- Vastaanotettu kiitos 309
Tämä foorumi on omistettu salatieteelle ja muulle epäilyttävälle hermeettiselle menolle.
Vs: rautakauden ley-linjat ja 33.3 mitat
7 vuotta 1 kuukausi sitten - 7 vuotta 1 kuukausi sitten #33808
: Antero
Vastaus käyttäjältä Antero aiheessa Vs: rautakauden ley-linjat ja 33.3 mitat
Arvakkaapa mistä päin "Kuortanetta" tämän linkin takana olevan kaksfooninkisen tuvan ja kartanon kuva on otettu?
www.google.fi/maps/@63.4630439,11.028748...A!2e0!7i13312!8i6656
Tässä on Laihialta... vai onko?
www.google.fi/maps/@63.4610093,11.392211...Q!2e0!7i13312!8i6656
www.google.fi/maps/@63.4630439,11.028748...A!2e0!7i13312!8i6656
Tässä on Laihialta... vai onko?
www.google.fi/maps/@63.4610093,11.392211...Q!2e0!7i13312!8i6656
Viimeksi muokattu: 7 vuotta 1 kuukausi sitten Antero. Syy: karttalinkki
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
7 vuotta 1 kuukausi sitten #33816
: Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Vs: rautakauden ley-linjat ja 33.3 mitat
Tässä tarttis taas innostua tälle aihepiirille. On jotenkin pitkän aikaa kiusannut se Aittomäen keskuspaikka (jonne en sit tänä vuonna päässyt) kun se on idealtaan niin identtinen ton Laitilan Hautvuoren kanssa. Epäilen että on olemassa muitakin keskuspisteitä jotka tarttis vaan löytää niin sais 33-hommelin alkuperäisen rungon näkyviin
7 vuotta 1 kuukausi sitten #33823
: HoundDog
Vastaus käyttäjältä HoundDog aiheessa Vs: rautakauden ley-linjat ja 33.3 mitat
yritä jukkis vähä skarpata.oot lihonu aika paljon 7vuoden aikana.etkä oo käyny metsäs montaakaan kertaa.ai aittomäki jäi käymättä? keskipisteet.fi
7 vuotta 1 kuukausi sitten #33825
Ei ne oo helppoja reissuja lähtee tonne satojen kilsojen päähän. koetin tossa vielä varustaa retkikunnan mut koetapa kolmen ihmisen aikataulut sovittaa niin että kaikille sopii?
Paino on pysytellyt paikallaan viimeiset seittemän vuotta. ei o lihonu yhtään, joskaan ei laihtunutkaan joka tietenkin vituttaa. paksukaiseksi oon kiistatta erikoinen hahmo siinä etten koskaan sairasta mitään, pahimmillaan pelkän nuhan, ja kuntotesti näyttää keskitason kuntoa omassa ikäsarjassa. eli voisin pelata jalkapalloakin jos saa olla puolustuksessa. se on aikas hyvin kun aattelee että kumminkin vetää topan norttia päivässä.
Yhtä kaikki, tossa Kylämällä on ultra-päivät la 12.11 ja olen sinne lupautunut heittään luennon tästä aiheesta.tulee kerrankin hyvä luento kun mulla on videotykki muttei valkokangasta. ilmeni että Kylämän pääkallopaikalla vastaavasti on valkokangas muttei tykkiä. Sinnehän on muuten vapaa pääsy jos ny joku viittii sinne saakka lähtee mut matka ei ny ihan ylivoimainen ole tampereen tai jyväskylän alueella - kenties vielä lahdestakin mut kauempaa en suosittele.
Paino on pysytellyt paikallaan viimeiset seittemän vuotta. ei o lihonu yhtään, joskaan ei laihtunutkaan joka tietenkin vituttaa. paksukaiseksi oon kiistatta erikoinen hahmo siinä etten koskaan sairasta mitään, pahimmillaan pelkän nuhan, ja kuntotesti näyttää keskitason kuntoa omassa ikäsarjassa. eli voisin pelata jalkapalloakin jos saa olla puolustuksessa. se on aikas hyvin kun aattelee että kumminkin vetää topan norttia päivässä.
Yhtä kaikki, tossa Kylämällä on ultra-päivät la 12.11 ja olen sinne lupautunut heittään luennon tästä aiheesta.tulee kerrankin hyvä luento kun mulla on videotykki muttei valkokangasta. ilmeni että Kylämän pääkallopaikalla vastaavasti on valkokangas muttei tykkiä. Sinnehän on muuten vapaa pääsy jos ny joku viittii sinne saakka lähtee mut matka ei ny ihan ylivoimainen ole tampereen tai jyväskylän alueella - kenties vielä lahdestakin mut kauempaa en suosittele.
7 vuotta 1 kuukausi sitten #33839
: julsei
777 x 12.92 x 777
Vastaus käyttäjältä julsei aiheessa Vs: rautakauden ley-linjat ja 33.3 mitat
Tulipa tos mieleen kun ollaan tämän aiheen sivulla numero 57, 57 tarkoittanee "builders" hepreaksi, sit muistin Jukkiksen 57.1 km vuorilinjat...vai muistanko oikein ? Kai nää jutut vielä nivoutuu yhteen kaikki 
571 tarkoittanee kreikaks "Order", kuten Order of Melkisedek.

571 tarkoittanee kreikaks "Order", kuten Order of Melkisedek.
777 x 12.92 x 777
7 vuotta 1 kuukausi sitten #33848
No en olis sinne pohjanmaalle päässy kumminkaan kun tänään olis olliu lähtöpäivä ja siellähän on jo täys talvi. Ei talvet oo näin aikasin alkanut kun viimeks mun lapsuudessa tai jotain. onpahan ny kunniallinen tekosyy ainakin.
hämmästyttävää kyllä, netistä ei löydä aittomäestä oikeastaan yhtikäs mitään. ei sinne ole juurikaan ollu näemmä tunkua ja mitä ny YLEn sivuilta löytyy se ns. pakollinen
yle.fi/uutiset/3-6087212
hämmästyttävää kyllä, netistä ei löydä aittomäestä oikeastaan yhtikäs mitään. ei sinne ole juurikaan ollu näemmä tunkua ja mitä ny YLEn sivuilta löytyy se ns. pakollinen
yle.fi/uutiset/3-6087212

Sivu luotiin ajassa: 0.336 sekuntia