan historiallinen yhteys.
Liiton arkkia kutsuttiin ilmeisesti Aron hapirut- nimellä, koska nykyhebreassa sen nimi on Aron ha Perit. Pirut olivat apiruja, hapiruja tai habiruja, jopa iberoja. Suomessa piru tarkoitti juuri arjalaisia apiruja, jotka tulivat KEMISTÄ eli EGYPTISTÄ, aivan kuten kielitutkija Helmi Poukka kirjassaan "Alkukotimme on Egypti" tarkkanäköisesti kirjoittaa. Mongoloideilla ei ole mitään tekemistä muinaissuomalaisen kulttuurin tai muinaissuomen kielen kanssa, ei sitten yhtikäs mitään. Mikä helvetin ihmiskunnan rasite nuo vähä-älyiset pyrkyrit ovatkaan.
Narbonne sijaitsi aikoinaankin (kaiketi) Auden provinssissa ja saagat tuntevat Aude Rikkaan, vai mainittiinko Aude Rikas Kalevalassa. Kuitenkin, tuolla saattaa olla ihan historiallinen yhteys.
Liiton arkkia kutsuttiin ilmeisesti Aron hapirut- nimellä, koska nykyhebreassa sen nimi on Aron ha Perit. Pirut olivat apiruja, hapiruja tai habiruja, jopa iberoja. Suomessa piru tarkoitti juuri arjalaisia apiruja, jotka tulivat KEMISTÄ eli EGYPTISTÄ, aivan kuten kielitutkija Helmi Poukka kirjassaan "Alkukotimme on Egypti" tarkkanäköisesti kirjoittaa. Mongoloideilla ei ole mitään tekemistä muinaissuomalaisen kulttuurin tai muinaissuomen kielen kanssa, ei sitten yhtikäs mitään. Mikä helvetin ihmiskunnan rasite nuo vähä-älyiset pyrkyrit ovatkaan.
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 4 kuukautta sitten Storyan.
- Super-Electric
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Platinajäsen
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 153
4 vuotta 4 kuukautta sitten - 4 vuotta 4 kuukautta sitten #42230
: Super-Electric
"Älä usko mitä luet tai kuulet puhuttavan, ellet itse koe sitä oikeaksi (Buddha)"
Vastaus käyttäjältä Super-Electric aiheessa Liiton arkki
Eipä tarvinnut olla mikään Nostradamus arvatakseen mihin nämä provokaatiot johtaa.. Israelin erikoisjoukot tunkeutuivat Gazaan ja teurastivat Palestiinan turvallisuusjoukkojen komentajan... siitäkös soppa syntyi..
www.tellerreport.com/news/--martyrs--inc...gaza-.H1y2viIa7.html
500+ rakettia ammuttu.. Israelin armeijan liikekannallepano käynnistetty..
www.tellerreport.com/news/--martyrs--inc...gaza-.H1y2viIa7.html
500+ rakettia ammuttu.. Israelin armeijan liikekannallepano käynnistetty..
"Älä usko mitä luet tai kuulet puhuttavan, ellet itse koe sitä oikeaksi (Buddha)"
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 4 kuukautta sitten Super-Electric. Syy: Ilotulitusta
- Super-Electric
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Platinajäsen
-
Less
Lisää
4 vuotta 3 kuukautta sitten - 4 vuotta 3 kuukautta sitten #42381
Jerusalemin uusi pormestari, ultraortodoksijuutalainen Moshe Lion, on lupautunut Sanhedrinille rakentamaan kolmannen temppelin. Israeliin on vastikään uudelleen perustettu korkeinta juutalaista oikeutta käyttävä vanhoillinen rabbi-leegio, "Nascent Sanhedrin", joka antaa ohjeita mm. temppelin rakentamisesta
www.thesanhedrin.org/en/index.php/The_Nascent_Sanhedrin
Moshe Lion onkin se nykypäivän Hiram Abiff.. temppelin rakentaja.
Nyt on jo alttarikin valmistettu, jossa se em. pyhä punainen vasikka uhrattaneen.. ja kutsu Hanukkaan on lähtenyt sen seitsemänkymmenelle kansakunnalle.. tiedä häntä onko Suomi ja Sauli kutsuttu..
www.wnd.com/2018/12/nations-invited-to-c...ltar-for-3rd-temple/
Liiton Arkinkin sijaintia arvuutellaan.. pidetään porukkaa jännityksessä.
www.breakingisraelnews.com/118082/ark-co...a-anti-semitic-hoax/
www.thesanhedrin.org/en/index.php/The_Nascent_Sanhedrin
Moshe Lion onkin se nykypäivän Hiram Abiff.. temppelin rakentaja.
