- Vastaanotettu kiitos 493
UUdenSuomen bannikuningas
6 vuotta 6 kuukautta sitten #34157
: Jukkis
UUdenSuomen bannikuningas kirjoittanut Jukkis
Näinhän siinä sit saakutti kävi et sain kun sainkin bannit uuteen suomeen - joka nyt oli odotettavissakin. Siellähän notkuu se tyhjäntoimittajien joukko joka koettaa ensin joukkovittuilulla karistaa väärät mielipiteet pois ja kun ei siinä onnistu, sitten siirrytään tohon nettikiusaamisen toiseen muotoon eli aiheettomiin valituksiin ylläpidolle. Sehän toimii aina koska ei ne ylläpitäjät rupee sen kummemmin niitä miettiin, mitä ny tekee niinku valittaja pyytää ja jos se muutenkin on tyyppi joka kerää pahaa karmaa ympärilleen, niin rähjääjätyyppi. Sanomattakin selvää ettei toimitus ole sillä matalatasolla että alkais mitään puolustuspuheita kuunteleen.
Tällä kertaa valitus koski sitä että kutsuin Sipilää voroksi. Väite on kyllä perusteltu kun tutustuu äijän hämäräbisneksiin mutta voroksi nimittely on kiistatta solvaamista, en minä sillä. Vaan jos se on joku kriteeri että politiikkoja ja ministereitä ei saa nimitellä roistoiksi niin siinähän hiljenee koko nettimaailma.
Toinen on lainaaminen ilman lähdeviitteitä. No nythän on niin että kun copy-pastaa tekstiä niin lähde on mainittava koska jollakulla on aina oikeudet omiin teksteihinsä. sen sijaan jos sieltä poimii vain faktat ja kirjoittaa sen pohjalta oman versionsa samasta asiasta, kyse ei ole plagiaatiosta eikä edes siteerauksesta eikä lähteitä tarvitse mainita. Vittu että pitää palautteessa ammattitoimittajille opettaa tälläsiä.
Tässä on kysymys siitäkin että oli kolmas varoitus. Mun mielestä se on vittumainen systeemi jossa ahkera kirjoittaja on saanut varoituksen joskus kolme vuotta sitten, sitten tuhat bloggausta myöhemmin toisen varoituksen pari vuotta takaperin ja ne keikkuu siellä sit muistona kun sana lipsahtaa taas 20 000 bloggauksen jälkeen.
Noh, näin mennään. Kerroinpa tän viestinä tonne uuden suomen torveloille kun ne epäilee että venäjä-trolli on kadonnut. ja kerrottakoon sekin että mulle on tyystin selvää kuka tää perusteettoman ilmiannon tehtaillut on ja koska veressä virtaa edelleen 1/8 osaa italialaista verta, niin me italilalaiset eletään kostomme vuoksi eikä me voida astua pyhän Pietarin eteen jos maanpäälle jäi kostamattomia asioita.
Tällä kertaa valitus koski sitä että kutsuin Sipilää voroksi. Väite on kyllä perusteltu kun tutustuu äijän hämäräbisneksiin mutta voroksi nimittely on kiistatta solvaamista, en minä sillä. Vaan jos se on joku kriteeri että politiikkoja ja ministereitä ei saa nimitellä roistoiksi niin siinähän hiljenee koko nettimaailma.
Toinen on lainaaminen ilman lähdeviitteitä. No nythän on niin että kun copy-pastaa tekstiä niin lähde on mainittava koska jollakulla on aina oikeudet omiin teksteihinsä. sen sijaan jos sieltä poimii vain faktat ja kirjoittaa sen pohjalta oman versionsa samasta asiasta, kyse ei ole plagiaatiosta eikä edes siteerauksesta eikä lähteitä tarvitse mainita. Vittu että pitää palautteessa ammattitoimittajille opettaa tälläsiä.
Tässä on kysymys siitäkin että oli kolmas varoitus. Mun mielestä se on vittumainen systeemi jossa ahkera kirjoittaja on saanut varoituksen joskus kolme vuotta sitten, sitten tuhat bloggausta myöhemmin toisen varoituksen pari vuotta takaperin ja ne keikkuu siellä sit muistona kun sana lipsahtaa taas 20 000 bloggauksen jälkeen.
Noh, näin mennään. Kerroinpa tän viestinä tonne uuden suomen torveloille kun ne epäilee että venäjä-trolli on kadonnut. ja kerrottakoon sekin että mulle on tyystin selvää kuka tää perusteettoman ilmiannon tehtaillut on ja koska veressä virtaa edelleen 1/8 osaa italialaista verta, niin me italilalaiset eletään kostomme vuoksi eikä me voida astua pyhän Pietarin eteen jos maanpäälle jäi kostamattomia asioita.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
6 vuotta 6 kuukautta sitten #34159
: koizilla
Vastaus käyttäjältä koizilla aiheessa UUdenSuomen bannikuningas
Mä oon tota US puheenvuoroi lukenu alusta asti, siel ollu matkan varrella tosi mielenkiintosia kirjottajia. Alussa ainakin. Nykysi kyl jokane niistä saanu bännit. Jotai 10-20 tyyppiä. Ihmettelinki mite jätkä saanu siel mellestää näinki pitkää.
