- Vastaanotettu kiitos 4
venäjän-ukrainan sota
10 kuukautta 1 viikko sitten - 10 kuukautta 1 viikko sitten #50663
: KimmoK
*** MH17 tutkimusta harrastava ammattimainen tekninen asiantuntija. ***
Jos mielestäsi kirjoitan asiaa MH17 tapauksesta, sano se tai anna kiitos:
www.sinikivi.com/foorumi/konspiraatio/18...hjus?start=495#40866
Vastaus käyttäjältä KimmoK aiheessa venäjän-ukrainan sota
Etelässä Venäjä joutuu panostamaan loput voimavaransa huoltoyhteyksien säilyttämiseen.
Kertsin salmen silta ei kestä raskasta rekkarahtia vielä pitkään aikaan ja myös rautatie on vajaakäytöllä.
Samalla joutuvat torjumaan Ukrainan hyökkäilyä lännestä.
En usko että Ukrainalla on voimia puskea eteenpäin vähään aikaan, mutta tahtoa heillä on.
Ukraina on hyödyntänyt Hersonin valtausta iskemällä HIMARS:lla Venäjän helikopteritukikohtaan ja drone tukikohtaan Hersonin ja Krimin välissä.
Lisäksi lähellä Dniprojokea väitettiin olleen 500hengen koulutuskeskus / kokoontumispiste jonne Ukraina iski. 56väitetään joutuneen sairaalaan ja 16 kuollut.
Kertsin salmen silta ei kestä raskasta rekkarahtia vielä pitkään aikaan ja myös rautatie on vajaakäytöllä.
Samalla joutuvat torjumaan Ukrainan hyökkäilyä lännestä.
En usko että Ukrainalla on voimia puskea eteenpäin vähään aikaan, mutta tahtoa heillä on.
Ukraina on hyödyntänyt Hersonin valtausta iskemällä HIMARS:lla Venäjän helikopteritukikohtaan ja drone tukikohtaan Hersonin ja Krimin välissä.
Lisäksi lähellä Dniprojokea väitettiin olleen 500hengen koulutuskeskus / kokoontumispiste jonne Ukraina iski. 56väitetään joutuneen sairaalaan ja 16 kuollut.
Liitetiedostot:
Viimeksi muokattu: 10 kuukautta 1 viikko sitten KimmoK.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
10 kuukautta 1 viikko sitten #50664
: Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa venäjän-ukrainan sota
Kovin käy media taas villinä ja pohditaan jo hyökkäystä Krimille asti. Tapaa vaan unohtua että venäläiset itte vetäyty talviasemiin joen toiselle puolen. Ymmärtäen että dneprin ylitys saa normandiankin näyttään läpihuutojutulta. On tossa tutut esitelleet filminpätkiä jossa ukrainalaiset vie Khersonista kollabortaattoreita eli yhteistoimintamiehiä ns. kadotettaviksi mutten minä viitti sellaista paheksua saati levitellä. Kuuluu peliin puolin ja toisin
10 kuukautta 1 viikko sitten - 10 kuukautta 1 viikko sitten #50665
: KimmoK
Vastaus käyttäjältä KimmoK aiheessa venäjän-ukrainan sota
Sääennusteissa on Venäjän televisiosta poistuneet Herson, Melitopov ja Luhansk.
Muutos tapahtui 9.11.
(Kuva ehkä myöhemmin, foorumi vaatii kuvan pienentämistä)
Jukkis, Venäjä vei kollaboraattorit mennessään. Jos jokunen jäi niin vankilaan joutunee.
Ei pidä sekoittaa siviileiksi pukeutuneisiin Venäjän sotilaisiin, joita on satoja.
(Kuvankaappauksia voi ottaa talteen ja lähettää esim bellingcat:lle, jos epäilee että heille on käymässä Venäläisittäin. bc kerää tietokantaa sotarikoksista.)
Venäläisten taakseenjättämiä sotilaspukuja löytyy läjäpäin ympäri Hersonia.
Oheiset kypäränsä jättäneet tosin lähtivät uiden Dniprojoen yli.
Muutos tapahtui 9.11.
(Kuva ehkä myöhemmin, foorumi vaatii kuvan pienentämistä)
Jukkis, Venäjä vei kollaboraattorit mennessään. Jos jokunen jäi niin vankilaan joutunee.
