- Vastaanotettu kiitos 4
venäjän-ukrainan sota
10 kuukautta 2 viikkoa sitten - 10 kuukautta 2 viikkoa sitten #50675
: KimmoK
*** MH17 tutkimusta harrastava ammattimainen tekninen asiantuntija. ***
Jos mielestäsi kirjoitan asiaa MH17 tapauksesta, sano se tai anna kiitos:
www.sinikivi.com/foorumi/konspiraatio/18...hjus?start=495#40866
Vastaus käyttäjältä KimmoK aiheessa venäjän-ukrainan sota
>Eli Kimmolla kesti vuoden verran kuittailla mulle takasi.
Höps.
Korjasin vain ettei tule väärää käsitystä, ettei joku luule että olen sun homokaveri.
Ja laitoin asian muistiin.
Kävin nyt editoimassa, jotta näen katoaako edellinen muistiinpano.
> missä polleana muutat mun nimimerkin erisanaksi vuoden jälkeen keskustelusta.
Sellaista en ole tehnyt.
Sinä et vain koskaan ole tajunnut mitään mistään.
Yrität sitten tarttua epätoivoisesti kaikenlaisiin lillukanvarsiin ja mogaat entistäkin pahemmin.
Höps.
Korjasin vain ettei tule väärää käsitystä, ettei joku luule että olen sun homokaveri.
Ja laitoin asian muistiin.
Kävin nyt editoimassa, jotta näen katoaako edellinen muistiinpano.
> missä polleana muutat mun nimimerkin erisanaksi vuoden jälkeen keskustelusta.
Sellaista en ole tehnyt.
Sinä et vain koskaan ole tajunnut mitään mistään.
Yrität sitten tarttua epätoivoisesti kaikenlaisiin lillukanvarsiin ja mogaat entistäkin pahemmin.
Viimeksi muokattu: 10 kuukautta 2 viikkoa sitten KimmoK.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
10 kuukautta 2 viikkoa sitten - 10 kuukautta 2 viikkoa sitten #50676
Liitetiedostot:
Viimeksi muokattu: 10 kuukautta 2 viikkoa sitten KimmoK. Syy: Nämä kommentit ei näy android puhelimella lainkaan eikä sivu mahdu näytölle.
10 kuukautta 2 viikkoa sitten - 10 kuukautta 2 viikkoa sitten #50677
: Juhnu
Ok. No nyt kun olet asian korjannut, niin voitko paljastaa kenen homokaveri sitten olet, jos et mun?
Vaikka en ymmärrä miksi sekoitat tämän normaalin seksuaalisen suuntautumisen jatkuvasti joka ketjuun?
Taidat olla sitten vielä kaapissa, rohkeasti ulos vaan. Eihän siinä ole mitään kettuilun aihetta edes nykyään.
Voin kyllä perustaa ihan oman ketjun, missä perehdytään paremmin sun persoonallisuuteen, niin voit jatkaa tota homostelu teemaa sitten siellä.
Käykö tämä vai meinaatko jatkaa täällä samaan malliin? Toi narsismi on silti se sun oikea ongelmasi.
Vastaus käyttäjältä Juhnu aiheessa venäjän-ukrainan sota
Höps.
Ok. No nyt kun olet asian korjannut, niin voitko paljastaa kenen homokaveri sitten olet, jos et mun?
Vaikka en ymmärrä miksi sekoitat tämän normaalin seksuaalisen suuntautumisen jatkuvasti joka ketjuun?
Taidat olla sitten vielä kaapissa, rohkeasti ulos vaan. Eihän siinä ole mitään kettuilun aihetta edes nykyään.
Voin kyllä perustaa ihan oman ketjun, missä perehdytään paremmin sun persoonallisuuteen, niin voit jatkaa tota homostelu teemaa sitten siellä.
Käykö tämä vai meinaatko jatkaa täällä samaan malliin? Toi narsismi on silti se sun oikea ongelmasi.
Viimeksi muokattu: 10 kuukautta 2 viikkoa sitten Juhnu.
10 kuukautta 2 viikkoa sitten - 10 kuukautta 2 viikkoa sitten #50678
"No nyt kun olet asian korjannut"
Ei. Minä korjasin sen silloin vuosia sitten.
Sinä et tosiaan ymmärrä mistään mitään. Lukemastasi kaikkein vähiten.
****"
Venäjä ampui 100 risteilyohjusta ukrainan siviilikohteisiin ja kaksi ohjusta puolaan.
Puolassa on tiettävästi kuollut kaksi ihmistä.
Artikla5 pitää astua voimaan. Muutoin ei NATOlla ole mitään merkitystä.
Huomenna aamulla alettava vastatoimet, ellei jo yöllä.
****"
Venäjä ampui 100 risteilyohjusta ukrainan siviilikohteisiin ja kaksi ohjusta puolaan.
Puolassa on tiettävästi kuollut kaksi ihmistä.
Artikla5 pitää astua voimaan. Muutoin ei NATOlla ole mitään merkitystä.
Huomenna aamulla alettava vastatoimet, ellei jo yöllä.
