Tämä foorumi on omistettu salatieteelle ja muulle epäilyttävälle hermeettiselle menolle.

Debunkkausta

Lisää
12 vuotta 7 kuukautta sitten #8027 : Narian
Vastaus käyttäjältä Narian aiheessa Vs: Debunkkausta
Kyllä tuo on ihan selvää ektoplasmaa.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
12 vuotta 1 kuukausi sitten #10018 : Fennander
Vastaus käyttäjältä Fennander aiheessa Vs: Debunkkausta
Olen kasvanut n. 200 vuotta vanhassa talossa. Jotkut ihmiset näkevät enemmän kuin muut. Talossa on useita kertomuksia naisesta, ystävällinen, laulaa. Varsin vaikea epäillä 3-vuotiaan lapsen kertomus näkemisistään. Itse näen vain silmäkulmasta. Kun kääntää katseensa ei olekaan mitään. Teema-tv.ssä oli ohjelma near death eli kliinisesti kuolleitten havainnoista. Mielenkiintoinen. Olettko muuten huomanneet että "virallisen" tieteen varmat faktat muuttuvat perinpohjaisesti 30.n vuoden välin. Ja jatkuu...

Think before you stink

Lisää
12 vuotta 1 kuukausi sitten - 12 vuotta 1 kuukausi sitten #10019 : Narian
Vastaus käyttäjältä Narian aiheessa Vs: Debunkkausta
Itse asun noin 100 vuotta vanhassa talossa. Vuosia sitten, melko pian tänne muutettuani makuuhuoneen ovesta käveli (tai oikeastaan liukui) sisään valo-olento, mieshenkilön astraaliruumis. Observoin hahmoa kauhusta kankeana ehkä noin 5 sekunnin ajan, jonka jälkeen se poistui samaa tietä, kuin oli tullutkin.

Näin miehen piirteet siinä määrin selvästi, että hänen identiteettinsä oli sukulaisten avulla myöhemmin mahdollista yhdistää asunnon alkuperäiseen, vuosikymmeniä sitten kuolleeseen omistajaan.

Sittemmin olen oppinut ymmärtämään näitä asioita enemmän, ja tiedän, että tätä "porukkaa" liikkuu kaikkialla ympärillämme jatkuvasti. Havaintojen harvinaisuus johtuu havaintokykymme heikkoudesta, ei havaintomateriaalin vähyydestä.
Viimeksi muokattu: 12 vuotta 1 kuukausi sitten Narian.

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.229 sekuntia