6 vuotta 6 kuukautta sitten #34160
: juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa UUdenSuomen bannikuningas
6 vuotta 6 kuukautta sitten #34161
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa UUdenSuomen bannikuningas
Joo, UusiSuomihan aikanaan löi ittensä läpi tolla laajalla blogimeiningillä ja sit niissä käy kuten käy, eli mestan valtas oikeistolaiset. Mikä on kai ymmärrettävääkin koska se on porvarijulkaisu ja siinä kohtaa kun mä tulin mukaan, sieltä savustettiin viimeisiä vasemmistolaisia ulos. Jäljelle jäi populistioikeisto ja sit globalistioikeisto - eli hallitusmyönteiset - joista jälkimmäiset on pääsemässä niskan päälle ja hankkimassa sinne monopolia. Sillä on meneillään ihan selkee taantumakehitys koska heterogeenisyys alkaa vähentyyn.
Sitä en sit tiiä onko mun tapauksessa kyse vaan vittumaisesta tempusta joka yhdistyy ylimieliseen toimittajakuntaan joka vaan niputtaa mut rähjääjien joukkoon eikä katto edes asiakseen keskustella asiasta. vai onko tässä uuden omistajan ehdot, almamediahan osti Uudensuomen ja alkaa hissuksiin näkyä myös moderointipolitiikassa.
Yhtä kaikki, mä keskityn hetken tähän omaan kuningaskuntaani. kyl mä koetan vuodenvaihteessa saada tohon etusivulle kommenttiosion johon voi ohjata tajunnanvirrat. ei tää pelkkä palsta yksin ole enää tätä päivää. tää on kumminkin tärkee syvällisille ja pitkille viesteille ja ennenkaikkea valokuvavetoisille aihepiireille - joita varmasti piisaa tulevaisuudessakin.
sitä en sit tiiä pitäskö ruveta mettästään muitakin kirjoittajia ja tekis etusivusta ajan kanssa kunnon blogialustan jota itte vaan toimittas sillon kun ei irtoo itteltä. sen oon huomannu että aktiivisempi ote on kumminkin alkanu kasvattaan lukijakuntaa.
Sitä en sit tiiä onko mun tapauksessa kyse vaan vittumaisesta tempusta joka yhdistyy ylimieliseen toimittajakuntaan joka vaan niputtaa mut rähjääjien joukkoon eikä katto edes asiakseen keskustella asiasta. vai onko tässä uuden omistajan ehdot, almamediahan osti Uudensuomen ja alkaa hissuksiin näkyä myös moderointipolitiikassa.
Yhtä kaikki, mä keskityn hetken tähän omaan kuningaskuntaani. kyl mä koetan vuodenvaihteessa saada tohon etusivulle kommenttiosion johon voi ohjata tajunnanvirrat. ei tää pelkkä palsta yksin ole enää tätä päivää. tää on kumminkin tärkee syvällisille ja pitkille viesteille ja ennenkaikkea valokuvavetoisille aihepiireille - joita varmasti piisaa tulevaisuudessakin.
sitä en sit tiiä pitäskö ruveta mettästään muitakin kirjoittajia ja tekis etusivusta ajan kanssa kunnon blogialustan jota itte vaan toimittas sillon kun ei irtoo itteltä. sen oon huomannu että aktiivisempi ote on kumminkin alkanu kasvattaan lukijakuntaa.
6 vuotta 6 kuukautta sitten #34163
: juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa UUdenSuomen bannikuningas
Kai sieltä aletaan kohta siivota pois muitakin kirjoittelijoita, että saadaan otettua tilalle palkattuja kykyjä, joitten juttuja paljon kukaan ei jaksa lukea. Poliitikot päästetään toki mukaan, että niille voisi tuputtaa ajatuksia näiden muiden blogeissa, mutta tavisjuntille tollanen on ihan liian hieno paikka.
6 vuotta 6 kuukautta sitten #34164
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa UUdenSuomen bannikuningas
Mä oon huomannut et ne jotka sieltä katoo, tuppaa tosiaan oleen tota vasemmistolaisempaa porukkaa. Voisin luetella nimiäkin pitkät rimpsut ja osa katoo ihan tosta vaan salaperäisen äkillisesti - nyt tiedän syyn. sillä US-blogi on sellainen et kun sieltä bannataan, banni on ilmeisesti elinikäinen, anonyymisti ei pääse kirjoittamaan kuin luomalla feikkiprofiilin ja ylläpito ei ole katsonut asiakseen keskustella aiheesta kaikenmoisten kanssa. Tässä on ilmeisesti takana ihan sovittu linja eli oppositiota saa edustaa mut sitten kun alkaa olla liikaa lukijoita ja alkaa saamaan kannatusta, poistetaan kuvioista. muutenhan isopyörä pääsis kääntyyn.
oon oppinut noista vasemmiston kirjoittajista että yleensä sekopäät, lapselliset ja foliohatut saa mellastaa mut jos edustaa jollain lailla älyllisempää ja perustelevaa kantaa, poistetaan tai pannaan poistumaan sakinhivutuksen kautta.
Tässä ny jäi bloggailu vähän tyhjän päälle. tiiä sit mihin kirjottas. vastavalkea joutui boikottiini sen jälkeen kun janus tarjosi Janitskinille turvapaikkaa.
oon oppinut noista vasemmiston kirjoittajista että yleensä sekopäät, lapselliset ja foliohatut saa mellastaa mut jos edustaa jollain lailla älyllisempää ja perustelevaa kantaa, poistetaan tai pannaan poistumaan sakinhivutuksen kautta.
Tässä ny jäi bloggailu vähän tyhjän päälle. tiiä sit mihin kirjottas. vastavalkea joutui boikottiini sen jälkeen kun janus tarjosi Janitskinille turvapaikkaa.

Sivu luotiin ajassa: 0.280 sekuntia