- Vastaanotettu kiitos 16
UUdenSuomen bannikuningas
Sitä en sit tiiä onko mun tapauksessa kyse vaan vittumaisesta tempusta joka yhdistyy ylimieliseen toimittajakuntaan joka vaan niputtaa mut rähjääjien joukkoon eikä katto edes asiakseen keskustella asiasta.
Kyllä se sun tapauksessa ollu koko aja nii että syylline on tiedetty jo pidemmä aikaa, rikos vaa ollu keksimättä. Tällä kertaa se oli keltase korti jälkee punane, ja pihalle. Toki sen ois voinu vähemmästäki antaa, mut jätkä ku ei oo mikää normi foliopää, ni piti vähä aikaa oottaa. Oma media toki hyvä ajatus, mut jos haluu valmista kävijäkuntaa jota mvlehtiki välillä referoi.. magneettimedia vois olla hyvä alusta.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Sieltä yritetään heittää pihalle kaikki, jotka ei sovi linjaan.
Perskärpäset sitten kehuu, että meillä on moniääninen media, vaikka tyhmiä päätöksiä tehdään sen takia, ettei asioista voi keskustella vaan niistä päätetään kännissä ja rahan kiilto silmissä.
Pääministeri Sipilä vaiensi Ylen: Uutisten johto hyllytti Sipilä-jutut – Ruben Stiller sai varoituksen
Juha Sipilä kirjoitti sähköpostissa Ylen toimittajalle, että hän ei luota lainkaan Yleisradioon.
suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/paamini...ler-sai-varoituksen/
Sanomattakin selvää että heti kun otan kirjamainoksen pois - joka saa olla tossa jouluun saakka -alkaa Sipilä-bisnes -aiheiset kirjoittelut ... Jos alkuperäisen tekstin luki itte Sipilä ja otti herneen nenään, niin nythän se ei mahda sit mitään.
Mulla oli tossa US-blogissa vielä yks sivuprojekti ettei kävis kun sille jukkalaineelle joka vaan yhtenä yönä katosi kirjoituksineen kaikkineen. Sit jälkipuheissa yleisesti epäiltiin et se oli joku venäläismielinen kätyri ja feikkipersoona ja näin oli käymässä mullekin. nyt tiiän mitä sille tapahtui: ylläpito bannasi yllättäin jollakin tekosyyllä, poisti kaikki kirjoitukset niinkun miestä ei olis ollutkaan. ja kun anonyymi-kirjoittelun mahdollisuutta ei ole, ei ole mitään mahdollisuutta kertoa siellä kellekään asioiden oikeaa laitaa. Minä otin rohkeasti yhteyttä johonkuhun joka mun puolestani kertoi että bannit tuli ja sen takia en voi vastata enää mihinkään.
Tilanne muuttuu varmaan mielenkiintoseks ennen vaaleja, koska eihän demarit voi kattella tällaista peliä sivusta vaan niitten pitää alkaa osallistua.
Persut saattaa taas olla vahvoilla eduskuntavaaleissa, koska demareita näyttäis nyt pyörivän netissä opiskelemassa maahanmuuttokriitistä keskustelua, mutta ei ne kumminkaan linjaan niin paljon muuta, että kriittiset olis niihin tyytyväisiä.