- Vastaanotettu kiitos 1
Tämä foorumi on omistettu salatieteelle ja muulle epäilyttävälle hermeettiselle menolle.
Lemminkäisen temppeli
8 kuukautta 1 viikko sitten - 8 kuukautta 6 päivää sitten #50393
: Tiera
Vastaus käyttäjältä Tiera aiheessa Lemminkäisen temppeli
Liitetiedostot:
Viimeksi muokattu: 8 kuukautta 6 päivää sitten Tiera.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
7 kuukautta 1 viikko sitten #50528
Olin väärässä. Mikko Mertanen ei ole Väinämöinen, eikä kuulu Bockin perheeseen.
Mutta asia ei ole tällä selvä. Asiaan liittyy paljon kaikenlaista hämärää.
Mikko sanoi ensimmäisenä internetissä että Bock is back, tietämättä että asia todellakin on niin.
Muistaakseni juuri tämän Bock is back jutun jälkeen aloin tutkimaan Bockin sukutaulua
ja sinne oli ilmestynyt private Ukon nimipäivänä 4.4.2019.
Nyt kun sain yhteyden Mikkoon (yhteys jotenkin aiemmin estettiin, niin että en saanut aiemmin yhteyttä, vaikka kuinka yritin)
niin selvisi että hän ei edes tiedä Bockin perheen saagasta paljon mitään, eikä Kalevalastakaan,
eikä edes arvosta Bockia, ja tietenkin kaiken lisäksi hän vihaa suomenruotsalaisia.
Ajattelin aiemmin, että kaikki se käytös, kiroilu ym, on vain teatteria, hämäystä.
Nyt kun olemme puhuneet 20 tuntia puhelimessa, niin olen vakuuttunut että se ei ollut teatteria.
Mutta jos se kuitenkin oli teatteria, niin sitten on selvää kuka on maapallon paras näyttelijä.
Niin kauan kuin Bockin sukutaulussa lukee se private, niin Väinämöisen nimeä ei melkoisella varmuudella paljasteta kenellekään.
Ehkä nimi paljastetaan vasta sitten kun Lemminkäisen temppeli on auki.
Tähän kuitenkin liittyy niin paljon hämäriä tapahtumia kahden vuoden ajalta,
että en ole 100% varma asiasta. Olen 99,9% varma, että Mikko Mertanen ei ole Väinämöinen, eikä Bockin perhettä.
Mutta asia ei ole tällä selvä. Asiaan liittyy paljon kaikenlaista hämärää.
Mikko sanoi ensimmäisenä internetissä että Bock is back, tietämättä että asia todellakin on niin.
Muistaakseni juuri tämän Bock is back jutun jälkeen aloin tutkimaan Bockin sukutaulua
ja sinne oli ilmestynyt private Ukon nimipäivänä 4.4.2019.
Nyt kun sain yhteyden Mikkoon (yhteys jotenkin aiemmin estettiin, niin että en saanut aiemmin yhteyttä, vaikka kuinka yritin)
niin selvisi että hän ei edes tiedä Bockin perheen saagasta paljon mitään, eikä Kalevalastakaan,
eikä edes arvosta Bockia, ja tietenkin kaiken lisäksi hän vihaa suomenruotsalaisia.
Ajattelin aiemmin, että kaikki se käytös, kiroilu ym, on vain teatteria, hämäystä.
Nyt kun olemme puhuneet 20 tuntia puhelimessa, niin olen vakuuttunut että se ei ollut teatteria.
Mutta jos se kuitenkin oli teatteria, niin sitten on selvää kuka on maapallon paras näyttelijä.
Niin kauan kuin Bockin sukutaulussa lukee se private, niin Väinämöisen nimeä ei melkoisella varmuudella paljasteta kenellekään.
Ehkä nimi paljastetaan vasta sitten kun Lemminkäisen temppeli on auki.