Liitetiedostot:
10 kuukautta 2 viikkoa sitten - 10 kuukautta 2 viikkoa sitten #50679
: Juhnu
Sulle se luetun ymmärtäminen vaikeaa on. Lisäksi epäilit muiden luulevan, että olen sun homokaveri, niinkuin selvällä suomen kielellä yllä kirjoitat. No muut olivat silloin sitten vuoden siinä luulossa sun mielestä, että me oltiin pariskunta
Vastaus käyttäjältä Juhnu aiheessa venäjän-ukrainan sota
Höps.
"No nyt kun olet asian korjannut"
Sulle se luetun ymmärtäminen vaikeaa on. Lisäksi epäilit muiden luulevan, että olen sun homokaveri, niinkuin selvällä suomen kielellä yllä kirjoitat. No muut olivat silloin sitten vuoden siinä luulossa sun mielestä, että me oltiin pariskunta
Viimeksi muokattu: 10 kuukautta 2 viikkoa sitten Juhnu.
10 kuukautta 2 viikkoa sitten - 10 kuukautta 2 viikkoa sitten #50680
Parempi kai se olisi peppukipunsa julkisuuteen tuoneet jättää huomioimatta. Olkoon.
Puolaan osuneet ohjukset osuivat Ukrsina-Puola väliselle sähkölinjalle. Liekö kohteena voimala rajan takana vai tahallinen voimalinjaisku, ei vahvistuksia. Puola ottaa venäjän lähettilään puhutteluun.
(Taistelukärjen räjähdemäärä täytynyt olla vähintään n. 400kg, räjähdys ei ole tapahtunut herätekytkimellä, kyseessä siis on maaosumaan tarkoitettu ohjus, fragmenttivaurioita ei nähdäkseni juuri ole (kuvamateriaali tosin vielä epätarkkaa), sanoisin kyseessä olleen vanha risteilyohjus/ohjukset)
Belgorodissakin kuollut pari siviiliä venäläisten ampumien irakilaisdronejen harhauduttua omaan kaupunkiin.
Mariupolin draamateatterin 600 siviiliuhrin ruumiiden hävitysoperaatio näyttäisi olevan kesken koska alue suojattu siviilien silmiltä.
Jännä: kaikki NATO lentokoneet on aamulla lentäneet transponderi sammutettuna.
Puolaan osuneista ohjuksista vielä.
venäjän puolustusministeriö: "”Venäjän tuhoamisvälineillä ei tehty iskuja Ukrainan ja Puolan valtionrajan lähellä oleviin kohteisiin”"
Valehtelevat, se on varmaa. LVIV:n alueelle on ammuttu. Se on 70km päässä ohjuksen alastulopaikasta.
LVIV:n alueella on Ukrainan S300 ilmatorjuntaa.
Eilisen aikana Venäjän kerrottiin laukaisseen 100 ohjusta, etupäässä siviilikohteisiin. Ukraina väittää 73 tuhotun ilmassa.
NASAMs järjestelmien kerrotaan laukaisseen 10 ohjusta ja kaikkien osuneen kohteisiinsa, suomalaisittain mukava kuulla.
Voi olla että Puolen puolelle päätyi risteilyohjus ja sen perässä lentänyt S300 ohjus. Lentolinja vastaisi sitä että ohjus olisi tullut krimiltä ja lentänyt yli kohteen. Tilanne elää vielä.
Puolaan osuneet ohjukset osuivat Ukrsina-Puola väliselle sähkölinjalle. Liekö kohteena voimala rajan takana vai tahallinen voimalinjaisku, ei vahvistuksia. Puola ottaa venäjän lähettilään puhutteluun.
(Taistelukärjen räjähdemäärä täytynyt olla vähintään n. 400kg, räjähdys ei ole tapahtunut herätekytkimellä, kyseessä siis on maaosumaan tarkoitettu ohjus, fragmenttivaurioita ei nähdäkseni juuri ole (kuvamateriaali tosin vielä epätarkkaa), sanoisin kyseessä olleen vanha risteilyohjus/ohjukset)
Belgorodissakin kuollut pari siviiliä venäläisten ampumien irakilaisdronejen harhauduttua omaan kaupunkiin.
Mariupolin draamateatterin 600 siviiliuhrin ruumiiden hävitysoperaatio näyttäisi olevan kesken koska alue suojattu siviilien silmiltä.
Jännä: kaikki NATO lentokoneet on aamulla lentäneet transponderi sammutettuna.
Puolaan osuneista ohjuksista vielä.
venäjän puolustusministeriö: "”Venäjän tuhoamisvälineillä ei tehty iskuja Ukrainan ja Puolan valtionrajan lähellä oleviin kohteisiin”"
Valehtelevat, se on varmaa. LVIV:n alueelle on ammuttu. Se on 70km päässä ohjuksen alastulopaikasta.
LVIV:n alueella on Ukrainan S300 ilmatorjuntaa.
Eilisen aikana Venäjän kerrottiin laukaisseen 100 ohjusta, etupäässä siviilikohteisiin. Ukraina väittää 73 tuhotun ilmassa.
NASAMs järjestelmien kerrotaan laukaisseen 10 ohjusta ja kaikkien osuneen kohteisiinsa, suomalaisittain mukava kuulla.
Voi olla että Puolen puolelle päätyi risteilyohjus ja sen perässä lentänyt S300 ohjus. Lentolinja vastaisi sitä että ohjus olisi tullut krimiltä ja lentänyt yli kohteen. Tilanne elää vielä.
Liitetiedostot:

Sivu luotiin ajassa: 0.266 sekuntia