Tämä foorumi on omistettu salatieteelle ja muulle epäilyttävälle hermeettiselle menolle.

Suomen Mysteerit -teos

Lisää
11 vuotta 2 kuukautta sitten #14248 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Vs: Suomen Mysteerit -teos

Tämänkö haluat satunnaisten surffailijoiden löytävän, kun he etsivät tietoa hakusanalla ”suomen mysteerit”? Ja vasta pari viikkoa sitten kerroit henkseleitä paukutellen olevasi kirjamarkkinoinnin asiantuntija.

Tulihan se sieltä. Tunnustus negatiivisesta mielikuvamarkkinoinnista - aivan kuten epäilin. Oli jotenkin alusta asti selvää että halusit vaan pelkästään vittuilla vittuilemisen ilosta, mutta syytä en tiedä. ehkä tiedät itse?

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
11 vuotta 2 kuukautta sitten #14249 : Super-Electric
Vastaus käyttäjältä Super-Electric aiheessa Vs: Suomen Mysteerit -teos
Onneksi olkoon Jukkis uuden kirjan julkaisusta. Täällä höpistään jotain lillukan varsista kun pitäisi keskittyä oleelliseen. Eli mahtava saavutus, kun olet saanut koottua näitä mielenkiintoisia mysteereitä yksiin kansiin. Jään innolla odottamaan, koska tilaukseni kolahtaa postilaatikkooni. Kohotan maljan (Cava) ja vielä kerran onnittelut.

"Älä usko mitä luet tai kuulet puhuttavan, ellet itse koe sitä oikeaksi (Buddha)"

Lisää
11 vuotta 2 kuukautta sitten - 11 vuotta 2 kuukautta sitten #14250 : Narian
Vastaus käyttäjältä Narian aiheessa Vs: Suomen Mysteerit -teos

Jukkis kirjoitti: Tulihan se sieltä. Tunnustus negatiivisesta mielikuvamarkkinoinnista - aivan kuten epäilin. Oli jotenkin alusta asti selvää että halusit vaan pelkästään vittuilla vittuilemisen ilosta, mutta syytä en tiedä. ehkä tiedät itse?

Mikä ihmeen tunnustus? Minähän päinvastoin ehdotin, että olisit irrottanut tuon painoasukeskustelun omaksi triidikseen, jolloin mitään kyseisen sivurönsyn mahdollisesti tuomaa negatiivista mielikuvaa ei olisi voinut syntyä, kun se olisi ollut pois tästä kirjan pääkeskustelusta (vähäpätöisemmän hakusanan takana). Se olisi siis poistanut huolesi! Sen sijaan, että toimisit noin, käännät nyt tuonkin ehdotuksen mielessäsi jonkinlaiseksi vittuiluksi sinua kohtaan. Ei voi ymmärtää.

Paljon suurempi mielikuvaongelma, kuin ne pari kirjasi painoasua kohtaan esitettyä kriittistä lausetta, on nyt tuo käsittämätön vääntämisesi. Unohtuiko sinulta kokonaan, että me muut tässä triidissä kirjoittavat olemme asiakkaitasi, jotka maksamme sinulle rahaa?

Juttusi alkavat nyt olla niin epä-älyllisiä, tai ymmärrät asiat tahallaan niin väärin, että dialogin jatkaminen ei ole enää mahdollista.
Viimeksi muokattu: 11 vuotta 2 kuukautta sitten Narian.

Lisää
11 vuotta 2 kuukautta sitten #14251 : Vanha Korppi
Vastaus käyttäjältä Vanha Korppi aiheessa Vs: Suomen Mysteerit -teos
Ihan hyvä ja laadukkaan oloinen kirjahan tuo on kaikin puolin.
Tuo kinaaminen on kyllä turhaa narinaa. Kumpi ymmärtää lopettaa?

Lisää
11 vuotta 2 kuukautta sitten #14252 : jonlord
Vastaus käyttäjältä jonlord aiheessa Vs: Suomen Mysteerit -teos

Narian kirjoitti: meidän kirjantekijöiden kesken on ollut tapana juuri näistä painoteknisistä asioista keskustella.

Mitä olet kirjaillut???

Itse topikkiin: En ole kirjaa vielä tilannut mutta varmaan tulee tilattua jossain vaiheessa kun olen rahoissani joskus.

Lisää
11 vuotta 2 kuukautta sitten #14253 : Narian
Vastaus käyttäjältä Narian aiheessa Vs: Suomen Mysteerit -teos

Vanha Korppi kirjoitti: Kumpi ymmärtää lopettaa?

Minä.

jonlord kirjoitti: Mitä olet kirjaillut???

Tämä ei ole oikea paikka ko. aiheelle.

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.799 sekuntia