- Vastaanotettu kiitos 16
Tämä foorumi on omistettu salatieteelle ja muulle epäilyttävälle hermeettiselle menolle.
Titanic
7 vuotta 7 kuukautta sitten #30833
: koizilla
Nyt on kyllä IS/IL alustanu viime aikoina tota titanicin uppoamista päivittäin, miksi? Mistä tää kaikki kertoo? Ei nyt pitäs olla mikään 100v juhlakaan. Tapahtuukohan kohta jotain itämerellä? En ehkä suosittelisi hyppäämää kenenkää laivaan ihan justiinsa. Pelottavaa.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
7 vuotta 7 kuukautta sitten #30834
: juppe
Se johtuu tästä suunnattoman mielenkiintoisesta videosta, mikä julkaistiin uppoamisen vuosipäivän kunniaksi. Uutista pukkaa ympäri maailmaa.
7 vuotta 7 kuukautta sitten #30835
: koizilla
No niinpä tietysti.. mut miks noin kamala rummutus? Mä en osaa sanoa. Ollu tätä titaniccia nyt päivittäin uutisissa.
7 vuotta 7 kuukautta sitten - 7 vuotta 7 kuukautta sitten #30840
: Antero
Hieno animaatio tuosta Titanikin kohtalosta, tosin pitkä ja sen tarina pitkälti tiedetty, joten nopeutin katselua kymmeneen minuuttiin. Toinen mielenkiintoinen tarina on Estonian turma ja sen jälkipuinti, johon saksalaisten tutkimusten mukaan liittyisi vielä salaliitto, jossa israelin mossahdus ja jenkkien seeiiaa olisi yhteistuumin upottanut aluksen. Syynä olisi aseiden salakuljetus entisen Neuvostoliiton alueelta, jolloin kaikki oli kaupan sen romahdettua. Ase mitä maasta olisi viety, ei ollut mikä tahansa kuularuisku saati aattomi, vaan Teslan kehitelmiin perustuva "kuoleman säde", jota Neuvostoliiton kerrotaan kokeilleen mm. helikopterista käsin Afganistanin sodan aikoina. Nyt kun uutisoidaan Itämeren tapahtumista ja siellä jenkkien sotalaivan kohtaamisesta kahden venäläisen hävittäjäkoneen kanssa, samalla pinnalle on noussut tieto Venäläisten käyttämästä "etälamauttimesta", jolla jenkkien sotalaivan sähköt on pantu pimiäksi:
Jk. Tulipa mieleen vielä, kun naapurin vanha isäntä oli 20 - 30 luvulla ameriikoissa Johan Johansson nimisenä, olin hevosenpään kokoinen kun tämä kertoi keksijästä joka oli esitellyt vastaavaa asetta itse "Ikelle" ja näyttäny miten höökivaunut pysäytetään pelkillä radioaalloilla. Keksijä oli kuitenkin tuhonnut laitteensa, kun olivat alkuunsa naureskelleet tälle.
Jk. Tulipa mieleen vielä, kun naapurin vanha isäntä oli 20 - 30 luvulla ameriikoissa Johan Johansson nimisenä, olin hevosenpään kokoinen kun tämä kertoi keksijästä joka oli esitellyt vastaavaa asetta itse "Ikelle" ja näyttäny miten höökivaunut pysäytetään pelkillä radioaalloilla. Keksijä oli kuitenkin tuhonnut laitteensa, kun olivat alkuunsa naureskelleet tälle.
Viimeksi muokattu: 7 vuotta 7 kuukautta sitten Antero. Syy: lisäys

Sivu luotiin ajassa: 0.226 sekuntia