Tähän kuitenkin liittyy niin paljon hämäriä tapahtumia kahden vuoden ajalta,
että en ole 100% varma asiasta. Olen 99,9% varma, että Mikko Mertanen ei ole Väinämöinen, eikä Bockin perhettä.
7 kuukautta 1 viikko sitten - 7 kuukautta 1 viikko sitten #50547
Myönnättekö te olevanne koskaan väärässä?
Vai luuletteko olevanne aina oikeassa?
Koko netti on täynnä kaikenlaisia kaikkitietäviä.
Ja sitten vaan riidellään joka paikassa.
Meno olis aivan toisenlaista kasvotusten tosielämässä, paljon asiallisempaa.
Jos sitten olin väärässä?, mutta nyt näyttää siltä niin myönnän sen, koska mulla on munat.
Vai luuletteko olevanne aina oikeassa?
Koko netti on täynnä kaikenlaisia kaikkitietäviä.
Ja sitten vaan riidellään joka paikassa.
Meno olis aivan toisenlaista kasvotusten tosielämässä, paljon asiallisempaa.
Jos sitten olin väärässä?, mutta nyt näyttää siltä niin myönnän sen, koska mulla on munat.
Viimeksi muokattu: 7 kuukautta 1 viikko sitten Tiera.
7 kuukautta 3 päivää sitten - 6 kuukautta 4 viikkoa sitten #50572
LEVITTÄKÄÄ SANAA ETTÄ RUOTSALAINEN MARCUS LUNDQVIST ELI MARCUS MULKQVIST LAITTO KIRVEEN VETEEN ETTÄ MUSEOVIRASTO KESKEYTTÄIS KAIVAUKSET!!!
Gammal yxa hittades vid Ior Bocks grotta i Gumbostrand (hbl.fi)
Johan Rikbergistä en tiedä vielä onko hän vain tyhmä ja sokea vai samassa salaliitossa ruotsalaisten mulkkujen kanssa.
Marcus on Ruotsin eliitin kätyri.
Hän on mukamas niin mukava kaikille, kun tarjoaa pullaa ja kahvia päivittäin,
pystyttää tiipiin kalliolle, antaa autokyydin bussipysäkille tai jopa Helsinkiin asti,
ja on niin ahkera ja tehnyt suurimman työn temppelialueen siistimisessä 2020 - 2022.
Kuinka itse toimisit Ruotsin eliitin kätyrinä?
Olemalla hämärätyyppi taka-alalla?
Vai näkyvä tyyppi ottamassa suurinta vastuuta temppelin avaamisesta?
Marcus tuli heti katsomaan Ainon temppeliä, mutta ketään kavereitani en ole onnistunut saamaan sitä katsomaan.
Tarkoittaako jättimäinen lohikäärme-tatuointi Marcuksen selässä jotain? Jonkin salaseuran tunnus?
Minun olisi pitänyt kertoa Marcukselle kuinka Ainon temppelin avaaminen etenee, ja olenkin kertonut,
mutta hän ei voi kertoa mitä Lemminkäisen temppelillä tapahtuu, koska on kuulemma niin kiire.
Viikon odotin.
Sitten kysyin miksi on niin kiire, ja kerroin että museovirasto ei temppeliä avaa,
ja ilmoitin että mielestäni seinän taakse pitäisi katsoa mitä sieltä löytyy.
Epäilin myös onko joku laittanut kirveen veteen (tästäkö Marcus hermostui? koska on itse laittanut kirveen veteen.)
Vastaukseksi sain, että "että älä kerro mitä mun pitää tehdä, oon ollu sulle mukavampi kuin ansaitset"
ja kirjoitti lisäksi muutakin haista vittu paskaa, eikä vastannut mihinkään.
Tuohon on mulkun aina hyvä vedota, että on niin mukava kaikille.
Mutta mä en oo siltä mulkulta pyytäny yhtäkään pullaa.
