- Vastaanotettu kiitos 493
Suomen Mysteerit -teos
Tämänkö haluat satunnaisten surffailijoiden löytävän, kun he etsivät tietoa hakusanalla ”suomen mysteerit”? Ja vasta pari viikkoa sitten kerroit henkseleitä paukutellen olevasi kirjamarkkinoinnin asiantuntija.
Tulihan se sieltä. Tunnustus negatiivisesta mielikuvamarkkinoinnista - aivan kuten epäilin. Oli jotenkin alusta asti selvää että halusit vaan pelkästään vittuilla vittuilemisen ilosta, mutta syytä en tiedä. ehkä tiedät itse?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Super-Electric
-
- Poissa
- Platinajäsen
-
- Vastaanotettu kiitos 153
"Älä usko mitä luet tai kuulet puhuttavan, ellet itse koe sitä oikeaksi (Buddha)"
Mikä ihmeen tunnustus? Minähän päinvastoin ehdotin, että olisit irrottanut tuon painoasukeskustelun omaksi triidikseen, jolloin mitään kyseisen sivurönsyn mahdollisesti tuomaa negatiivista mielikuvaa ei olisi voinut syntyä, kun se olisi ollut pois tästä kirjan pääkeskustelusta (vähäpätöisemmän hakusanan takana). Se olisi siis poistanut huolesi! Sen sijaan, että toimisit noin, käännät nyt tuonkin ehdotuksen mielessäsi jonkinlaiseksi vittuiluksi sinua kohtaan. Ei voi ymmärtää.Jukkis kirjoitti: Tulihan se sieltä. Tunnustus negatiivisesta mielikuvamarkkinoinnista - aivan kuten epäilin. Oli jotenkin alusta asti selvää että halusit vaan pelkästään vittuilla vittuilemisen ilosta, mutta syytä en tiedä. ehkä tiedät itse?
Paljon suurempi mielikuvaongelma, kuin ne pari kirjasi painoasua kohtaan esitettyä kriittistä lausetta, on nyt tuo käsittämätön vääntämisesi. Unohtuiko sinulta kokonaan, että me muut tässä triidissä kirjoittavat olemme asiakkaitasi, jotka maksamme sinulle rahaa?
Juttusi alkavat nyt olla niin epä-älyllisiä, tai ymmärrät asiat tahallaan niin väärin, että dialogin jatkaminen ei ole enää mahdollista.
- Vanha Korppi
- Poissa
- Tulokas
-
- Vastaanotettu kiitos 4
Tuo kinaaminen on kyllä turhaa narinaa. Kumpi ymmärtää lopettaa?
Narian kirjoitti: meidän kirjantekijöiden kesken on ollut tapana juuri näistä painoteknisistä asioista keskustella.
Mitä olet kirjaillut???
Itse topikkiin: En ole kirjaa vielä tilannut mutta varmaan tulee tilattua jossain vaiheessa kun olen rahoissani joskus.
Minä.Vanha Korppi kirjoitti: Kumpi ymmärtää lopettaa?
Tämä ei ole oikea paikka ko. aiheelle.jonlord kirjoitti: Mitä olet kirjaillut???