- Vastaanotettu kiitos 6
Uusi ja laadukkaampi koronaketju
11 kuukautta 2 viikkoa sitten - 11 kuukautta 2 viikkoa sitten #49783
: Heinonen
Vastaus käyttäjältä Heinonen aiheessa Uusi ja laadukkaampi koronaketju
www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uutuuskirja-...ta/8380708#gs.vbv6gt
Nyt on sitten valtamedia herännyt. Nyt myönnetään julkisesti, että joka päivä toistetut koronaluvut olivat pelon lietsontaa, eivätkä luvut pitäneet paikkaansa. Mutta juuri niiden lukujen perusteella tehtiin sulkutoimenpiteet, jotka aiheuttivat korvaamatonta vahinkoa. Nyt sitten myönnetään, että pieleen meni. Tämän pitäisi olla valtava skandaali, mutta kansalaisille tämä on vissiin ok?
summasummarum: me kulkutautimyönteiset ja rokotevastaiset pandemiankieltäjät olemme olleet oikeassa koko ajan. Herra tietää, missä kaikessa muussa me olemme olleet oikeassa.
Nyt on sitten valtamedia herännyt. Nyt myönnetään julkisesti, että joka päivä toistetut koronaluvut olivat pelon lietsontaa, eivätkä luvut pitäneet paikkaansa. Mutta juuri niiden lukujen perusteella tehtiin sulkutoimenpiteet, jotka aiheuttivat korvaamatonta vahinkoa. Nyt sitten myönnetään, että pieleen meni. Tämän pitäisi olla valtava skandaali, mutta kansalaisille tämä on vissiin ok?
summasummarum: me kulkutautimyönteiset ja rokotevastaiset pandemiankieltäjät olemme olleet oikeassa koko ajan. Herra tietää, missä kaikessa muussa me olemme olleet oikeassa.
Viimeksi muokattu: 11 kuukautta 2 viikkoa sitten Heinonen.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
10 kuukautta 3 viikkoa sitten #49840
Korona on siis ohi eikä asiasta kukaan enää puhu. Mutta onko tämä tällä selvä?
Ei ole.
Minä ja monet muut olemme saaneet kohtuuttomasti kuraa niskaamme viimeisen kahden vuoden aikana vain siksi, että pyysimme totuudessa ja yritimme puhua järkeä. Meitä haukuttiin, leimattiin ja syrjittiin. Kun on selvinnyt, että olimme oikeassa, niin nytkö minä antaisin asian olla? En tietenkään.
On tietysti ymmärrettävää, että massapsykoosissa mukana olleet eivät vaadi selitystä viranomaisilta. On myös ilmiselvää, että monet eivät uskalla katsoa totuutta silmiin, koska eivät kestä häpeää. He joutuisivat tunnustamaan, että koronan nojalla tehty yhteiskunnan alasajo mittaamattomine vahinkoineen on heidän kontollaan.
www.talouselama.fi/uutiset/pieni-maara-v...35-9de6-455ebf47e359
Virkamiehistä Salminen on ainoa, joka edes osittain myöntää, että virheitä on tehty. Se vaan ei vielä riitä alkuunkaan..
Ei ole.
Minä ja monet muut olemme saaneet kohtuuttomasti kuraa niskaamme viimeisen kahden vuoden aikana vain siksi, että pyysimme totuudessa ja yritimme puhua järkeä. Meitä haukuttiin, leimattiin ja syrjittiin. Kun on selvinnyt, että olimme oikeassa, niin nytkö minä antaisin asian olla? En tietenkään.
On tietysti ymmärrettävää, että massapsykoosissa mukana olleet eivät vaadi selitystä viranomaisilta. On myös ilmiselvää, että monet eivät uskalla katsoa totuutta silmiin, koska eivät kestä häpeää. He joutuisivat tunnustamaan, että koronan nojalla tehty yhteiskunnan alasajo mittaamattomine vahinkoineen on heidän kontollaan.
www.talouselama.fi/uutiset/pieni-maara-v...35-9de6-455ebf47e359
Virkamiehistä Salminen on ainoa, joka edes osittain myöntää, että virheitä on tehty. Se vaan ei vielä riitä alkuunkaan..