Rahaa Marcuksella riittää, vaikka hän ei ole missään palkkatyössä.
Kesät hän on Sipoossa ja talvet Espanjassa tai Portugalissa.
Eräälle suomalaiselle hän oli sanonut, että on saanut rahaa Ranskassa sijaitsevan talon myymisestä.
Totuus taitaa kuitenkin olla, että Ruotsin eliitti maksaa Marcukselle.
Marcus kävi pikaisesti Ruotsissa hoitamassa "pankkiasioita" ennen kirveen löytymistä Lemminkäisen temppelistä.
Kirves on siis luultavasti peräisin Ruotsista.
Gammal yxa hittades vid Ior Bocks grotta i Gumbostrand (hbl.fi)
Johan Rikbergistä en tiedä vielä onko hän vain tyhmä ja sokea vai samassa salaliitossa ruotsalaisten mulkkujen kanssa.
Marcus on Ruotsin eliitin kätyri.
Hän on mukamas niin mukava kaikille, kun tarjoaa pullaa ja kahvia päivittäin,
pystyttää tiipiin kalliolle, antaa autokyydin bussipysäkille tai jopa Helsinkiin asti,
ja on niin ahkera ja tehnyt suurimman työn temppelialueen siistimisessä 2020 - 2022.
Kuinka itse toimisit Ruotsin eliitin kätyrinä?
Olemalla hämärätyyppi taka-alalla?
Vai näkyvä tyyppi ottamassa suurinta vastuuta temppelin avaamisesta?
Marcus tuli heti katsomaan Ainon temppeliä, mutta ketään kavereitani en ole onnistunut saamaan sitä katsomaan.
Tarkoittaako jättimäinen lohikäärme-tatuointi Marcuksen selässä jotain? Jonkin salaseuran tunnus?
Minun olisi pitänyt kertoa Marcukselle kuinka Ainon temppelin avaaminen etenee, ja olenkin kertonut,
mutta hän ei voi kertoa mitä Lemminkäisen temppelillä tapahtuu, koska on kuulemma niin kiire.
Viikon odotin.
Sitten kysyin miksi on niin kiire, ja kerroin että museovirasto ei temppeliä avaa,
ja ilmoitin että mielestäni seinän taakse pitäisi katsoa mitä sieltä löytyy.
Epäilin myös onko joku laittanut kirveen veteen (tästäkö Marcus hermostui? koska on itse laittanut kirveen veteen.)
Vastaukseksi sain, että "että älä kerro mitä mun pitää tehdä, oon ollu sulle mukavampi kuin ansaitset"
ja kirjoitti lisäksi muutakin haista vittu paskaa, eikä vastannut mihinkään.
Tuohon on mulkun aina hyvä vedota, että on niin mukava kaikille.
Mutta mä en oo siltä mulkulta pyytäny yhtäkään pullaa.
Rahaa Marcuksella riittää, vaikka hän ei ole missään palkkatyössä.
Kesät hän on Sipoossa ja talvet Espanjassa tai Portugalissa.
Eräälle suomalaiselle hän oli sanonut, että on saanut rahaa Ranskassa sijaitsevan talon myymisestä.
Totuus taitaa kuitenkin olla, että Ruotsin eliitti maksaa Marcukselle.
Marcus kävi pikaisesti Ruotsissa hoitamassa "pankkiasioita" ennen kirveen löytymistä Lemminkäisen temppelistä.
Kirves on siis luultavasti peräisin Ruotsista.
Viimeksi muokattu: 6 kuukautta 4 viikkoa sitten Tiera.
6 kuukautta 3 viikkoa sitten - 6 kuukautta 2 viikkoa sitten #50608
Temppeli on myynnissä.
Lemminkäisen temppeli, Sipoo - Huutokaupat.com
Sopii aika hyvin tarinaan kirveen löytyminen ja pankkiasioiden hoitaminen Ruotsissa.
