- Vastaanotettu kiitos 171
Brex(s)hitti
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
No ei todellakaan ole millään puolella pudonnut. Mistä tuollaistakoizilla kirjoitti:
Punnan arvo on pudonnut lähes puolella
Onks sul tähä heittää jotai graphia, ku mä en oikei löydä?
tietoa löytyy Koizilla? Kyllä valuuttasivustojen mukaan yksi punta on euroon
verrattuna noin 0.8 euroa. Katso vaikka sivustosta xe.com
www.xe.com/currencyconverter/convert/?Amount=1&From=EUR&To=GBP
Tietäjä ja teknoshamaani
www.satanismi.fi
Mistä tuollaista
tietoa löytyy Koizilla?
Antero tuon sano, mä vaa sit kysyin häneltä että mistä tuo on peräisin. Meinaa olin näkevinäni jossai IL/IS tuollaisen otsikon.

Tässä on viimeisen seitsemänpäivän muutokset:
Viimeisen 6 kk aikana punta on muutenkin seilannut viimeisen puolenvuoden aikana melkoisen reippaasti:
Viimeisen viiden vuoden aikana punta on jatkuvasti muuttunut suuntaan jos toiseen euroon nähden. Tai voisi sanoa että se on ollut vakaa ja euro on seilannut... heinäkuussa 2011 Punta ja euro ovat olleet lähes samassa tasossa.
Ennen kun markka oli vielä käytössä, punnan ja markan suhde seurasi aika tarkalleen toisiaan, suhteessa 1 punta oli 10 markkaa.
Mutta kunnon ukkonen selvittää ja puhdistaa kunnolla ilmaa ja joillekkin kunnon rykääsy tekee eetvarttia. Paska tulee rikkaankin puosta ja kukaan ei ole tänne vielä jäänyt rahojaan laskemaan:
Britannian 15 rikkainta ihmistä menetti kerralla omaisuutensa arvosta neljä miljardia puntaa. Ison-Britannian 15 rikkainta menetti brexit-äänestyksen myötä välittömästi omaisuutensa arvosta noin neljä miljardia puntaa eli viisi miljardia euroa, kertoo Bloomberg.
Lähde: Kauppalehti
No eihän noihin medioihin ole ollenkaan uskomista kun niillä vaan halutaan kalastella lukijoita. Kärjistämällä ja asioita liioittelemallakoizilla kirjoitti:
Mistä tuollaista
tietoa löytyy Koizilla?
Antero tuon sano, mä vaa sit kysyin häneltä että mistä tuo on peräisin. Meinaa olin näkevinäni jossai IL/IS tuollaisen otsikon.
varsinkin saadaan levikkiä paremmaksi.
Kieltämättä -0,26% muutos on iso mutta ei kuitenkaan puolta euron kurssista. Treidaajan facepalm kertoo kaiken.
www.mirror.co.uk/news/uk-news/who-voted-brexit-how-eu-8277077
Tietäjä ja teknoshamaani
www.satanismi.fi
3M+ ‘Remain’ Petition Uses ‘Script’ To ‘Fake’ Signatures: 25,000 From North Korea, 2,800 From Uninhabitable Antarctic
www.breitbart.com/london/2016/06/26/ques...foreign-signatories/