Konspiraatio-keskustelussa tutkitaan politiikkaa ja maailmanmenoa. Vilunkimeno joutuu koville.

Q Anon

Lisää
4 vuotta 11 kuukautta sitten #42446 : Kuutar
Vastaus käyttäjältä Kuutar aiheessa Q Anon
qanon.pub
(7.12. päivän viestit)

Tämän selvemmin sitä ei enää juurikaan voi ilmaista? Trump on Q+ niin kuin moni on jo hoksannutkin.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 10 kuukautta sitten #42800 : Lintunen
Vastaus käyttäjältä Lintunen aiheessa Q Anon
Tik tok tik tok.....

Eikö niiden massapidätysten olisi jo pitänyt alkaa, kun Q:n antama viimeinen takaraja meni umpeen jo ajat sitten?

Ei millään pahalla, mutta QAnonit ovat pilkan ja naurun kohteena somessa. Etenkin kun niitä 'massapidätyksiä' ei sitten tapahtunutkaan.

Tällaisille nauretaan kippurassa:

Lisää
4 vuotta 10 kuukautta sitten #42825 : Kuutar
Hei haloo. Mitä järkeä olisi etukäteen kertoa että tiettynä päivänä sinut pidätetään. Ei mitään.

Eli tietyssä määrin "disinformation is necessary" koska myös deep state seuraa q:ta eikä kaikkea voi suoraan paljastaa.

Levität täällä sen verran paljon valheita, että epäilen tuon kuvasi olevan väärennetty/ vääristelty. Mutta jos jotakuta kiinnostaa, ottakoot itse selvää. Minä en ole tuohon kelloon perehtynyt.

Lisää
4 vuotta 10 kuukautta sitten #42832 : Lintunen

Kuutar kirjoitti: Hei haloo. Mitä järkeä olisi etukäteen kertoa että tiettynä päivänä sinut pidätetään. Ei mitään.

Eli tietyssä määrin "disinformation is necessary" koska myös deep state seuraa q:ta eikä kaikkea voi suoraan paljastaa.

Levität täällä sen verran paljon valheita, että epäilen tuon kuvasi olevan väärennetty/ vääristelty. Mutta jos jotakuta kiinnostaa, ottakoot itse selvää. Minä en ole tuohon kelloon perehtynyt.

Sitä vaan, että Q on luvannut näitä massapidätyksiä huhtikuusta lähtien ja joka kerta se on 'no-show'. Jopa fanit ovat alkaneet epäilemään, kun toiset taas hokevat "Trust the Plan".

Kyllä se kuva on ihka oikea kuva ja Q-fanien rustaama. Niitä on useita ja niiden kommentteja on joskus hauska lukea ;)

Annatko linkkejä levittämiini 'valheisiin'? Pelkkä mutu-tuntuma ei riitä.

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #42885 : Kuutar
Luulen, että tiedät kyllä itsekin mikä on valetta.

Pidätyksistä on ollu puhetta ilmeisesti jo 90-luvulta saakka. Koskaan en ole itse nähnyt lupauksia siitä milloin ne tarkalleen tapahtuvat. Epäilen, että mitään kertarysäystä ei tule, vaan porukkaa pidätetään vähitellen.

David Wilcock sanoo, että oikeudenkäyntejä on ollut salaisesti tammikuusta saakka. Saa nähdä onko todella näin. Bush ja McCain ilmeisesti olivat sellaisia jotka "eivät lähteneet omilla ehdoillaan". Eli ovat joko vangittuina jossain tai saaneet kuolemantuomion.

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #42892 : Lintunen

Kuutar kirjoitti: Luulen, että tiedät kyllä itsekin mikä on valetta.

Pidätyksistä on ollu puhetta ilmeisesti jo 90-luvulta saakka. Koskaan en ole itse nähnyt lupauksia siitä milloin ne tarkalleen tapahtuvat. Epäilen, että mitään kertarysäystä ei tule, vaan porukkaa pidätetään vähitellen.

David Wilcock sanoo, että oikeudenkäyntejä on ollut salaisesti tammikuusta saakka. Saa nähdä onko todella näin. Bush ja McCain ilmeisesti olivat sellaisia jotka "eivät lähteneet omilla ehdoillaan". Eli ovat joko vangittuina jossain tai saaneet kuolemantuomion.

Haluan, että todistat valheeni.

Ai nyt pidätyksistä pidetään matalaa profiilia.... Tammikuussa piti pidättää 60.000 mutta mitään ei sitten tapahtunutkaan.

Kai ymmärrät, että Q tarkoitti sitä, että kaikki toimittajat pidätetään?

Kun Q kysyy teiltä: Are you ready for the PAIN? Hän tarkoittaa juuri teitä. Te ette olisi massapidätysten todistajia koska juuri teidät pidätettäisiin. Diktatuuri ei siedä hyödyllisiä idiootteja, jotka tajuavat eläneensä valheessa. Niistä on päästävä eroon.

Kyseenalaistaminen ei tarkoita sitä, että lukee vain yksipuolisia uutisia ja salaliittoteorioita. Se tarkoittaa sitä, että luetaan kaikkia uutisia ja katsotaan mikä on todistettavissa ja mikä ei.

Mutta jos ihminen ei kaipaa todisteita sille ei voi mitään. Carry on :)

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.313 sekuntia