Pitääkö veikata, että seuraava omistaja on Marcus Lundqvist & co.
Mielenkiinnolla odotan.
Tuskin tulee luksustaloja paikalle. Sitä ei tulla sallimaan. Ja jos muka tulis, niin rakennuttaja sais ympäri maapalloa ihmisten vihat niskaansa. Siinä sitten asuis elävien ja kuolleiden kiusattavana lyhyen ja helvetillisen loppuelämän.
Kyseessä on koko ihmiskunnan tärkein temppeli.
Lemminkäisen temppeli, Sipoo - Huutokaupat.com
Sopii aika hyvin tarinaan kirveen löytyminen ja pankkiasioiden hoitaminen Ruotsissa.
Pitääkö veikata, että seuraava omistaja on Marcus Lundqvist & co.
Mielenkiinnolla odotan.
Tuskin tulee luksustaloja paikalle. Sitä ei tulla sallimaan. Ja jos muka tulis, niin rakennuttaja sais ympäri maapalloa ihmisten vihat niskaansa. Siinä sitten asuis elävien ja kuolleiden kiusattavana lyhyen ja helvetillisen loppuelämän.
Kyseessä on koko ihmiskunnan tärkein temppeli.
Viimeksi muokattu: 6 kuukautta 2 viikkoa sitten Tiera.
6 kuukautta 1 viikko sitten - 6 kuukautta 1 viikko sitten #50709
Mitä helvettiä tuo Arhi taas sekoilee?
Suomen salattu historia | Facebook
Pitäiskö suojella, että ei voida avata?
Arhi on haukkunu museovirastoa jokusen tuhatta kertaa
ja tietää aivan hyvin, että museovirasto ei tule temppeliä avaamaan.
Oliko se joku kommentoija oikeassa, että se on jo suojeltu? Museovirastonko toimesta?
Menikö Ruotsista tuotu kirveen terä heittämällä läpi?
Tietääkö joku?
Se taitaa olla myös Arhin edunmukaista, että temppeliä ei avata,
koska on niin paljon haukkunut Ioria ja Bockia,
että Arhi menettää kasvonsa lopullisesti, jos temppeli avataan.
Toki Arhin täytyy voida jatkaa satuiluaan
ja unohtaa niinkin yksinkertainen asia, että kukaan ei tietäisi Lemminkäisen temppelistä mitään ilman Ior Bockia,
ja kukaan ei olisi koskaan kuullut nimeä Kyypelinvuori,
ja meillä olisi vain satu Kyöpelinvuoresta, jota kukaan ei osaisi yhdistää mihinkään paikkaan.
Suomen salattu historia | Facebook
Pitäiskö suojella, että ei voida avata?
Arhi on haukkunu museovirastoa jokusen tuhatta kertaa
ja tietää aivan hyvin, että museovirasto ei tule temppeliä avaamaan.
Oliko se joku kommentoija oikeassa, että se on jo suojeltu? Museovirastonko toimesta?
Menikö Ruotsista tuotu kirveen terä heittämällä läpi?
Tietääkö joku?
Se taitaa olla myös Arhin edunmukaista, että temppeliä ei avata,
koska on niin paljon haukkunut Ioria ja Bockia,
että Arhi menettää kasvonsa lopullisesti, jos temppeli avataan.
Toki Arhin täytyy voida jatkaa satuiluaan
ja unohtaa niinkin yksinkertainen asia, että kukaan ei tietäisi Lemminkäisen temppelistä mitään ilman Ior Bockia,
ja kukaan ei olisi koskaan kuullut nimeä Kyypelinvuori,
ja meillä olisi vain satu Kyöpelinvuoresta, jota kukaan ei osaisi yhdistää mihinkään paikkaan.
Viimeksi muokattu: 6 kuukautta 1 viikko sitten Tiera.

Sivu luotiin ajassa: 0.325 sekuntia