- Vastaanotettu kiitos 10
Stonehengen paikka luonnon valitsema?
8 vuotta 8 kuukautta sitten #26313
: VesQ
Vastaus käyttäjältä VesQ aiheessa Stonehengen paikka luonnon valitsema?
Hieman off topiccia. Menen kesäkuussa Skotlantiin ja muutamia paikkoja on jo tullut katottua etukäteen. Jos joku tietää käymisen arvoisia paikkoja ni saa kertoa! Saarille en pääse mutta Ylämaat kierretään.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
8 vuotta 8 kuukautta sitten #26316
: kinke
Vastaus käyttäjältä kinke aiheessa Stonehengen paikka luonnon valitsema?
Riippuu siitä mitä haluat nähdä/kokea? Tuossa linkki kivikehiin joita sieltä löytyy
www.odysseyadventures.ca/articles/stone-...cle_stonecircles.htm
.
Itse olen skotlannissa käynyt noin 30 kertaa ja asuinkin siellä pari vuotta, osan aikaa Skyen- ja Harrisin saarilla. Jos haluat tietoja niin laita vaikka yksityisviesti, niin ei mene pahasti off topikiksi.
Itse olen skotlannissa käynyt noin 30 kertaa ja asuinkin siellä pari vuotta, osan aikaa Skyen- ja Harrisin saarilla. Jos haluat tietoja niin laita vaikka yksityisviesti, niin ei mene pahasti off topikiksi.
- Super-Electric
-
- Poissa
- Platinajäsen
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 153
8 vuotta 8 kuukautta sitten #26354
: Super-Electric
Terveiset täältä tänään. Maaginen paikka, jossa aistii druidien läsnäolon. Varsinkin ympyrän sisällä tuli epätodellinen hmm kevyt "leijuva" olo tai sitten vain kuvittelin niin. Ajomatka Lake Districtin läpi oli kuin vuoristorataa mutkaa ja mäkeä riitti, joten ehkä päässä vielä pyöri kun perille pääsin.
"Älä usko mitä luet tai kuulet puhuttavan, ellet itse koe sitä oikeaksi (Buddha)"
Vastaus käyttäjältä Super-Electric aiheessa Stonehengen paikka luonnon valitsema?
Terveiset täältä tänään. Maaginen paikka, jossa aistii druidien läsnäolon. Varsinkin ympyrän sisällä tuli epätodellinen hmm kevyt "leijuva" olo tai sitten vain kuvittelin niin. Ajomatka Lake Districtin läpi oli kuin vuoristorataa mutkaa ja mäkeä riitti, joten ehkä päässä vielä pyöri kun perille pääsin.
"Älä usko mitä luet tai kuulet puhuttavan, ellet itse koe sitä oikeaksi (Buddha)"
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Susibelle, kirjatoukka
- Super-Electric
-
- Poissa
- Platinajäsen
-
Less
Lisää
8 vuotta 8 kuukautta sitten #26355
Kivikehästä on kaikenlaista teoriaa ja arvausta. Itse huomasin kehän sisällä tuon kuvassa olevan ympyrän muotoisen painauman.
Siinä kun seisoi ja katseli kivien takana olevia vuoria niin kaikkia kiviä vastasi taustalla näkyvä vuori. Mitä isompi kivi, sitä korkeampi vuori oli sen takana avautuvassa maisemassa
Tämä teoria tuntui pätevän paitsi Blencathralta puuttui kivi.
Vastaus käyttäjältä Super-Electric aiheessa Stonehengen paikka luonnon valitsema?
Kivikehästä on kaikenlaista teoriaa ja arvausta. Itse huomasin kehän sisällä tuon kuvassa olevan ympyrän muotoisen painauman.
Siinä kun seisoi ja katseli kivien takana olevia vuoria niin kaikkia kiviä vastasi taustalla näkyvä vuori. Mitä isompi kivi, sitä korkeampi vuori oli sen takana avautuvassa maisemassa
Tämä teoria tuntui pätevän paitsi Blencathralta puuttui kivi.
- kirjatoukka
- Poissa
- Täysjäsen
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 18
8 vuotta 8 kuukautta sitten #26366
: kirjatoukka
Vastaus käyttäjältä kirjatoukka aiheessa Stonehengen paikka luonnon valitsema?
Hienoja kuvia! Onko tuon painauman ympärillä hyvin matala rinkilämuotoinen valli? Tietääkseni tämän ympyärn sisälle rakennettiin myöhemmin hautaröykkiöitä, jotka nykyisin ovat melkein kuluneet pois. Röykkiöiden paikka voisi olla merkityksellinen eli kuopassa seisomalla voisi ehkä todella saada jotain merkityksellisiä suuntauksia?
- Super-Electric
-
- Poissa
- Platinajäsen
-
Less
Lisää
8 vuotta 8 kuukautta sitten #26387
Kiitos.. Painaumassa ei ollut vallia ja se oli hyvin heikosti maassa erottuva, kuvassa se näkyy melkein paremmin kuin luonnossa. Käsittääkseni paikka on löydötön, mikä on sinällään omituista.
Paikan viehätys on maaston avoimuudessa.. maisemassa.
Paikan viehätys on maaston avoimuudessa.. maisemassa.

Sivu luotiin ajassa: 0.283 sekuntia