Ei pidä sekoittaa siviileiksi pukeutuneisiin Venäjän sotilaisiin, joita on satoja.
(Kuvankaappauksia voi ottaa talteen ja lähettää esim bellingcat:lle, jos epäilee että heille on käymässä Venäläisittäin. bc kerää tietokantaa sotarikoksista.)
Venäläisten taakseenjättämiä sotilaspukuja löytyy läjäpäin ympäri Hersonia.
Oheiset kypäränsä jättäneet tosin lähtivät uiden Dniprojoen yli.
Liitetiedostot:
Viimeksi muokattu: 10 kuukautta 1 viikko sitten KimmoK.
10 kuukautta 1 viikko sitten - 10 kuukautta 1 viikko sitten #50666
: Juhnu
Vastaus käyttäjältä Juhnu aiheessa venäjän-ukrainan sota
...
Viimeksi muokattu: 10 kuukautta 1 viikko sitten Juhnu. Syy: Triplalähetyksen poisto
10 kuukautta 1 viikko sitten - 10 kuukautta 1 viikko sitten #50667
...
Viimeksi muokattu: 10 kuukautta 1 viikko sitten Juhnu. Syy: Tuplalähetyksen poisto
10 kuukautta 1 viikko sitten - 10 kuukautta 1 viikko sitten #50668
Olet Kimmo sairas ihminen. Laitoshoitoon kuuluisit, mutta nykyään säästetään niin olet kyllä hyvä esimerkki tapaus, mitä siitä seuraa.
Tossa "profiilitekstisi" alla olevassa linkissä buk-ketjuun lukee: että olet itse kirjoittanut poistaneesi minun kirjoitusta. Eli todistat itse itseäsi vastaan.
Laitan sen tähän ennenkuin muutat muokkauksen syyn. Eli kertauksena: olet jäänyt kuvamanipulaation teosta kiinni aiemminkin. Aiheetonta syyttelyä, jos tekstejäsi ei jaksa lukea. Pyydät muita kommentoimaan ja poistat tekstit, jos se ei ole agendasi mukainen.
Olet muuten käynyt jotain vuoden päästä muokkaamassa eli poistamassa minun esittämät todisteet asioihin. No en kyllä itse näitä tekstejä jaksa alkaa uudestaan muokkailemaan vuoden jälkeen, joten on sulla Kimmo pahasti päässä vikaa. Oot varmaan muokannut koko ketjun omat kirjoituskohtasi uusiksi, kun sulla tota aikaa ja sairautta tuntuu piisaavan.
Katsokaapa liitetiedoston kuvasta kirjoitus ja muokkausajankohdat!
Haluatteko nähdä miten wagner group teloittaa venäläisiä?
(Ukrainan palauttamia sotavankeja)
En minäkään olisi halunnut.
Säästän teidät siltä.
Mutta kerron että teidän kaverinne käyttää 5kg lekaa.
Olet Kimmo sairas ihminen. Laitoshoitoon kuuluisit, mutta nykyään säästetään niin olet kyllä hyvä esimerkki tapaus, mitä siitä seuraa.
Tossa "profiilitekstisi" alla olevassa linkissä buk-ketjuun lukee: että olet itse kirjoittanut poistaneesi minun kirjoitusta. Eli todistat itse itseäsi vastaan.
Laitan sen tähän ennenkuin muutat muokkauksen syyn. Eli kertauksena: olet jäänyt kuvamanipulaation teosta kiinni aiemminkin. Aiheetonta syyttelyä, jos tekstejäsi ei jaksa lukea. Pyydät muita kommentoimaan ja poistat tekstit, jos se ei ole agendasi mukainen.
Olet muuten käynyt jotain vuoden päästä muokkaamassa eli poistamassa minun esittämät todisteet asioihin. No en kyllä itse näitä tekstejä jaksa alkaa uudestaan muokkailemaan vuoden jälkeen, joten on sulla Kimmo pahasti päässä vikaa. Oot varmaan muokannut koko ketjun omat kirjoituskohtasi uusiksi, kun sulla tota aikaa ja sairautta tuntuu piisaavan.
Katsokaapa liitetiedoston kuvasta kirjoitus ja muokkausajankohdat!
Viimeksi muokattu: 10 kuukautta 1 viikko sitten Juhnu. Syy: Vuosiluku havainto Kimmon buk_ketju muokkaukseen

Sivu luotiin ajassa: 0.320 sekuntia