10 kuukautta 3 viikkoa sitten - 10 kuukautta 3 viikkoa sitten #49841
: KimmoK
*** MH17 tutkimusta harrastava ammattimainen tekninen asiantuntija. ***
Jos mielestäsi kirjoitan asiaa MH17 tapauksesta, sano se tai anna kiitos:
www.sinikivi.com/foorumi/konspiraatio/18...hjus?start=495#40866
Vastaus käyttäjältä KimmoK aiheessa Uusi ja laadukkaampi koronaketju
LOL!
Salminen on pääsyyllinen siihen että Suomessa ei ole paremmin onnistuttu taudin kanssa (vaikka suht parhaasta päästä onkin selviydytty).
Täysin haitake suomalaisille koko ukko.
"eivätkä luvut pitäneet paikkaansa. "
Viittaamassasi jutussa ei tuollaisia tietoja ollut. Keksitkö taas omasta päästä vai onko kyseessä putinistien normaali disinfokanava?
Salminen on pääsyyllinen siihen että Suomessa ei ole paremmin onnistuttu taudin kanssa (vaikka suht parhaasta päästä onkin selviydytty).
Täysin haitake suomalaisille koko ukko.
"eivätkä luvut pitäneet paikkaansa. "
Viittaamassasi jutussa ei tuollaisia tietoja ollut. Keksitkö taas omasta päästä vai onko kyseessä putinistien normaali disinfokanava?
*** MH17 tutkimusta harrastava ammattimainen tekninen asiantuntija. ***
Jos mielestäsi kirjoitan asiaa MH17 tapauksesta, sano se tai anna kiitos:
www.sinikivi.com/foorumi/konspiraatio/18...hjus?start=495#40866
Viimeksi muokattu: 10 kuukautta 3 viikkoa sitten KimmoK.
10 kuukautta 3 viikkoa sitten - 10 kuukautta 3 viikkoa sitten #49842
Linkkaamassani jutussa on myös emeritusprofessori Heikki Peltolan haastattelu, jossa hän selittää vastaansanomattomasti miksi joka päivä esitetyt luvut tartunnoista, sairaalakuormituksesta ja kuolemista olivat vääriä.
Minua on turha tulla leimaamaan putinistiksi. Sellainen en ole eikä minua kiinnosta Kimmon jatkuva itkeminen.
Minua on turha tulla leimaamaan putinistiksi. Sellainen en ole eikä minua kiinnosta Kimmon jatkuva itkeminen.
Viimeksi muokattu: 10 kuukautta 3 viikkoa sitten Heinonen.
10 kuukautta 3 viikkoa sitten #49843
: juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa Uusi ja laadukkaampi koronaketju
Oudostihan tätä on nyt hoidettu kun BA.1 oli aika harmiton ja se antanu hyvän suojan muita omikroneja vastaan, mutta rajotuksia purettiin vasta kun BA.2 alko olla vahvoilla ja se niittää nyt porukkaa. Viime kuulle on laskettu jo yli 700 kuolemaa.
Mä sain BA.1:n maskin läpi kaupassa käydessä ja BA.2 on vielä tarttuvampi, niin että sairaanhoitajien palkat ei oo kauan iso ongelma kun ne lähtee karkuun muutenkin. Kummiskin tää on aika normaali tsuhnalainen tapa hoitaa asioita kun mitään ei millonkaan voi tehä järjen kanssa, niin että mä otan loput omikronit loman kannalta.
Mä sain BA.1:n maskin läpi kaupassa käydessä ja BA.2 on vielä tarttuvampi, niin että sairaanhoitajien palkat ei oo kauan iso ongelma kun ne lähtee karkuun muutenkin. Kummiskin tää on aika normaali tsuhnalainen tapa hoitaa asioita kun mitään ei millonkaan voi tehä järjen kanssa, niin että mä otan loput omikronit loman kannalta.
10 kuukautta 3 viikkoa sitten - 10 kuukautta 3 viikkoa sitten #49845
: juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa Uusi ja laadukkaampi koronaketju
Kuolleiden määrän kasvu Suomessa suurinta yli 35 vuoteen – Vastaavia lukuja viimeksi 1940-luvulla
www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/73a05e26-0...62?ref=ampparit:39e8
www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/73a05e26-0...62?ref=ampparit:39e8
Viimeksi muokattu: 10 kuukautta 3 viikkoa sitten juppe.

Sivu luotiin ajassa: 0.263 sekuntia