Nyt on jo alttarikin valmistettu, jossa se em. pyhä punainen vasikka uhrattaneen.. ja kutsu Hanukkaan on lähtenyt sen seitsemänkymmenelle kansakunnalle.. tiedä häntä onko Suomi ja Sauli kutsuttu..
www.wnd.com/2018/12/nations-invited-to-c...ltar-for-3rd-temple/
Liiton Arkinkin sijaintia arvuutellaan.. pidetään porukkaa jännityksessä.
www.breakingisraelnews.com/118082/ark-co...a-anti-semitic-hoax/
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 3 kuukautta sitten Super-Electric.
- Super-Electric
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Platinajäsen
-
Less
Lisää
4 vuotta 3 kuukautta sitten - 4 vuotta 3 kuukautta sitten #42471
Eipä ollut kummoinen kansanmenestys tuo kolmannen temppelin alttarin koeponnistus.. 70 kutsutusta kansallisuudesta ainoastaan Guatemalasta oli arvovieras paikalla.. Myöhemmin paljastui hänen juutalaiset sukujuuret.. yllätys.
www.breakingisraelnews.com/118441/miracl...-altar-third-temple/
Vielä on koreografiassa hiomista..
Tuli sammui sen seitsemän kertaa.. Mutta kaikki käytetyt välineet olivat Kosheria
www.breakingisraelnews.com/118441/miracl...-altar-third-temple/
Vielä on koreografiassa hiomista..
Tuli sammui sen seitsemän kertaa.. Mutta kaikki käytetyt välineet olivat Kosheria
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 3 kuukautta sitten Super-Electric.
3 vuotta 11 kuukautta sitten #43261
: Amidontti
Vastaus käyttäjältä Amidontti aiheessa Liiton arkki
Jerusalemin kolmatta temppeliä ei rakenneta nykyiselle temppelivuorelle jossa sijaitsee kalliomoskeija vaan sinne mihin 1. ja 2. temppeli rakennettiin eli Daavidin (Siionin) kaupunkiin joka on temppelivuoresta hieman etelään. Nykyisin yleisesti luullaan että ne temppelit sijaitsivat nykyisellä temppelivuorella kalliomoskeijan paikalla mutta se ei pidä paikkaansa.
1. vuosisadalla se temppeli hajoitettiin niin että siitä ei jäänyt kiveä kiven päälle ja alue kynnettiin pelloksi. Nykyinen itkumuuri ei ole osa sitä temppeliä vaan se on sen aikaisten Roomalaisten linnoituksen jäännöksiä eikä niitä ole revitty maan tasalle.
Temppeliin virtasi myös elävää vettä eli läheisestä Giihonin lähteestä virtaavaa vettä. Daavidin kaupunki sijaitsee alempana kuin temppelivuori joten ei se vesi ole voinut ylämäkeen virrata. Kolmannesta temppelistä ei kuitenkaan tule vielä sitä ikuista Jumalan temppeliä vaan sinne asettuu itse antikristus joka tuo sinne hävityksen kauhistuksen. Sitten elämme vaikeita aikoja.
1. vuosisadalla se temppeli hajoitettiin niin että siitä ei jäänyt kiveä kiven päälle ja alue kynnettiin pelloksi. Nykyinen itkumuuri ei ole osa sitä temppeliä vaan se on sen aikaisten Roomalaisten linnoituksen jäännöksiä eikä niitä ole revitty maan tasalle.
Temppeliin virtasi myös elävää vettä eli läheisestä Giihonin lähteestä virtaavaa vettä. Daavidin kaupunki sijaitsee alempana kuin temppelivuori joten ei se vesi ole voinut ylämäkeen virrata. Kolmannesta temppelistä ei kuitenkaan tule vielä sitä ikuista Jumalan temppeliä vaan sinne asettuu itse antikristus joka tuo sinne hävityksen kauhistuksen. Sitten elämme vaikeita aikoja.

Sivu luotiin ajassa: 0.308 sekuntia